![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 juni 2014 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Distel was degene die u hier in het zand liet bijten... Wat uw gelul over de N-VA en de laatste verkiezingsuitslag hierbij komt doen is mij een kompleet raadsel.... |
|
![]() |
![]() |
#463 |
Minister
|
![]() Ach, niet antwoorden op een vraag is zowat een tweede natuur van hem.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
#464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De moderatie heeft het onderzocht en wat blijkt? Juist ja... |
|
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je denkt dat je de aandacht van je leugenachtigheid kunt afleiden door er, nog maar eens, mijn forumvriendin bij te betrekken vergis je je. Je bewijst daar alleen maar je ongezonde afgunst en nijd mee. Het is nu welletjes geweest met er de Franse dame van hoge afkomst uit high places bij te sleuren. Ik heb er mijn buik van vol dat jij en Hollande op haar pissen. Deze keer zal IK ervoor zorgen dat het jou (hopelijk) voldoende strafpunten oplevert om je volgend vliegtuigreisje te boeken!
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 juni 2014 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
#468 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijs dan maar eens wat je beweert letterlijk gezegd te hebben.
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar mens, ik heb die posting al eens aangehaald. Toen vroeg u net hetzelfde. Lijdt u aan amnesie of wat? U vraagt en zegt herhaaldelijk hetzelfde. Let eens op aub!
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 juni 2014 om 22:46. |
![]() |
![]() |
#472 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb hier verschillende nicks. Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 juni 2014 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat nooit nodig gevonden. Dat is het verschil tussen jou en mij. Ik heb je vaak genoeg, vruchteloos, laten verstaan dat het gedaan moet zijn met er een dame bij te sleuren die part nog deel aan de discussie heeft, en waarvan zelfs een regelrechte debiel kan zien dat het geen dubbelnick van mij is. Wie niet horen wil moet voelen. En die vlieger gaat niet alleen voor jou, maar ook voor KLIKSPAAN Hollande op.
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar waar hij dit al jaren geleden zélf al heeft toegegeven... Of is dat té moeilijk voor u om te begrijpen Jack... |
|
![]() |
![]() |
#475 |
Banneling
|
![]() Die pathos altijd ...
|
![]() |
![]() |
#476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vinden jullie het niet veel erger dat de grootste Partei van Vlaanderen zich laat adviseren door rare vogels die evolutie ontkennen? |
|
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie in alle geval geen reden om mij geheugenverlies aan te smeren.
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 juni 2014 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
#479 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk,Leugenachtigheid....dat is het Jack....
Geloofwaardigheid is maar een fait divers,en de waarheid een hinderlijke bijzaak die je maar ten volle moet negeren als het je niet goed uitkomt.... Zelfs als je tevoren al grandioos door de mand bent gevallen wat het gebruik van dubbelnicks betreft.... Zeg eens hoe jij denkt over mensen én hun standpunten,als je wéét dat het gepatendeerde leugenaars zijn... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(25 May 2014, 12:24 ) Citaat:
Citaat:
Belangrijk besluit. Knuppeltje roept en tiert nogal vlug dat een poster een leugenaar is. Maar Knuppel let niet goed op, of wat misschien erger is: Knuppeltje liegt zelf! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 juni 2014 om 23:13. |
|||
![]() |