![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DDR En USSR zijn begrippen vanuit de geschiedenis. Gewoon een vraagje : je bent toevallig niet van Brakel ? |
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En heel het bestuur + die fameuze bende excuustruzen van de 'partijraad' kunnen dan als een troep kalkoenen lopen kakelen en fladderen met hun vleugeltjes. Heureux les imbeciles... |
|
![]() |
![]() |
#103 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik heb zowel voetbal als koers in competitie gedaan. En voetbal is in vergelijking een spelletje. Wielrennen is een harde leerschool en geen sport waarbij je zo tot de limiet en over de limiet kunt gaan. Ik vind het veruit de mooiste sport. Maar er zijn er inderdaad bij die hun eigen urine zouden drinken als men hen wijsmaakt als ze dan sneller gaan. Maar dat is voor elke duursport zo en wielrennen doet veel meer tegen doping( biopaspoort , veel meet out of competition controles , nieuwe osporingstechnieken etc) dan alle andere grote sporten samen. |
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuke dieren, maar om ze naar een parlement af te vaardigen... Ik ga het erop houden dat ik behalve BDW niemand gezien heb die verder geraakte dan mummelen, dom grijnzen en zwakzinnig met hun hoofd zitten op en neer schudden. Op geen enkel moment heb ik zelfs maar enige bijgedachte gehad over diepere zieleroerselen van n-va 'toppers'. |
|
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vertongen heeft zijn naam trouwens alle eer aangedaan. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 17 juni 2014 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
#110 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Stel de verkiezingen waren niet einde mei, maar einde juni.....
dan hadden de pro-Belgie partijen dik gewonnen, en alle separatistische partijen dik verloren. Ik denk dat de regering niet opgepast heeft toen ze de datum voor de verkiezingen 2014 prikten. |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() ik betwijfel het....er was al een belgisch effet en dat zou niet groter geworden zijn. Dan zie je dat de onverschillige massa zo kneedbaar en volgbaar is als maar zijn kan.
En terwijl wordt hun loon afgeroomd en getransfereeerd naar wallonie en europese graaiers. Brood en Spelen en het volk ziet niet dat het continu bestolen wordt...alhoewel het ontwaken kan wel eens zeer bitter worden. Niet voor dat dik (over)betaalde vreemdelingenlegioen in brazilie maar voor die mensen die zich een kunstmatig feel good gevoel laten opdringen. Vergelijk het met een shot .... belgie flakkert er even van even op maar de miserie wordt enkel groter en uiteindelijk ben je beter zonder en moet je er vanaf. |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() Het doet me ook denken aan die massahypnose ten tijden van den dolf....
gelijkgeschakelde media die mensen indoctrineert .... Enfin hulde aan de 85 procent in mijn buurt die NIET mee doen met die beschamende farce..... De Belgische vlag is de vlag van de onderdrukking van de Vlamingen tot het in de dood jagen en willekeurig executeren in 14-18 over massagruwelijkheden in congo tot het vernietigen van de vlaamse welvaart. Het is alsof Afro- Amerikanen de confederale vlag uithangen en bejubelen... Het is overigens vooral de onderlaag van de maatschappij die boord en spelen nodig heeft. |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Om 18:00 zat ik in mijn auto naar een documentaire van BBC Panorama te kijken, want de Spaanse les begint om 18:30, en het is dicht bij mijn werk. Om 18:30 begon de Spaanse les, de lerares moest ook komen, ook al was ik uiteindelijk de enige die tot aan 19:45 erbij was. Daarna een etentje, tussendoor via anderen wel iets gehoord over de uitslag, maar voetbal intereseert mij geen zier, en die Belgische driekleur kan mij gestolen worden. Voor sommigen lijkt het wel een religie, en wie niet meedoet is een ketter die op de brandstapel moet gezet worden...
![]() |
#115 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij thuis moesten er mensen verfraaiingswerken komen doen. Ik verschoof die werken, na een beleefd telefoontje naar de firma in kwestie, naar een latere datum daar er enkele van de werknemers al zwaar dolgedraaid/bezopen waren door de collectieve voetbalgekte. Maar Bart mag niet vergeten dat tegenwoordig de gulden regel bestaat uit: S+P=V Ik verklaar: Seks/Spel/Sport + Product = Verkoop (denk ik ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 juni 2014 om 08:11. |
|
![]() |
![]() |
#117 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Blijven proberen loeki.
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doen leerlingen het beter op school als ze thuis een andere taal spreken? Arabisch of zo?
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand die er een punt van maakt dat onze Roi Flup ook een vergadering bijwoonde bij het VBO....
VRT gaf zelfs beeldmateriaal toen ze allen eventjes aan het kijken waren en er toevallig die tweede goal was. Iedereen aan het juichen, en een paar seconden later juichte zelfs de koning ook mee. Hij moest blijkbaar eerst even nadenken. Maar uiteindelijk had hij het dus wel begrepen dat het een goal voor Belgique was. Niemand dit stukje gezien?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juni 2014 om 09:47. |
![]() |