![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() "Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire."
Ik ben het als vrijheidslievende atheïst - om het zacht uit te drukken - hoegenaamd niet eens met Belkacem. Maar dat is nog geen reden om zijn basisrechten niet te erkennen. U bent blijkbaar tegen vrijheid van meningsuiting. Ironisch genoeg betekent dat dat u dichter staat bij de ideeën van Belkacem dan ik.
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is dat voor u zo'n vreselijke situatie, zelf keuzes kunnen maken?
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() Wapper haakt af vanaf dat er geargumenteerd wordt. Dat zegt veel.
![]() |
#105 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wapper heeft geleerd dat het zinloos is discussies aan te gaan met lieden die het Eigen Grote Gelijk (c) als absoluut, en niet vatbaar voor enige kritiek beschouwen. Elke kritiek op het Eigen Grote Gelijk (c) wordt weggewuifd met voze, meestal ter plaatse uitgevonden, argumenten. Argumenteren met Nebur is erger dan met Islam-fundamentalisten. proficiat!
|
![]() |
![]() |