![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Varkensvlees tussen halal-fret leggen in warenhuizen is | |||
er over, want .. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 40,00% |
aanvaardbaar als actie, want .. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 60,00% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de titel van dit topic is eigenlijk misleidend, zo ken ik bvb. halal-kip, maar tot nu toe wist ik niet dat er ook halal-fret was (?)..
![]() ![]() i.e. een fret: |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar moet je wat meer uitleg bij geven.
Is het doel van mijn hypothetische actie verkeerd ? Mag men de vrije mening hebben dat het oplichting is dat halal beter zou zijn dan niet-halal ? Of is de vorm van actie voeren niet ok ? Mag gaia een bontwinkel 'aanklagen', en mag ik een andere winkel niet 'aanklagen' ? Mag een pastoor 'preken' dat condooms zonden zijn en dat abortus best in het strafrecht blijft; en mag ik het omgekeerde van de daken schreeuwen ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je bent vrij om van de daken te schreeuwen wat je wil, zo lang het maar geen nachtlawaai oplevert. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() Weer eens zitten kakken op de moslims, terwijl kosjer slachten exact hetzelfde is: onverdoofd de keel oversnijden.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De joden werden nochtans ook vernoemd in verband met ritueel slachten. Zij hebben echter nooit gestreefd naar de verkoop van koosjer vlees in de supermarkten, of naar het invoeren van halal-maaltijden in de scholen. Om van gescheiden sexen in de zwembaden, en uitzonderingsmaatregelen inzake kledingsvoorschriften, begraafplaatsen, slachthuizen, enz. te zwijgen.
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Joodse begraafplaats: check Joodse supermarkten: check Joodse gescheiden badhuizen: check Joodse slagers: check
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 7 juli 2014 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och ja met hun domme tradities altijd. Precies of dit gedrag of dat gedrag je rechtstreeks naar de hemel zal brengen. Allemaal onzin.
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() even ontoelaatbaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze nemen niet ONZE zwembaden af om hun apartheidszwemmen te gaan uitvoeren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Europees Commissaris
|
![]() Geef mij eens een voorbeeld van een gemeentelijk, gescheiden zwembad
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 7 juli 2014 om 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Er zijn supermakten met aparte "vreemde kost" afdeliingen met aanbiedingen van typisch hollandse, amerikaanse, griekse, italiaanse, turkse, marokkaanse, indiase productjes...
ons geliefd Antwerpen staat bol van balkan, chinese, indiaase, marokkaanse, indonesische, mexicaanse enz.. restaurants. Gaan we dat allemaal boycotten als "goede vlamingen" ? o ja : zet lam uit Nieuw Zeeland maar per direct op het lijstje "te mijden vleesproducten" : allemaal gecertifierd halal geslacht ! & voor ik het vergeet op het Astrid Plein is er een moslim-hamburgerhuis waar ja behalve halal-burgers ook nog eens hamburgers pardon bacon burgers kan nuttigen, dus met een lap varkensspek erop = verdraagzame jongens en meisjes die moslims ! De vlaamse kiezers volgden (gelukking maar) massaal de oproep om de donkerpbruine partij bij de laatste verkiezingen te boycotten...
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks eens in praktijk brengen sé, een spiering of twee tussen de halalkippen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in verschillende steden en gemeenten zijn er effektief apartheidsuren voor allochtone vrouwen voorzien. In het Gentse Boekenberg zwembad was er vb. op zaterdagvoormiddag (dag waarop ook werkende mensen met hun kinderen zouden kunnen zwemmen) in de namiddag AANGEKLEED apartheidszwemmen voor turkse vrouwen voorzien, gesubsidieerd door islamofiel Bertje-zonder-erfenis.
