Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 april 2014, 19:44   #201
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Excuseer???
Het gaat over mensen die in behandeling zijn en niet zelfstandig kunnen wonen op dat moment, uw opmerking over "de geur van de dood "getuigt van domheid, bekrompenheid, en totaal gebrek aan medeleven met kankerpatienten!
Wanneer die mensen terminaal zouden zijn, dan gaan ze naar pallitatieve zorg, hoop dat iemand met uw mening daar eens kennis mee mag maken.
Dan hoop ik niemand tot last te zijn tenzij er voor betaald worden.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2014, 20:02   #202
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dan hoop ik niemand tot last te zijn tenzij er voor betaald worden.
Maak u geen illusies: uw omgeving leeft mee.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2014, 20:15   #203
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Welnee.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2014, 20:15   #204
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zou voor mij persoonlijk het grootste probleem zijn. Daar zou ik pas een schuldgevoel van krijgen. Euthanasie zou dan een gemakkelijkheid oplossing kunnen zijn maar dat zou dan tegenstrijdig zijn met mijn mentaliteit te vechten tot het einde. Een dilemma waar ik me nu niet liever met bezig houdt.
Oud 27 april 2014, 20:17   #205
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zou voor mij persoonlijk het grootste probleem zijn. Daar zou ik pas een schuldgevoel van krijgen. Euthanasie zou dan een gemakkelijkheid oplossing kunnen zijn maar dat zou dan tegenstrijdig zijn met mijn mentaliteit te vechten tot het einde. Een dilemma waar ik me nu niet liever met bezig houdt.
Hee white knight, wat doe jij nog op dit forum?

Strijder van me...
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2014, 20:21   #206
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan ik inkomen. Maar stop dan ineens met zo af te geven op die mensen. Als jij (of je kinderen) er morgen mee geconfronteerd worden dan zit je ook niet te wachten op verzuurde reacties van mensen die je niet in hun buurt willen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2014, 20:23   #207
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vecht om er te zijn voor mijn naasten, kost wat kost (tenzij het echt hopeloos is natuurlijk).

Laatst gewijzigd door Libro : 27 april 2014 om 20:24.
Oud 27 april 2014, 20:23   #208
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Welnee.
Ik spreek spijtig genoeg uit ervaring...

Edit: met "leeft mee" bedoel ik eigenlijk "beleeft mee", "zit met de gebakken peren"

Laatst gewijzigd door Libro : 27 april 2014 om 20:27.
Oud 27 april 2014, 20:34   #209
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Kan ik inkomen. Maar stop dan ineens met zo af te geven op die mensen. Als jij (of je kinderen) er morgen mee geconfronteerd worden dan zit je ook niet te wachten op verzuurde reacties van mensen die je niet in hun buurt willen.
Op dat gebied ben ik helaas ervaring deskundige. Mijn moeder een mooie elegante vrouw heb ik zien aftakelen door kanker gedurende 2 jaar dat ze bij mij thuis is gebleven. Toen het niet meer anders kan is ze naar de kliniek gegaan platgespoten door morfine.

De laatste twee weken ben ik 3 keer in het midden van de nacht uit mijn bed gebeld dat de moment er was en ze aan het sterven was. Maar ze bleef doorvechten. Ik moest niettegenstaande ik die nachten niet geslapen had en zelf op het punt stond onderuit te gaan wel present zijn om 8 uur in de morgen op het bedrijf.

Ik krijg hier echt het schijt van luxe caviaar empathie kwibussen.
Oud 27 april 2014, 20:37   #210
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op dat gebied ben ik helaas ervaring deskundige. Mijn moeder een mooie elegante vrouw heb ik zien aftakelen door kanker gedurende 2 jaar dat ze bij mij thuis is gebleven. Toen het niet meer anders kan is ze naar de kliniek gegaan platgespoten door morfine.

De laatste twee weken ben ik 3 keer in het midden van de nacht uit mijn bed gebeld dat de moment er was en ze aan het sterven was. Maar ze bleef doorvechten. Ik moest niettegenstaande ik die nachten niet geslapen had en zelf op het punt stond onderuit te gaan wel present zijn om 8 uur in de morgen op het bedrijf.

Ik krijg hier echt het schijt van luxe caviaar empathie kwibussen.
Het spijt me dit verhaal te horen. Ik begrijp alleen niet waarom je empathie zo afkeurt als je dit hebt meegemaakt.

Laatst gewijzigd door Libro : 27 april 2014 om 20:37.
Oud 27 april 2014, 20:38   #211
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het spijt me dit verhaal te horen. Ik begrijp alleen niet waarom je empathie zo afkeurt als je dit hebt meegemaakt.
Omdat ik niet wens iemand anders daar mee op te zadelen. Dat doet men nu in Gent.
Oud 27 april 2014, 20:52   #212
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat ik niet wens iemand anders daar mee op te zadelen. Dat doet men nu in Gent.
Tenzij je kankerpatiënten in een concentratiekamp steekt, zullen er altijd mensen in de omgeving van de patiënt zijn die ermee geconfronteerd zullen worden.
En zelfs als je genezen verklaard bent, kunnen er nog ongemakken zijn als gevolg van uw ziekte. Wat dan?
En zoals ik al zei, maak ik uit de krantenartikelen terzake op dat de hinder eigenlijk minimaal is. Ik betwijfel eerlijk gezegd of die hinder de toets van de abnormale burenhinder zou doorstaan.

Laatst gewijzigd door Libro : 27 april 2014 om 20:56.
Oud 27 april 2014, 21:06   #213
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tenzij je kankerpatiënten in een concentratiekamp steekt, zullen er altijd mensen in de omgeving van de patiënt zijn die ermee geconfronteerd zullen worden.
En zelfs als je genezen verklaard bent, kunnen er nog ongemakken zijn als gevolg van uw ziekte. Wat dan?
En zoals ik al zei, maak ik uit de krantenartikelen terzake op dat de hinder eigenlijk minimaal is. Ik betwijfel eerlijk gezegd of die hinder de toets van de abnormale burenhinder zou doorstaan.
Ik heb het nodige gedaan dat mijn moeder bij ons thuis verzorging kreeg. Er zijn veel "inconnus" in de Gentse situatie. Wat de kranten artikelen betreft ik vind die stigmatisatie "verzuring" zéér goedkoop en ik vrees bovendien dat die VZW daar achter zit terwijl ze net in de fout gaat.
Oud 19 juni 2014, 16:35   #214
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Kankerpatiënten mogen blijven ondanks klacht van bewoners

"De kankerpatiënten die herstellen in een flatgebouw in de Gentse Eedverbondkaai mogen blijven. Twaalf bewoners hadden een bezwaarschrift ingediend bij de stad en de provincie, maar dat is nu van tafel geveegd. Volgens de klagers ‘gebruiken de kankerpatiënten te veel de lift en zorgen ze voor lawaaioverlast’."

Laatst gewijzigd door Miauw! : 19 juni 2014 om 16:35.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2014, 16:45   #215
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht

"De kankerpatiënten die herstellen in een flatgebouw in de Gentse Eedverbondkaai mogen blijven. Twaalf bewoners hadden een bezwaarschrift ingediend bij de stad en de provincie, maar dat is nu van tafel geveegd. Volgens de klagers ‘gebruiken de kankerpatiënten te veel de lift en zorgen ze voor lawaaioverlast’."
Het is een stedenbouwkundig arrest. De bewoners een kunnen nog altijd een burgerlijke procedure starten.
Oud 19 juni 2014, 16:51   #216
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is een stedenbouwkundig arrest. De bewoners een kunnen nog altijd een burgerlijke procedure starten.
Ja dan kunnen ze zichzelf nog eens voor schut zetten voor heel België en opnieuw bot vangen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2014, 16:51   #217
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Misschien een politiek programmapuntje voor de zure traditioneel anti-Vlaamse partijen zoals o.a. de OVLD, "geen liftrechten meer voor kankerpatiënten".
Oud 19 juni 2014, 21:46   #218
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die klagende buren , tot ze zelf zo'n patiënt zijn ,
of hun naaste familie , zoals: vrouw , kind , pa , ma !!

Ik hoor hier ook 's nacht de lift , moet ik nou gaan klagen ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2014, 22:33   #219
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Zeer goed nieuws!
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be