![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gevolgen van het kolonialisme. Waarom denk je dat de "vrijheidsstrijders" terug het kalifaat willen installeren?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 juni 2014 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zal dan wel bij een bepaalde nieuwe soort groep christenen horen. Ik had je eerlijk gezegd liever in het hokje van de islamfanaten gezien (moslim of niet). Kan je je niet bekeren naar de islam ? Ik heb hier op het forum nog het laatste niet gezien denk ik. Zelfs Christus zou de moslims niet vergeven denk ik, moest hij nu geleefd hebben. Tijd dat ge eens een paar passages of pakweg een deel van de koran begint te lezen. Een en al haat vooral tegen andersdenkenden en vooral christenen. Die moslims willen toch de hele wereld domineren, en ze zijn goed bezig en alle middelen zijn blijkbaar goed. Die zever van slechts een paar extremisten die we dagelijks door onze strot geduwd krijgen ben ik ook al kotsmoe. Die zgz. vreedzame moslims zijn slapende cellen die op elk ogenblik kunnen geactiveerd worden. Men zal het pas beseffen als het te laat is. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 21 juni 2014 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen echter de dictator van dat land werd afgezet, kantelden de zaken en moest hij vluchten voor zijn leven. Eenmaal hier vertelde hij ons dat Europa VOL zit met slapende cellen, die kunnen geactiveerd worden in No-Time. Hij had zelf ook training gevolgd in Afghanistan. Ondertussen heeft hij ook begrepen dat Europa helemaal niet meer veilig is voor asielzoekers die zelf afvallig zijn. Hij wou zijn twee jonge kinderen helemaal niet als moslim opvoeden, maar dit werd min of meer verplicht in ...... het opvangcentrum! Ze leerden daar zijn kinderen arabische groeten in naam van Allah! Het is maar dat je het weet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 juni 2014 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 21 juni 2014 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik zal 't nog één keer zeggen, en daarna vlieg je op mijn negeerlijst: ik ben katholiek gedoopt, maar niet meer gelovig. En ik heb een hekel aan religie, aan �*lle religies, dus ook de Islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Hitler had nog 6 jaar oorlog nodig om 6 miljoen Joden te vermoorden. Intussen zouden we toch in staat moeten zijn om ons binnen 6 maanden van onze 6 miljoen moslims te ontdoen. En wel zonder oorlog. Misschien is het vergassen niet meer van deze tijd? Misschien bestaan er immers nog efficiëntere, ecologischer en economischer methodes om ons te ontdoen van dit islamitische kwaad? Je moet daarbij ook rekening houden met het milieu! Concentratiekampen zorgen voor een enorme CO2 uitstoot! Je zou hier aan recycling kunnen doen door de bij de verbranding ontstane afvalstoffen direct weer terug de gaskamers in te leiden." Bron: http://50pf.wordpress.com/2013/04/03...ung/#more-1801 Auteur: 50Pf Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron (www.ejbron.wordpress.com) Misschien toch best dit eens lezen: http://nl.hoax.wikia.com/wiki/E.J._Bronhttp://nl.hoax.wikia.com/wiki/E.J._Bron Laatst gewijzigd door Miauw! : 21 juni 2014 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat verwacht jij van een vertaler. Dat hij de tekst aanpast en herschrijft naar politiek correct gezanik? Hoe is het in hemelsnaam mogelijk .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dat doet hij écht niet om te waarschuwen voor dit soort haatzaaierij, hoor! ![]() Laatst gewijzigd door Miauw! : 21 juni 2014 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Lang niet elke moslim zal de sharia laten prefereren op de UVRM maar bij een functie als deze mogen terecht vragen gesteld worden bij de uitvoerder ervan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() En die 'vrijheidsstrijders' vertegenwoordigen de meerderheid van de moslims?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We wachten nog steeds trouwens op de gematigde moslims. Toen ze wereldwijd vreugde dansen uitvoerden na de 911 aanslagen hebben ze voor eeuwig en altijd in mijn rapen gescheten. Ik vraag me nog altijd af hoe ik vroeger de cultuur van die smeerlappen kon verheerlijken toen ik het oude Al Andalus bezocht. Waar ze trouwens ook de autochtone Iberische bevolking onderdrukten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Gelieve niet persoonlijk te worden. Laatst gewijzigd door Akira : 22 juni 2014 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Aha, ne convert. Die zijn het ergst. Maar bij dat laatste dat ge zgz. een hekel hebt aan alle religies en ook de islam, daar klopt iets niet want zoals ik al gezegd heb verdedigt ge die wel heel erg. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 21 juni 2014 om 23:17. |
|||
![]() |
![]() |