Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juli 2014, 17:33   #321
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Dat recht heb ik niet, in geen enkel land ter wereld.
Maddox gelooft in het recht van de sterkste, en zei dubieuze dingen over het Derde Rijk. Hij is er trots op geen moralen te hebben. Ik weet niet in hoeverre het zin heeft met hem te discussiëren aangezien hij als man van "feiten" wel heel veel feiten negeert of ontkend.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2014, 17:34   #322
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Je kent niks van dit conflict, uw interesse is enkel gebaseerd op uw haat tegenover alles wat moslim is.

Je wenste Gaza een compleet bombardement toe op dit forum. ("gaza mag in glas veranderen").

Tegen dovemans oren spreken heeft geen zin.
Val St.Allah? Laat ons dat maar uitbreiden tot de volledige islamitische wereld

Laatst gewijzigd door Skobelev : 11 juli 2014 om 17:35.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2014, 17:39   #323
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ah ja , hier nog iemand die Israël komt verdedigen. Iemand die een paar dagen terug nog zei dat hij moslims nog minderwaardiger vindt dan dieren.

Skobekevke weet niet dat er ook christenen en atheïsten onder de Palestijnen zijn, maar hun huidskleur zal wel al genoeg zijn voor hem om hen dood te willen zien als religie geen optie meer is om blind te kunnen haten.
Oud 11 juli 2014, 17:39   #324
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Jamaar, ik zeg wel dat ik dat vuurwerk in de brievenbus heb gestoken om de aandacht te vragen, niet om het huis in brand te steken om de bewoners te verdrijven of te doden.
Van een Nederlander die Cast Lead (en ook de kleine en grote pesterijen die de Israëli's de Palestijnen aandoen) van nabij heeft meegemaakt en bij wie naar eigen zeggen de schellen van de ogen gevallen waren toen hij zich in de recente geschiedenis ging verdiepen: "Volledig gecontroleerd door de bezetter, en economisch gemangeld door regels, bombardementen en confiscatie van land, huizen en goederen. Ik vermoed dat we niet anders zouden worden dan de bevolking van de Gazastrook: razend en wanhopig.
http://www.tonvanderkroon.nl/artikel...za-deel-6.html
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2014, 17:41   #325
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ik verdedig Israêl niet, 'k lach met de palestijnen, ook met dooie. Hoeveel % zou geen islamiet zijn?

Laatst gewijzigd door Skobelev : 11 juli 2014 om 17:42.
Oud 11 juli 2014, 17:41   #326
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Allez, nog iemand die genocide predikt!
Oud 11 juli 2014, 17:42   #327
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Dat recht heb ik niet, in geen enkel land ter wereld.
U kan dat recht toe eigenen, en als er niemand iets over zegt (onwetendheid of angst), is dat een feit.

Natuurlijk, als er iemand die sterker is dan U wel iets aan wil doen, dan hebt U een probleem.
Oud 11 juli 2014, 17:42   #328
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik verdedig Israêl niet, 'k lach met de palestijnen. Hoeveel % zou geen islamiet zijn?
Google eens. Je kan het!! Duim! Bank naar voor!
Oud 11 juli 2014, 17:43   #329
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
onderricht me, het zal me worst wezen.
Oud 11 juli 2014, 17:44   #330
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Als het je worst is, zou je deze vraag niet gesteld hebben. Bijgevolg moeten we dus besluiten dat dit een retorische vraag was. En die behoeven geen antwoord, niet?
Oud 11 juli 2014, 17:49   #331
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Van een Nederlander die Cast Lead (en ook de kleine en grote pesterijen die de Israëli's de Palestijnen aandoen) van nabij heeft meegemaakt en bij wie naar eigen zeggen de schellen van de ogen gevallen waren toen hij zich in de recente geschiedenis ging verdiepen: "Volledig gecontroleerd door de bezetter, en economisch gemangeld door regels, bombardementen en confiscatie van land, huizen en goederen. Ik vermoed dat we niet anders zouden worden dan de bevolking van de Gazastrook: razend en wanhopig.
Tof en aardig, maar die verontwaardiging lost geen kloten op.

Het gaat voor mij niet over wie er gelijk heeft (en al zeker niet als er hersenverwekende materie zoals religie bijkomt), maar over wie wint. En zo mijn standpunt, zoals Taman fijntjes opmerkt, "Het enige recht dat echt is, is het recht van de sterkste".
Al de rest is of afgedwongen of geschonken door de sterkste.
Oud 11 juli 2014, 17:53   #332
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zelfs al zou 95% van de Palestijnen pacifistische atheïst zijn, dan nog is 5% hardcore muzel een probleem, daar die het recht van de sterkste opeisen, gewoon omdat ze dat geloven, en ze hebben nog gelijk ook.

Als die 5% dan zo achterlijk is om als een dom joch een beer met tandpijn te gaan irriteren, dan doet dat pijn. Zeker als die 5% met plezier die 95% in het pad van die beer gooien.
Oud 11 juli 2014, 17:55   #333
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maakt weinig uit. Als u met gegevens afkomt die U als waarheid beziet, dan schiet Taman en companie dat toch uit de lucht alsof het een Qassamraket is met een hele hoop andere gegevens als hun eigen Iron Dome.
Of doen ze het gewoon af als leugens en agitprop, om dan het volgende pallywood filmpje of een wereldmorgen artikel als echte waarheid te promoten
Oud 11 juli 2014, 17:57   #334
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

journalist in Sderot:

"Allan Sørensen ‏

Sderot cinema. Israelis bringing chairs 2 hilltop in sderot 2 watch latest from Gaza. Clapping when blasts are heard. "

Oud 11 juli 2014, 17:59   #335
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Maakt weinig uit. Als u met gegevens afkomt die U als waarheid beziet, dan schiet Taman en companie dat toch uit de lucht alsof het een Qassamraket is met een hele hoop andere gegevens als hun eigen Iron Dome.
Of doen ze het gewoon af als leugens en agitprop, om dan het volgende pallywood filmpje of een wereldmorgen artikel als echte waarheid te promoten
Mooi om iemand die zich racistisch uitlaat en absoluut niks kent van het conflict zit te verbroederen met iemand die verklaard geen moralen heeft en zich superieur waant. Nu nog Dixie in de mix, en onze "BS" - fundamentalist en het groepje is compleet.

Applausje!

Laatst gewijzigd door Tamam : 11 juli 2014 om 18:00.
Oud 11 juli 2014, 18:03   #336
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

1) Ik beweer nergens superieur te zijn.
2) ik wacht nog steeds op een uitleg wat moraal eigenlijk is.

3)U beweert dat ik niks van het conflict ken.

Op zijn minst ken ik de wapens die er gebruikt worden.
Da's meer dan niks, ergo uw bewering gaat de mist in.

En ik denk dat het toch duidelijk is. De hoeveelheid geweld dat nu gebruikt wordt door de betrokken partijen lost niks op.

Laatst gewijzigd door maddox : 11 juli 2014 om 18:04.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2014, 18:53   #337
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat bazel je toch allemaal? In Gaza heb je pretparken chique hotels en winkelcentra, overvolle markten...
Voordat de joden vertrokken was Gaza hét centrum voor exportproducten zoals groenten en fruit en 15.000 palestijnen vonden werk in de kassen. Nadat de joden vertrokken hebben amerikaanse joden de kassen opgekocht en aan de Palestijnen GESCHONKEN zodat ze die industrie verder konden uitbouwen.

Het eerste (en enige) wat ze deden was de kassen plunderen (ze wachtten zelfs niet tot de oogst klaar was) en de irrigatiepijpen gebruiken om qassam raketten af te vuren.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2014, 19:01   #338
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
wat bazel je toch allemaal? In Gaza heb je pretparken chique hotels en winkelcentra, overvolle markten...
Voordat de joden vertrokken was Gaza hét centrum voor exportproducten zoals groenten en fruit en 15.000 palestijnen vonden werk in de kassen. Nadat de joden vertrokken hebben amerikaanse joden de kassen opgekocht en aan de Palestijnen GESCHONKEN zodat ze die industrie verder konden uitbouwen.

