![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eneuh, hoeveel krijgt iemand daarvan in handen? 75% of minder.... Dus dat half huis wordt al gauw een middenklasse auto met kleine benzinemotor.
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, een stopcontactkaart zou een beter signaal zijn naar de mensen toe. 't Mag wel iets ecologischer hé.
Nu laden ze hun gsm ook op op 't werk met een usb, waarom hun auto niet...
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu, ik pleit er ook voor dat we allemaal hetzelfde krijgen, en weer is het niet goed... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of U aanvaard een pensioenplafond gelijk aan dat van niet ambtenaren, en mag uw werkgever- de roverheid- aan soortgelijke voorwaarden privé verzekeringen betalen om een groepsverzekering aan te bieden aan U. Of U glipt stillekes weg als een paling door het gras, met uw huidige penzioenregeling die veel lucratiever is.
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vandenbroucke had een burn up.
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
€25 per leerling/uur. Laat maar komen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien dat dat netto is, ik wens U een gouden toekomst in uw nieuwe baan als privé-leraar. Ik zou dan bijna jaloers kunnen worden. Maar ik vrees dat U dan toch een paar lesuurtjes per dag te kort gaat komen om een volwaardig loon binnen te rijven.
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() alles voor nog wat extra verlofdagen ... die halen het onderste uit een kan.
Als een werknemer iets wil weten over zijn verlof, dan kost dat hem heel veel moeite om dat allemaal uit te pluizen. Spreek een ambtenaar aan over zijn werk en je krijgt meteen een hele litanie over al de manieren waarop die gasten verlof kunnen pakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is tegenwoordig het gemakkelijkste excuus voor een extra maand verlof. Bij een dokter gaan jammeren over een burnout en je krijgt gratis een hoop extra congé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hihihi, ts (topicstarter) is gewoon even een psychologisch verschijnsel aan het belachelijk maken.
http://nos.nl/video/158706-burnout-w...angetoond.html Hihi, de wetenschap is in dienst van de ambtenaar, het is allemaal een groot complot ! mensen met een burnout zijn aanstellers, hihihi. Dat ik dit gewoon durf te zeggen op een anoniem forum... hihihi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, ga eens aanschuiven bij "artsen voor het volk", en begrijp waarom een placebo niet gaat werken daar.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 juli 2014 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat de heren hier vergeten dat er zoiets bestaat als controleartsen.
Als je een burn out faked zal die daar snel doorheen kijken. En als de werkgever er geen stuurt dan ga ik er van uit dat hij/zij wel door had dat er iets mis was, maar verzuimde in te grijpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Het is wel een duidelijk bewijs dat een burn-out niet door werkdruk wordt veroorzaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk dat Another Jack (en ik ben pro goed verdienende leerkrachten he, ik bewonder het beroep) zichzelf verwisselt met Harvard of MIT. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |