![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Syndrome , heb jij respekt voor jezelf ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Homo's die bv willen gangbangen , neuken met hun partner ,
baffen , pijpen , betasten van hun partner , BDSM , of trio's en zulke meer , feest er gewoon op los naar jullie goesting !! (uitzondering o.a.: Verkrachting , pedofilie , geslachtsziektes doorgeven) Deze 3 vernoemde vallen onder criminaliteit , dit geldt ook voor lesbiennes , bisexuelen & hetero's !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Minister-President
|
![]() Indien er meer mensen uit de zwijgende meerderheid onder de holebi's zich openlijk zouden afzetten op de relnichten die hen op straat menen te moeten vertegenwoordigen zouden ze minder met dat soort volk geassocieerd worden...
Het publieke beeld over de holebi's wordt nu voor het overgrote deel bepaalt door minderheden in de groep...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 18 juni 2014 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zelfs als dat ellelang wordt uitgelegd zijn er nog die dat niet (willen) zien... http://forum.politics.be/showthread....ht=homoadoptie ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De gay parades, de dragqueens (waarom die daar onder vallen snap ik zelfs niet eens), de lederboys...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is niet verantwoord .
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja zover wisten we dat al ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verzet er mij evenmin voor als voor een bloemencorso-stoet van begonias, maar ik zie desondanks geen reden om zoiets te verbieden. Zelfs niet als ik bloemisten geborneerde slapjanussen vind. Hun collega's uit de groentensector zijn misschien wél jongens-van-sta-vast. Laat ieder diertje zijn pleziertje en laat je oordeel niet afhangen van één extreme uiting zolang dit (onschuldige) randverschijnselen zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie vooral Wim De Vilder, Gerard Joling, Gordon, George Takei, John Barrowman (die naar het schijnt een homosexuele rol aan zijn neus zag voorbijgaan omdat hij niet homo genoeg overkwam). Alsof mensen alleen een groep wapengekke Amerikanen rond een barbecue of Vladimir Putin als ideaal van mannelijkheid zouden zien.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 19 juni 2014 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen 2 lesbiennes kinderen adopteren ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 19 juni 2014 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Miauw! : 19 juni 2014 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |