![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Moet het overheidsbeslag dan niet meer inkrimpen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Tweverke ziet ze vliegen
Ik dacht nochtans dat hij nooit tv keek? Omdat hij in een sterrenrestaurant zit zeker !!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of is het overbodig?
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgische structuren? Je moet al wel van een heel verre planeet komen om te denken dat die werken.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totaal niet akkoord hiermee.
De bestaande overheden en politiediensten moeten dit opvolgen en aanpakken. Geen Homeland Security diensten hier graag.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Milquet slaagt er ondertussen weer eens in zichzelf én België belachelijk te maken: http://euobserver.com/justice/124915 (artikel d.d. 10 juli 2014)
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 10 juli 2014 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar als ze terugkomen en de in Syrie vergaarde "kennis & vaardigheden" hier gaan toepassen, en af en toe iets laten ontploffen, dat moet kunnen, die "vrijheid" moeten we hun gunnen? (en kom asjeblief niet aanwaaien met het "bange blanke man" argument) Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Extremisten, salafisten, natuurlijk moet je die aanpakken.
Dat is niet hetzelfde als politiestaten fabriceren.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Heeft staatsveiligheid voldoende middelen om die strijders op te volgen? Kan ze die manschappen voor lange tijd missen? Misschien kan het binnen de bestaande structuren. Wordt er al iets uitgewerkt?
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gevaar bestaat net dat ze aanslagen gaan plegen. Een paar getrainde oorlogsveteranen met de mentale capaciteiten van de gemiddelde puber=recept voor onheil.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() De meeste maken zodanig veel reclame voor zich zelf op het internet dat de veiligheidsdiensten echt geen excuus meer hebben om ze niet te intercepteren. Vergeleken met Carlos zijn ze goedkope attentiehoeren.
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 10 juli 2014 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Minister-President
|
![]() Heb ik ooit iets anders beweerd dan?
Citaat:
Het gaat er echter om dat het ongehoord is dat ge ex ante hun vrijheid gaat inperken "omdat sommige wel eens zouden kunnen doordraaien". Ik moet geen Big Brother hebben die ons controleert. Those who would give up essential liberty to purchase some safety, deserve neither liberty nor safety. Citaat:
Daarnaast, ik maak geen intentieproces. Het kan me niet schelen voor welke doelen men ging gaan vechten; ik zet het gaan vechten aan de kant van een totalitair nazistisch regime op gelijke voet met het gaan vechten aan de kant van een totalitair islamistisch regime. Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Het gevaar bestaat ook dat ik ooit een aanslag pleeg. Oké, het gevaar dat zij dat doen is net een tikkeltje groter waarschijnlijk, maar rechtvaardigt dat een Big Brother? Voor mij niet in ieder geval.
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen goed teken. Meer "organisatie"... meer kosten voor minder efficientie. Wat ze zelf doen doen ze inderdaad zeker niet beter. (Google de efficiency van het gebruik van belastinggeld in het landje der belgen maar even.) Een puur schandaal.
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze individuen mogen gewoonweg NIET meer getolereerd worden op eender welk grondgebied binnen de EU. -Punt.
![]() |
![]() |
#58 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hup GLADIO hup
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() neen meneer dewever nood aan het drooglegen van het islamitisch paard van roje dat door de N-VA overal extra geld krijgt. En remigratie ipv waar de n-va overal de grenzen open zet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |