![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Schepen
|
![]() Misschien toch het forumreglement herlezen
Interception! Now our side's got the ball, sorry! Laatst gewijzigd door Castor Troy : 16 juni 2014 om 23:47. |
![]() |
![]() |
#182 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Interception! Now our side's got the ball, sorry! Laatst gewijzigd door Castor Troy : 16 juni 2014 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Europees Commissaris
|
![]() En nu zetten ze hun ruzie gewoon voort op http://forum.politics.be/showthread.php?t=203675&page=7
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal het wat aanpassen: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#187 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() nb: ter info: niet dat het iets uitmaakt of dat ik me daarvoor zou schamen, maar toch nog even de puntjes op de i voor wie geneigd zou zijn in de leugens te trappen: ik ben geen moslima, ben geen "Marokkaanse jodenhater" en ben ook niet de dubbelnick van Artisjok of wie dan ook. |
|
![]() |
![]() |
#190 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, dat kan je niet bewijzen. En nog toevalliger hanteer je dan ook nog eens dezelfde leugens en beschuldigingen als die anderen (die ook maar die ene achternahollen die er mee begonnen is, hoor).
|
![]() |
![]() |
#191 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Schepen
|
![]() Hmm transseksueel
#193 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#196 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is nu al gaande, vaak op de manier die ik liet zien die punten in bold te zetten... Zowel links, rechts als de centrumgezinden doen dat nu al. Kijken naar de datum, 't aantal posts en de mogelijkheid dat er een dubbelnick achter zit. Het eigenaardige is eigenlijk ook dat ze dan praten tegen die persoon alsof ze met de naar hun idee originele nick praten. Da's geen verwijt naar forummers toe maar dat viel me overlaatst op. Ik zou stilletjesaan eens nadenken over een eenmalige totale amnestie en enkel de originele nicks nog toe te laten...Dat praat makkelijker want ik denk dat je nog zou verschieten wie er achter andere nicks zit en zo...
![]() |
#198 |
Super Moderator
|
![]() Beste non-conformist,
U mag het noemen hoe u wil, maar we gaan inderdaad werk maken van het fenomeen dubbelnick. Waar we het kunnen vermijden, zullen we er komaf mee maken. Zeker als het dient om een ban te omzeilen. Desnoods wordt zelfs de originele nick bestraft met ban, banverlenging of permban. Publiek heen en weer beschuldigen van dubbelnick zal ook niet getolereerd worden als forumvervuiling, en behandeld worden als persoonlijke aanval. Wie iemand verdenkt van dubbelnick kan het melden op dezelfde wijze als andere overtredingen, MAAR WEL MET EEN GEDEGEN MOTIVATIE EN NIET ALS MIDDEL OM IEMAND TE PROBEREN BANNEN WAARTEGEN UW ARGUMENTEN TE KORT SCHIETEN. Pontifex. |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan ook nog maar eens ter info: Ik heb enkel in het verleden vermoedens van dubbelnick geuit en het aan de mod's overgelaten om dat wel of niet uit te zoeken. Dat stadium zijn we ondertussen voorbij. Voorts denk ik er nog niet aan om u op mijn negeerlijst te zetten. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 18 juni 2014 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Ik stel in elk geval vast dat er tussen de bever en de kat van het forum iets mooi aan het openbloeien is. Ze steunen mekaar wederzijds, vullen elkaar aan. Een kwaad woord tegen de ene resulteert in een afrekening bij de andere. Daar komen nog nakomelingen van denk ik.
![]() |
![]() |