Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 15 juni 2014, 17:54   #401
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Volgens u gebeurt er zeer veel, ik heb echter maar zelden een bewijs hiervan gezien.

Ikzelf ben een dubbelnick van XXXXXX maar ik gebruik die naam niet meer. Ik heb hier nooit een geheim van gemaakt, ik deed dit niet om een ban te omzeilen maar omdat ik persoonlijk aangepakt werd door mensen die mijn identiteit achterhaalden.

U gebruikt uw dubbelnick echter om uw eigen verzinsels kracht bij te zetten, u vergeet echter telkens in wiens naam u schrijft. Daardoor kunnen de meeste forumgebruikers, zonder dat ze zien wie er iets geschreven heeft, weten dat Systeem of het Oosten de bijdrage gepost heeft.
Bewijzen vriend, bewijzen! D�*�*r ging post #326 over.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 juni 2014 om 17:56.
Het Oosten is offline  
Oud 15 juni 2014, 17:54   #402
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Moesten er Vlaams-nationalisten in het café zitten wanneer die man zijn nummertje zou opvoeren, dan zouden de meesten geen vin veroeren. Meer nog, inwendig zouden er heel wat zeggen: "eindelijk eens iemand die hardop durft te zeggen wat ik al heel mijn leven denk!".
Iemand in dronken toestand laat ik inderdaad meestal begaan.
Of die persoon nu een nummertje opvoert of niet, dat boeit me helemaal niet.

In dit verhaal boeit me alleen het feit dat de cafébaas tuk is op de centjes van de brave man maar van zodra diezelfde man boven zijn theewater is, wordt buiten gekieperd met hulp van het systeem uit het oosten.
reservespeler is offline  
Oud 15 juni 2014, 17:56   #403
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bewijzen mijn vriend, bewijzen! D�*�*r ging post #326 over.
Bewijzen zijn hier volstrekt overbodig, ik voel dit aan met een natte vinger.
reservespeler is offline  
Oud 15 juni 2014, 17:57   #404
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb, gelukkig voor mij, nog altijd de vrijheid om mijn vrienden zelf te kiezen.
reservespeler is offline  
Oud 15 juni 2014, 17:57   #405
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Iemand in dronken toestand laat ik inderdaad meestal begaan.
Of die persoon nu een nummertje opvoert of niet, dat boeit me helemaal niet.

In dit verhaal boeit me alleen het feit dat de cafébaas tuk is op de centjes van de brave man maar van zodra diezelfde man boven zijn theewater is, wordt buiten gekieperd met hulp van het systeem uit het oosten.
Trekt op niet veel wat u hier allemaal neertikt. Maar goed, u bent dan ook slechts een reservespeler.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 juni 2014 om 17:58.
Het Oosten is offline  
Oud 15 juni 2014, 17:59   #406
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Trekt op niet veel wat u hier allemaal neertikt. Maar goed, u bent dan ook slechts een reservespeler.
Gelukkig bent u een wijze uit het Oosten.
reservespeler is offline  
Oud 15 juni 2014, 18:00   #407
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gelukkig bent u een wijze uit het Oosten.
U stijgt 'iets' in mijn achting. Maar dat is niet zo moeilijk. U stond ook dan uiterst laag.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 juni 2014 om 18:01.
Het Oosten is offline  
Oud 15 juni 2014, 18:02   #408
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U stijgt 'iets' in mijn achting. Maar dat is niet zo moeilijk. U stond ook dan uiterst laag.
Doeme toch, dat was helemaal de bedoeling niet.
Ik dacht dat u doorhad dat ik sarcastisch uit de hoek kwam.
reservespeler is offline  
Oud 15 juni 2014, 18:02   #409
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Juist peterpanda. En die wettelijk bepaalde, typisch Belgische meerderheid had, noch heeft de N-VA. Bovendien was de afschaffing van de senaat een deel van de fameuze 6de staatshervorming van Di Rupo, en wordt een nieuwe staatshervorming met alle mogelijke en onmogelijke middelen ...euh..."vermeden".
Het is bijgevolg nogal hypocriet om te doen alsof de N-VA de senaat wél op haar eentje zou kunnen afschaffen. Daarom haalde ik al die voorbeelden aan. Er zitten hier echter belgisch-nationalisten die daar anders over schijnen te denken.

Ook juist. Maar dat kan je beter zeggen tegen degene die deze stelling poneerde.

Ik begrijp echter maar al te goed dat de tegenstanders van de N-VA dood van kunnen vallen van ergernis omdat die partij zich deze goede raad van jouw belgicistische zielsgenoot Superstaaf ter harte neemt:

Als je de omstandigheden niet kan aanpassen, pas dan jezelf aan, en tel uit je winst.

Ik begrijp ook dat de "democraten" liever zouden zien dat het belangrijkste voordeel dat de grootste partij te beurt valt op één of andere manier naar de prullenmand wordt verwezen nu het de N-VA is die daar bepaalde rechten aan mag ontlenen.
Daar ga ik dan ook niet in mee. N-VA mag twee senatoren coopteren. Punt. Zelfs al hadden ze Urbanus daarvoor gekozen dan was dat nog oké.
Mijn punt is dat de niet-afschaffing een beslissing van 'traditioneel' is maar wel eentje die n-va ook zou genomen hebben moesten zij ook tot de meerderheid behoord hebben, ter staving zie de nota van BDW.
Pandareus is offline  
Oud 15 juni 2014, 18:04   #410
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Doeme toch, dat was helemaal de bedoeling niet.
Ik dacht dat u doorhad dat ik sarcastisch uit de hoek kwam.
Troost u. Die 'iets' is zo goed als 'bijna niets'.
Het Oosten is offline  
Oud 15 juni 2014, 18:07   #411
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moesten er Vlaams-nationalisten in het café zitten wanneer die man zijn nummertje zou opvoeren, dan zouden de meesten geen vin veroeren.
Je bedoelt dat Vlaams-Nationalisten geen probleem hebben met vrije meningsuiting en jij wel? Dat kan kloppen.