Het eerste (en enige) wat ze deden was de kassen plunderen (ze wachtten zelfs niet tot de oogst klaar was) en de irrigatiepijpen gebruiken om qassam raketten af te vuren.
naast dat er in uw chronologisch verhaaltje heel veel ontbreekt wat de zionistische militias uitstaken met de Palestijnen (zoals 700,000 verdrijven in een kort jaar tijd)

eigenlijk is dit racisme, Palestijnen hebben geen recht op een markt waar fruit verkocht wordt. als ze zich organiseren: "LUXE, hoe durven ze, zie je niet hoe goed het daar is, bombardementen zijn er niet, etc"

als ze zich niet organiseren: "zie je het zijn maar nietsdoeners, zonder de israeliers zijn ze niets".

duh , tuurlijk zijn er hotels in Gaza. denk je dat alle journalisten graag willen verblijven waar de modale Gazaan woont? er zullen een paar vier sterren hotels bij zijn. heeft de Palestijn toestemming van u om te ondernemen in een stad die constant onder druk staat van Israël, of liever niet?

ipv zo simplistisch te denken zou je u beter informeren hoe het zit met basisvoorzieningen zoals water in Gaza. de bombardementen die er waren VOOR het huidige conflict losbarstte. enzoverder.

trouwens in auschwitz was er een zwembad waar politieke gevangen die zich "goed" gedroegen in mochten zwemmen.. ga je nu beweren dat Auschwitz een plaats was die goed was voor de mensen die er verbleven?

Laatst gewijzigd door Tamam : 11 juli 2014 om 19:07.
Oud 11 juli 2014, 19:12   #339
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
journalist in Sderot:

"Allan Sørensen ‏

Sderot cinema. Israelis bringing chairs 2 hilltop in sderot 2 watch latest from Gaza. Clapping when blasts are heard. "

Dan zijn ze daar in Sderot precies toch niet zo bang en getraumatiseerd als ze soms laten uitschijnen.... Dat mens op de voorgrond schijnt er zelfs plezier in te hebben.

Laatst gewijzigd door Miauw! : 11 juli 2014 om 19:12.
Oud 11 juli 2014, 19:15   #340
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
naast dat er in uw chronologisch verhaaltje heel veel ontbreekt wat de zionistische militias uitstaken met de Palestijnen (zoals 700,000 verdrijven in een kort jaar tijd)

eigenlijk is dit racisme, Palestijnen hebben geen recht op een markt waar fruit verkocht wordt. als ze zich organiseren: "LUXE, hoe durven ze, zie je niet hoe goed het daar is, bombardementen zijn er niet, etc"

als ze zich niet organiseren: "zie je het zijn maar nietsdoeners, zonder de israeliers zijn ze niets".

duh , tuurlijk zijn er hotels in Gaza. denk je dat alle journalisten graag willen verblijven waar de modale Gazaan woont? er zullen een paar vier sterren hotels bij zijn. heeft de Palestijn toestemming van u om te ondernemen in een stad die constant onder druk staat van Israël, of liever niet?

ipv zo simplistisch te denken zou je u beter informeren hoe het zit met basisvoorzieningen zoals water in Gaza. de bombardementen die er waren VOOR het huidige conflict losbarstte. enzoverder.

trouwens in auschwitz was er een zwembad waar politieke gevangen die zich "goed" gedroegen in mochten zwemmen.. ga je nu beweren dat Auschwitz een plaats was die goed was voor de mensen die er verbleven?
- Het is gewoon onnozel om hier nog eens Auschwitz bij te sleuren.
- het resultaat v.d.raketaanvallen vanuit Gaza: meer dan 100 doden bij de Gaza mensen.
O Doden bij de Israeli's.
-Tientallen Israelische ultramoderne tanks staan aan de grenzen met de Gaza.
-De F-16's bestoken dag & nacht de Hamas mensen met alle gevolgen vandien.
Simpel, niet ?

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be