![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak u geen illusies: uw omgeving leeft mee.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou voor mij persoonlijk het grootste probleem zijn. Daar zou ik pas een schuldgevoel van krijgen. Euthanasie zou dan een gemakkelijkheid oplossing kunnen zijn maar dat zou dan tegenstrijdig zijn met mijn mentaliteit te vechten tot het einde. Een dilemma waar ik me nu niet liever met bezig houdt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Strijder van me... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 27 april 2014 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik spreek spijtig genoeg uit ervaring...
Edit: met "leeft mee" bedoel ik eigenlijk "beleeft mee", "zit met de gebakken peren"
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 27 april 2014 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De laatste twee weken ben ik 3 keer in het midden van de nacht uit mijn bed gebeld dat de moment er was en ze aan het sterven was. Maar ze bleef doorvechten. Ik moest niettegenstaande ik die nachten niet geslapen had en zelf op het punt stond onderuit te gaan wel present zijn om 8 uur in de morgen op het bedrijf. Ik krijg hier echt het schijt van luxe caviaar empathie kwibussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 27 april 2014 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zelfs als je genezen verklaard bent, kunnen er nog ongemakken zijn als gevolg van uw ziekte. Wat dan? En zoals ik al zei, maak ik uit de krantenartikelen terzake op dat de hinder eigenlijk minimaal is. Ik betwijfel eerlijk gezegd of die hinder de toets van de abnormale burenhinder zou doorstaan.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 27 april 2014 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Europees Commissaris
|
![]() Kankerpatiënten mogen blijven ondanks klacht van bewoners
"De kankerpatiënten die herstellen in een flatgebouw in de Gentse Eedverbondkaai mogen blijven. Twaalf bewoners hadden een bezwaarschrift ingediend bij de stad en de provincie, maar dat is nu van tafel geveegd. Volgens de klagers ‘gebruiken de kankerpatiënten te veel de lift en zorgen ze voor lawaaioverlast’." Laatst gewijzigd door Miauw! : 19 juni 2014 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien een politiek programmapuntje voor de zure traditioneel anti-Vlaamse partijen zoals o.a. de OVLD, "geen liftrechten meer voor kankerpatiënten".
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of hun naaste familie , zoals: vrouw , kind , pa , ma !! Ik hoor hier ook 's nacht de lift , moet ik nou gaan klagen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |