Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 18 juni 2014, 10:11   #121
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
VRT gaf zelfs beeldmateriaal toen ze allen eventjes aan het kijken waren en er toevallig die tweede goal was. Iedereen aan het juichen, en een paar seconden later juichte zelfs de koning ook mee. Hij moest blijkbaar eerst even nadenken. Maar uiteindelijk had hij het dus wel begrepen dat het een goal voor Belgique was.
Onze roi was door het dolle heen.
Oud 18 juni 2014, 10:38   #122
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niemand die er een punt van maakt dat onze Roi Flup ook een vergadering bijwoonde bij het VBO....

VRT gaf zelfs beeldmateriaal toen ze allen eventjes aan het kijken waren en er toevallig die tweede goal was. Iedereen aan het juichen, en een paar seconden later juichte zelfs de koning ook mee. Hij moest blijkbaar eerst even nadenken. Maar uiteindelijk had hij het dus wel begrepen dat het een goal voor Belgique was.

Niemand dit stukje gezien?
Dat nadenken doet mij toch zooooooo denken aan de laatste Olympische Spelen toen Belgische sporters binnenliepen in het stadion aldaar.

Onze 'koning' had ze niet zien binnenkomen of hij gebaarde van 'krommen aas'

Heel anders was het met de Nederlanse 'koning' gesteld toen, hij en zijn vrouw begonnen heftig te wuiven/op hun stoeltje te springen toen hun sporters ten tonele verschenen
Oud 18 juni 2014, 11:05   #123
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey Bekijk bericht
"In heel het land wordt het werk vanavond stilgelegd voor de eerste wedstrijd van de Rode Duivels op het WK in Brazilië."

Over welk land hebben die journalisten het eigenlijk ? Meer nog, waar hébben ze het eigenlijk over ? WK ? Fok the hell !
Behalve in de warenhuizen,bibliotheken,bejaardentehuizen,fabriek en waar men in shiften werkt,de horeca,politie,kapperszaken.........

Laatst gewijzigd door Rahowa : 18 juni 2014 om 11:12.
Rahowa is offline  
Oud 18 juni 2014, 11:50   #124
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Behalve in de warenhuizen,bibliotheken,bejaardentehuizen,fabriek en waar men in shiften werkt,de horeca,politie,kapperszaken.........
Klopt, maar dat vergeet Zipper graag want dan kan hij niet aan N-VA bashen doen. En daar gaat deze draad voor hem uiteindelijk over.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline  
Oud 18 juni 2014, 11:53   #125
Otherwise
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Niemand die er een punt van maakt dat onze Roi Flup ook een vergadering bijwoonde bij het VBO....

Niemand dit stukje gezien?
Juist, het duurde even. Misschien begon hij na de tweede goal te juichen voor de eerste goal.
Otherwise is offline  
Oud 18 juni 2014, 11:59   #126
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Tegen die tijd is die partij al 3 keer gestorven en van naam veranderd.
Dat kan. In tegenstelling tot CD&V, VLD en SP.A is N-VA niet verzuild. Dat betekent dat N-VA geen doel op zich is zoals de andere partijen, maar een middel.

Het zit dus zo.

CD&V, Open VLD en SP.A zijn een doel op zich en ze gebruiken belgie als middel om een sterk te worden.

N-VA is een middel en voor hen is een sterke Vlaanderen het doel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 18 juni 2014, 14:34   #127
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Juist, het duurde even. Misschien begon hij na de tweede goal te juichen voor de eerste goal.
dat is toch historisch beeldmateriaal ! geef toe!

nu moet ik toegeven dat ikzelf bij de enige keer dat ik in een café 's morgens om tien uur de match Belgique/Turkije bekeek, ik ook juichte in de tweede helft toen de turken een goal maakten. Ik wist niet dat ze van speelhelft wisselden namelijk. Maar ja, ik ben dan ook geen koningin der belgen hé.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 juni 2014 om 14:36.
circe is offline  
Oud 18 juni 2014, 15:09   #128
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Alleen al met die titel, onafhankelijk van wat u hier nog allemaal komt vertellen of niet komt vertellen, de enige gepatendeerde zeiksmoel bent uzelf.
Bey! U heeft afgedaan als niet frequenteerbaar.
Daarmede werd in feite alleen maar bevestigd wat reeds herhaaldelijk was vastgesteld.
Anselmo is offline  
Oud 18 juni 2014, 16:08   #129
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
En gij krijgt ook eens groot gelijk van mij. Met mijn universele afstansbediening heb ik to groot joluit ondertussen al een aantal cafe-TV's afgezet.
Als ze je daarbij betrappen, riskeer je wel wat meppen.

Reden waarom ik je niet geloof.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 18 juni 2014, 16:15   #130
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey Bekijk bericht
"In heel het land wordt het werk vanavond stilgelegd voor de eerste wedstrijd van de Rode Duivels op het WK in Brazilië."

Over welk land hebben die journalisten het eigenlijk ? Meer nog, waar hébben ze het eigenlijk over ? WK ? Fok the hell !
Dikke larie.
Jakko is offline  
Oud 18 juni 2014, 17:19   #131
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Waarom is dat een probleem? Zitten er supporters van Algerije in die partijraad mss?
Gisteren was er geen partijraad.
De partijraad gaat vandaag om 20u00 door.
reservespeler is offline  
Oud 18 juni 2014, 18:06   #132
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Mocht Vlaams-nationalist De Wever de vergadering hebben verplaatst omwille van de Rode Duivels, je zou even snel een verzuurde draad zijn begonnen.
Er zijn belangrijker zaken dan De Wever.
Henri1 is offline  
Oud 18 juni 2014, 18:17   #133
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Ik moet U ontgoochelen, maar die "U" gebruik ik voor iedereen hier op dit forum.
.. zoals ik zei dus .. weinigen realiseren het zich, doch in allen van ons schuilt een virmiljoen .. waarvandaan die pudeur .. ik heb geen complexen met mijn goddelijkheid ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 18 juni 2014, 18:22   #134
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
opvoeding en etnie? nog nooit van gehoord?
.. jammer genoeg alleen maar in de meest abjecte betekenis .. voor alle duidelijkheid heb ik het goed verstaan dat u meent sommige etni intelligenter zouden zijn dan andere ? indien ja .. dewelke .. gewoon ten titel van voorbeeld natuurlijk ..

4x10E6 is offline  
Oud 18 juni 2014, 20:34   #135
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Witte Kaproen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Onze roi was door het dolle heen.
Inderdaad;

"Mijn koninkrijk voor een goal"

zal hij waarschijnlijk gedacht hebben
Witte Kaproen is offline  
Oud 18 juni 2014, 23:01   #136
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
N-VA is een middel en voor hen is een sterke Vlaanderen het doel.
Hebben ze daarom die cumuls nodig?
Eberhard Leclerc is offline  
Oud 19 juni 2014, 06:52   #137
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Hebben ze daarom die cumuls nodig?
Neen; maar dat is altijd mooi meegenomen natuurlijk
HRobin is offline  
Oud 19 juni 2014, 09:21   #138
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Er zijn belangrijker zaken dan De Wever.
Da's waar. Maar niet veel.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 19 juni 2014, 09:24   #139
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. zoals ik zei dus .. weinigen realiseren het zich, doch in allen van ons schuilt een virmiljoen .. waarvandaan die pudeur .. ik heb geen complexen met mijn goddelijkheid ..
Beste meneer of mevrouw Geheimzinnig getal, ik ben niet mee met je vier miljoen.

.

De schoofzak is offline  
Oud 19 juni 2014, 18:52   #140
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Beste meneer of mevrouw Geheimzinnig getal, ik ben niet mee met je vier miljoen.

.
.. mee bent u vaker niet .. hopelijk helpt dit .. afijn ik veronderstel natuurlijk dat u niet kleurenblind bent ..

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 juni 2014 om 18:54.
4x10E6 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be