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voorzichtig zijn hé, dat ze je niet te grazen nemen. En laat ons weten hoe het is afgelopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lam uit Nieuw Zeeland wordt inderdaad onverdoofd geslacht en zij zullen dan eveneens betalen voor een halal certificaat. Gelukkig dat jij nog die bruine vlamingen kan saboteren! goed zo! laat dat beenhouwerke maar creperen met zijn normaal geslacht vlees. Ga maar naar de halal beenhouwer. Of zoals een familielid me zei: en zo proper dat het daar is, allemaal witte tegeltjes.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 juli 2014 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Er zijn aparte zwemuurtjes voor pakstaanse, turkse, marokkaanse, vlaamse moslima's,
kroatische nudisten enz...Waarschijnlijk gaan we voor alle 196 nationaliteiten in Antwerpen binnenkort aparte zwembaden bouwen. Er is reeds interesse van een kustgemeente om ten behoeve van kapitaalkrachtige hindoes een apart strand in te richten voor mensen die speciale wensen hebben ivm zwemkledij. Het is ontroerend om zien hoe het mer ingepakte deel van de samenleving zich vergaaapt aan het minder ingepakte deel aan de zwemvijver & hoeveel tinermeisjes die zich " van thuis uit" ingepakt te gedragen hebben stiekum in badpak of zelfs bikini komt vermaken. Mijn schoonmoeder zaliger kreeg thuis nog naar haar voeten omdat ze aan het kanaal naar mannen in zwembroek had staan kijken (& dat was geen moslima)... Meer of minder gekleedheid al dan niet tolereren is niet zozeer een kwestie van godsdienst als van cultuur in het algemeen ... Ik weet niet of je het ook merkt : de monokini mode is intussen op zijn retour.
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken alleen halal-slagers.
Er bestaan wel supermarkten die gerund worden door moslims, maar die verkopen dezelfde producten als andere andere supermarkten, aangevuld met vlees van ritueel geslachte dieren. Hoe het daar zit met de controle is een open vraag. Moslims laten hun doden pas op onze "kerkhoven" begraven sinds er aan hun religieuze eisen terzake werd voldaan. Joodse badhuizen bestaan misschien wel, maar van zwembaden die gerund worden door moslims heb ik geen weet. Wel van bestaande zwembaden waarin gescheiden zwemmen mogelijk werd gemaakt. Het Genste zwembad' "Rozenbroeken" (What"s in a name) wordt elke zaterdagnamiddag afgehuurd voor gescheiden zwemmende moslima's. De cafetaria blijft dan wel gesloten om glurende ongewensten het zicht op al dat moois te beletten. Bovendien is er nauwelijks toezicht tijdens die uren. Ook niet op de bestaande kledingsvereisten. Voor moslimmannen worden er geen zwembaden afgehuurd. De moslim "jongeren" halen hun hartje wel op in zwembaden waar gemengd gezwommen wordt. In Mechelen ijveren een drietal moslima's eveneens al een tijdlang voor gescheiden zwemmen in onze bestaande zwembaden. Hoe welwillend Bartje Somers tegenover die eis staat weet ik niet. Met kledingsvoorschriften bedoel ik in hoofdzaak de voorschriften die gelden voor scholen en ambtenaren. Moslimmeisjes "weigeren" daardoor vaak om onderwijs te volgen, waardoor ze een extra kans verkijken op een job. Maar dat is niet erg gezien de doorsnee moslimmannen niets liever willen dan hen thuis op te sluiten. Geen nood echter voor de mannen zonder diploma. Er schijnen al maatregelen in de stijgers te staan om het mogelijk te maken dat de 50% "jongeren" die zonder diploma "afstuderen" als politieagent kunnen aangeworven worden. Het gaat in deze draad echter over een actie tégen ritueel geslachte dieren in Belgische supermarkten. Waarop mijn re-actie was: koop het niet. Laat dan aan de halal-eters over. Ik tip erop dat moslims op zeker spelen en hun behoefte aan ritueel geslachte dieren voldoen via een halal-slager. Ik ken trouwens ook niet-moslims die daar vlees kopen. De slachtwijze vormt voor die mensen dan ook geen probleem. Of de supermarkten winst zullen putten uit hun tegemoetkoming aan barbaarse rituelen zal nog moeten blijken. Ikzelf ben al blij dat ik mijn hondjes veilig weet. Moslims vinden niet alleen varkens onrein, maar ook honden. Ik kan dus op twee oren slapen. ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 juli 2014 om 10:31. |
![]() |
![]() |