![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() Waar is het 'L'union fait la force' gebleven? U moet eens in het 'Belgisch-nationalistische subforum gaan kijken hoe ze elkaar zitten afkraken...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nationale Unie heeft een Vlaams-nationalist als voorzitter. Maar de Belgische Unie is natuurlijk al voldoende. ![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 17 oktober 2004 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan vraag ik mij af: welke unie van welk België
![]()
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij dwingen niemand om lid te worden, ossaert!
![]()
#106 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens, Kim, nu ik je hier toch tref: 'Das Belgien bleibt'? Moet jij je landstalen njiet kennen?
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. Laatst gewijzigd door ossaert : 18 oktober 2004 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat: