![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hollanderhaat wordt er inderdaad al van in de kleuterklas ingelepeld.
Arm Vlaanderen. Het is inderdaad zo in Belgie, klein land, klein volk, klein mensen.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Al lang niet meer, toch? Tenminste, als ik kijk naar de scholen van mijn kinderen toch niet! Daar wordt nu volop gesupporterd voor België én voor Nederland. In elke klas zitten ook telkens wel enkele Nederlandse kinderen (of minstens toch kinderen met één Nederlandse ouder), en in de lagere school worden tijdens het praatkwartiertje zowel de matchen van België als die van Nederland besproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En hét allerbelangrijkste, voor mij tenminste: Brussel zou nu aan het oprukken zijn naar anderhalf miljoen ... Nederlandstaligen. Wat een demografische afvloeiing voor de Nederlandstaligheid. ![]() Iets wat velen die ongunstig staan tov de Groot-Nederlandse gedachte niet of onvoldoende beseffen. Dat Hollanders zus-of-zo zouden zijn is volstrekt onbelangrijk in dat verband.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 19 juni 2014 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hier in het noorden van Antwerpen wonen we letterlijk tussen de Nederlanders en van enige haat is al lang geen sprake meer. Trouwens, in sommige klassen van de lokale lagere school zitten er wel tot 25% Nederlanders. Er wordt wat heen en weer geplaagd, maar dat gebeurt allemaal heel vriendschappelijk.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Solidariteit tussen zoveel mogelijk mensen, niet?
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Omdat geen hond, geen politieke beweging, geen vereniging die naam waardig, daarin geïnteresseerd is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat klopt, maar ik begrijp dus dat je er an sich niets op tegen hebt?
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() In mijn streek zijn we erg nauw verbonden met Nederland. Wij komen meer in Maastricht dan in Hasselt. Wij hopen dat Nederland de finale haalt en dat gevoel zie je ook in Wallonië waar iedereen gefokust is op les Bleus. Wij zijn 2 verschillende volkeren in een kunstmatig landje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is dat voor redenering? Fransen, Engelsen, Duitsers, .... zijn ook gewone mensen zoals Vlamingen en Walen. Dus waarom ook niet samengaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, waarom niet? Waarom wel met Walen en niet met Fransen?
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat wil dat nu zeggen? Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 juni 2014 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik breng m'n kids de bewondering bij, nu het toch WK time is, voor het genie van Cruijff, Rijkaard, Van Basten, Gullit, Bergkamp, Seedorf, en de kerel met de bril. Kom jij nog 's dit soort gezeik etaleren. Great stuff. Je hebt werkelijk geen flauw benul van Vlamingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet samen met Fransen Duitsers of Walen, zelfbeschikking in een onafhankelijk Vlaanderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Ofwel dat ofwel Vlaanderen onafhankelijk. Er is geen enkele reden om met de Walen één land te vormen.
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat je op dit punt geen hypocriet bent zoals velen, proficiat.