Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 16 juni 2014, 23:47   #181
Castor Troy
Schepen

Castor Troy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuwenhart Bekijk bericht
Bedreigingen geuit in een privébericht, zijn voor mij niet 'privé' meer.
Slachtoffers van forumers die zich hieraan schuldig maken, hebben volgens mij het recht dit bekend te maken.
Misschien toch het forumreglement herlezen

Laatst gewijzigd door Castor Troy : 16 juni 2014 om 23:47.
Castor Troy is offline  
Oud 16 juni 2014, 23:57   #182
Castor Troy
Schepen

Standaard

Citaat:
Waar ik het toch moeilijk mee heb is de interpretatie hier van wat als 'persoonlijke aanval' wordt beschouwd.

Forumlid X doet een vuile lage uitval naar een persoon (niet lid van dit forum)
Forumlid Y bevriend met de persoon die geen lid is van dit forum leest dit, en gebruikt de zelfde vuile methode om forumlid X op zijn plaats te zetten en formlid X te wijzen op zijn gedrag.

Resultaat: Forumlid Y krijgt banpunten.

En hoe komt dit, moderatoren lezen enkel die paar zinnen zonder zich bewust te maken van hun context.
Er zijn hier toch al veel waardevolle forumleden om die reden weggegaan, omdat een aantal personen die het driehoeken van andere forumleden als hun hobby beschouwen.
Niet omdat het een persoonlijke aanval is, maar de driehoeker is een verzieker van bepaalde draden.
En met verzieken bedoel ik, je ziet ze enkel tussenkomen in het beschimpen van andere forumleden, en oneliners verkondigen die niks met de draad te maken hebben.
Bepaalde Forumleden reageren hier terecht gepikeerd op, en zeggen dan iets die idd in strijd is volgens de letter van het reglement. En de verziekers van dit forumleden komen weg met hun getrol, en blijven trollen en draden verzieken met offtopic te antwoorden.
Er zijn onbekenden in uw vergelijking. Waar is forumlid W en forumlid Z?

Laatst gewijzigd door Castor Troy : 16 juni 2014 om 23:57.
Castor Troy is offline  
Oud 16 juni 2014, 23:58   #183
leeuwenhart
Banneling

leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Troy Bekijk bericht
Misschien toch het forumreglement herlezen
Forumleden die gedrag vertonen die wettelijk omschreven kan worden als belaging, mag dit kenbaar worden gemaakt.
Men mag toch medeforumers waarschuwen voor bepaalde individuen?
leeuwenhart is offline  
Oud 17 juni 2014, 00:01   #184
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Inmiddels is dat dus wel gebeurd.
En nu zetten ze hun ruzie gewoon voort op http://forum.politics.be/showthread.php?t=203675&page=7
Miauw! is offline  
Oud 17 juni 2014, 00:03   #185
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik heb dit dan ook meteen gerapporteerd.
En terecht.
Miauw! is offline  
Oud 17 juni 2014, 00:05   #186
leeuwenhart
Banneling

Standaard

Citaat:
Er zijn onbekenden in uw vergelijking. Waar is forumlid W en forumlid Z?
Ja je hebt gelijk. Echter persoon W zie ik niet direct meespelen in het voorbeeld.
Ik zal het wat aanpassen:

Citaat:
Waar ik het toch moeilijk mee heb is de interpretatie hier van wat als 'persoonlijke aanval' wordt beschouwd.

Forumlid X doet een vuile lage uitval naar een persoon Z (niet lid van dit forum)
Forumlid Y bevriend met persoon Z die geen lid is van dit forum leest dit, en gebruikt de zelfde vuile methode om forumlid X op zijn plaats te zetten en formlid X te wijzen op zijn gedrag.

Resultaat: Forumlid Y krijgt banpunten.

En hoe komt dit, moderatoren lezen enkel die paar zinnen zonder zich bewust te maken van hun context.
Er zijn hier toch al veel waardevolle forumleden om die reden weggegaan, omdat een aantal personen die het driehoeken van andere forumleden als hun hobby beschouwen.
Niet omdat het een persoonlijke aanval is, maar de driehoeker is een verzieker van bepaalde draden.
En met verzieken bedoel ik, je ziet ze enkel tussenkomen in het beschimpen van andere forumleden, en oneliners verkondigen die niks met de draad te maken hebben.
Bepaalde Forumleden reageren hier terecht gepikeerd op, en zeggen dan iets die idd in strijd is volgens de letter van het reglement. En de verziekers van dit forumleden komen weg met hun getrol, en blijven trollen en draden verzieken met offtopic te antwoorden.
leeuwenhart is offline  
Oud 17 juni 2014, 00:05   #187
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Homofolie is iets waar je in 2014 niet meer over moet discussiëren. Er zijn oorlogen, economische crissisen, staten die vechten voor vrijheid,...

Extreme gelovigen, dat zijn pas ezels, ja, ook in de katholieke kerk.

Ik ben trouwens lesbisch en fier.
En ik dacht dat je een man was!
Miauw! is offline  
Oud 17 juni 2014, 00:06   #188
leeuwenhart
Banneling

Standaard

Citaat:
En ik dacht dat je een man was!
Ik ben als man ook lesbisch.
Altijd al geweest.
leeuwenhart is offline  
Oud 17 juni 2014, 00:09   #189
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Zit dan zelf niet te schrijven dat ge niet op verlof zijt. Denkt ge dat ik zoiets uit mijn duim zuig ? Ik zou het even opzoeken maar met je bijna 4000 post op een kleine 2 maand zou dat een werk van dagen zijn. Je begrijpt dat ik me daar niet ga mee bezighouden.

Ik ben in het geheel niet gefrustreerd. Als er een bevolkingsgroep uitermate gefrustreerd is en gefrustreerd rondloopt dan zijn het wel moslima's denk ik.
De frustratie ivm mijn persoontje moet wel heel diep zitten dat je maar weer eens oude koeien uit de sloot gaat halen, hé? Een koe die je daar notabene nog zélf had ingegooid door mij hier bijna publiekelijk aan de schandpaal te nagelen! Doe nu aub wat je vandaag hebt aangekondigd en zet me op je negeerlijst: het zal je een pak frustratie besparen!

nb: ter info: niet dat het iets uitmaakt of dat ik me daarvoor zou schamen, maar toch nog even de puntjes op de i voor wie geneigd zou zijn in de leugens te trappen: ik ben geen moslima, ben geen "Marokkaanse jodenhater" en ben ook niet de dubbelnick van Artisjok of wie dan ook.
Miauw! is offline  
Oud 17 juni 2014, 00:11   #190
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Inderdaad toevallig, maar ik kan dat niet bewijzen natuurlijk. Ik wist in het totaal niet dat anderen u van dubbelnichk beschuldigd hadden. Trouwens ik heb enkel het vermoeden geuit.
Nee, dat kan je niet bewijzen. En nog toevalliger hanteer je dan ook nog eens dezelfde leugens en beschuldigingen als die anderen (die ook maar die ene achternahollen die er mee begonnen is, hoor).
Miauw! is offline  
Oud 17 juni 2014, 00:11   #191
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
dat is wel de kont van Keano Reeves, eh.
Serieus?
Miauw! is offline  
Oud 17 juni 2014, 00:21   #192
Castor Troy
Schepen

Standaard

Citaat:
Ik ben als man ook lesbisch.
Altijd al geweest.
Hmm transseksueel
Oud 17 juni 2014, 00:25   #193
Castor Troy
Schepen

Standaard

Citaat:
De frustratie ivm mijn persoontje moet wel heel diep zitten dat je maar weer eens oude koeien uit de sloot gaat halen, hé? Een koe die je daar notabene nog zélf had ingegooid door mij hier bijna publiekelijk aan de schandpaal te nagelen! Doe nu aub wat je vandaag hebt aangekondigd en zet me op je negeerlijst: het zal je een pak frustratie besparen!

nb: ter info: niet dat het iets uitmaakt of dat ik me daarvoor zou schamen, maar toch nog even de puntjes op de i voor wie geneigd zou zijn in de leugens te trappen: ik ben geen moslima, ben geen "Marokkaanse jodenhater" en ben ook niet de dubbelnick van Artisjok of wie dan ook.
Grappig, nu ben je ook al een moslima. Jonges jonges wat gaat er nog komen?
Oud 17 juni 2014, 00:38   #194
leeuwenhart
Banneling

Standaard

Citaat:
Hmm transseksueel
Neen, ik ben altijd voor de vrouwen geweest?
leeuwenhart is offline  
Oud 17 juni 2014, 07:18   #195
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zijn nochtans drie dingen waar ik me enorm zou voor schamen.
Oud 17 juni 2014, 14:20   #196
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
non-conformist

Provinciaal Gedeputeerde

Hmmmz...
Misschien kan U hierbij wat meer duiding geven, want ik zie je punt niet.
non-conformist is offline  
Oud 17 juni 2014, 14:34   #197
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Misschien kan U hierbij wat meer duiding geven, want ik zie je punt niet.
't Was een verwijzing naar de heksenjacht waar je over sprak...
Dit is nu al gaande, vaak op de manier die ik liet zien die punten in bold te zetten...
Zowel links, rechts als de centrumgezinden doen dat nu al. Kijken naar de datum, 't aantal posts en de mogelijkheid dat er een dubbelnick achter zit.
Het eigenaardige is eigenlijk ook dat ze dan praten tegen die persoon alsof ze met de naar hun idee originele nick praten. Da's geen verwijt naar forummers toe maar dat viel me overlaatst op.

Ik zou stilletjesaan eens nadenken over een eenmalige totale amnestie en enkel de originele nicks nog toe te laten...Dat praat makkelijker want ik denk dat je nog zou verschieten wie er achter andere nicks zit en zo...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Oud 18 juni 2014, 00:00   #198
Pontifex
Super Moderator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Uitnodiging voor een heksenvervolging ?
Beste non-conformist,

U mag het noemen hoe u wil, maar we gaan inderdaad werk maken van het fenomeen dubbelnick.
Waar we het kunnen vermijden, zullen we er komaf mee maken.
Zeker als het dient om een ban te omzeilen.
Desnoods wordt zelfs de originele nick bestraft met ban, banverlenging of permban.

Publiek heen en weer beschuldigen van dubbelnick zal ook niet getolereerd worden als forumvervuiling, en behandeld worden als persoonlijke aanval.
Wie iemand verdenkt van dubbelnick kan het melden op dezelfde wijze als andere overtredingen, MAAR WEL MET EEN GEDEGEN MOTIVATIE EN NIET ALS MIDDEL OM IEMAND TE PROBEREN BANNEN WAARTEGEN UW ARGUMENTEN TE KORT SCHIETEN.

Pontifex.
Pontifex is offline  
Oud 18 juni 2014, 00:05   #199
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Uiteraard zijt ge dat allemaal niet. Hoe dom van ons. Het blaft, heeft vier voeten, is een huisdier maar is geen hond. Wat is het ? Een kip ?

En dan ook nog maar eens ter info: Ik heb enkel in het verleden vermoedens van dubbelnick geuit en het aan de mod's overgelaten om dat wel of niet uit te zoeken. Dat stadium zijn we ondertussen voorbij. Voorts denk ik er nog niet aan om u op mijn negeerlijst te zetten.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 18 juni 2014 om 00:08.
DeProf_eet is offline  
Oud 18 juni 2014, 00:24   #200
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Ik stel in elk geval vast dat er tussen de bever en de kat van het forum iets mooi aan het openbloeien is. Ze steunen mekaar wederzijds, vullen elkaar aan. Een kwaad woord tegen de ene resulteert in een afrekening bij de andere. Daar komen nog nakomelingen van denk ik.
DeProf_eet is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be