Citaat:
Meer nog, inwendig zouden er heel wat zeggen: "eindelijk eens iemand die hardop durft te zeggen wat ik al heel mijn leven denk!".
Dat is het leuke aan telepathie he: wanneer het in je kraam past, kan je iedereen gedachten aanwrijven waarvan geen enkele reden bestaat om aan te nemen dat ze er zijn.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 15 juni 2014, 18:08   #412
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Daar ga ik dan ook niet in mee. N-VA mag twee senatoren coopteren. Punt. Zelfs al hadden ze Urbanus daarvoor gekozen dan was dat nog oké.
Mijn punt is dat de niet-afschaffing een beslissing van 'traditioneel' is maar wel eentje die n-va ook zou genomen hebben moesten zij ook tot de meerderheid behoord hebben, ter staving zie de nota van BDW.
Dat stond inderdaad in de nota "De Wever".
Indien u de moeite genomen had om de inleiding te lezen dan weet u ook waarom dit erin staat.

Vergeet niet dat een nota is wat ze is. Uiteindelijk heeft de N-VA tegengestemd en dat is hetgeen dat telt.
reservespeler is offline  
Oud 15 juni 2014, 18:09   #413
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Troost u. Die 'iets' is zo goed als 'bijna niets'.
En zelfs dat is teveel.
reservespeler is offline  
Oud 15 juni 2014, 18:10   #414
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En zelfs dat is teveel.
Soms mag men wel eens kruimels geven aan de politieke vijand.
Het Oosten is offline  
Oud 15 juni 2014, 18:12   #415
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Soms mag men wel eens kruimels geven aan de politieke vijand.
Zijn wij vijanden?
Vanwaar dat vertekend levensbeeld?

Ik beschouw iemand van een andere partij nooit als vijand, ik beschouw die mensen als politieke tegenstrever.
reservespeler is offline  
Oud 15 juni 2014, 18:12   #416
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Juist ja. Daarom duurde het nog m�*�*nden voor er een regering was nadat De Wever goed en wel "vermeden" werd.

Hoelang "luisterden" de franstaligen ook weer naar hetgeen in de nota van De Wever stond?
En hoe consequent zijn zij uiteindelijk geweest in het sluiten van ...heu..."compromissen"?

En last but not least. Hoe compromisbereid stelden zij zich, nog maar eens, op lang voor de verkiezingen? Ik heb nog niks anders gehoord dan opnieuw "NON" tegen �*lles wat de grootste partij zou willen, en waarvoor een derde van �*lle Vlaamse kiezers op die partij stemde.
En in die paar maanden heeft men dan wel BHV gesplitst, een nieuwe financieringswet ontworpen, een ingrijpende politieke vernieuwing in stelling gebracht, 6e staatshervorming ontworpen, niet min hee ?
En dat allemaal van zodra de lastige stoorzender verdwenen was.

En compromisbereidheid voor de verkiezingen ??? Wat is dat voor iets ? En welke ernstige partij luistert er nu naar een discours over confederalisme ? Geen enkele zoals is gebleken en uiteraard voorzienbaar was. Als n-va over ernstige zaken spreekt zoals ze nu doen vinden ze wel gehoor.
Pandareus is offline  
Oud 15 juni 2014, 18:15   #417
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En in die paar maanden heeft men dan wel BHV gesplitst, een nieuwe financieringswet ontworpen, een ingrijpende politieke vernieuwing in stelling gebracht, 6e staatshervorming ontworpen, niet min hee ?
En dat allemaal van zodra de lastige stoorzender verdwenen was.

En compromisbereidheid voor de verkiezingen ??? Wat is dat voor iets ? En welke ernstige partij luistert er nu naar een discours over confederalisme ? Geen enkele zoals is gebleken en uiteraard voorzienbaar was. Als n-va over ernstige zaken spreekt zoals ze nu doen vinden ze wel gehoor.
Tja dat bricoleerwerk is er dan ook naar.
De enige zekerheid die we hebben is dat het een massa extra geld kost aan de Vlamingen.
Ik zou maar niet zo fier zijn op de realisaties van DRI
reservespeler is offline  
Oud 15 juni 2014, 18:21   #418
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zijn wij vijanden?
Vanwaar dat vertekend levensbeeld?

Ik beschouw iemand van een andere partij nooit als vijand, ik beschouw die mensen als politieke tegenstrever.
In deze context betekent 'politieke vijand' hetzelfde als 'politieke tegenstrever', slimme. Vaneiges.
Het Oosten is offline  
Oud 15 juni 2014, 18:33   #419
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, bewijzen !
We wachten nu nog steeds op het verband tussen Becaus en de "onfrisse situaties" uit de geschiedenis.

Kom op, bewijs het nu eindelijk eens. Stel ons geduld niet verder op de proef !
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline  
Oud 15 juni 2014, 18:34   #420
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Had de verduidelijker die toen een 'junior' was wat meer zitten luisteren naar de betreffende partijen ipv er zijn eigen wensdroom van te maken en dan afgeschoten te worden hadden we sneller een regering gehad. Maar mijnheer de wever moest zo nodig wat blokkages oprichten en wat stoer doen met zijn lulnota om dan terug calimero te kunnen uitbeelfen.
Wat een onzin, en je spreekt jezelf geweldig tegen.
stuyckp is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be