![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit zou ik zo niet durven zeggen. De chinezen die ik ken en die toevallig steeds buren geweest zijn de voorbije 40 jaar, hebben kinderen die zich volkomen geintegreerd hebben. De ouders niet, die spraken na 40 jaar nog geen woord nederlands.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...dhtml?show=art
Antwerpse winkel verkoopt niet aan joden "uit protest" Citaat:
Racisme in Antwerpen? LOL Ik heb toch ook enkele zaakjes waar ik tegen wil protesteren, mag ik dan ook weigeren om... Neen zeker, dan zou dat racisme zijn... ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De uitdrukking 'Bij ons zeggen ze pardon' heeft niets met racisme te maken, dat wordt ook tegen iedereen gezegd, wat de afkomst van de mensen ook weze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Maar nee, ze zijn juist niet geïntegreerd. De culturele verrijkers, d�*e zijn geïntegreerd, aangezien ze u een pak slaag verkopen indien u het tegendeel durft te beweren. Dat doen uw Chinezen niet, dus hebben ze zich nog niet aan de zeden van het land aangepast.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door bembem : 17 juli 2014 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We kijken zelfs op naar de Chinese en Japanse cultuur maar in jou geval blijft daar blijkbaar niet veel van over behalve het kleurtje, je klinkt als een stereotiep naïeve Vlaamse knuffelaar. Kom eens naar West Vlaanderen om werk te zoeken maar blijf weg van Oostende en Kortrijk, echt waar, je zal een hemelsbreed verschil zien. Waarom je in die verrotte grootsteden blijft rondhangen is me een raadsel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ik was op een bepaald moment fel gekant tov. adopteren binnen eenzelfde ras .. maar nu ben ik daar toch van afgestapt, misschien omdat ikzelf wel - indien de mogelijkheid zich concreet zou voordoen, graag een anders uitziend kindje zou adopteren!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jaloers op de grave stad die Antwerpen is, ja.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Wat is dat nu allemaal voor flauwe kul. We hebben hier gewoonweg te maken met een ZGI.
Mijn nicht had ook ooit zo een meisje uit Vietnam geadopteerd. Dus ook vermoedelijk zoals hier. Zwaar gefrustreerd en altijd in de mening dat ze gediscrimineerd werd. Het kind heeft een aantal jaren psychiatrisch behandeld moeten worden, en nu schijnt het beter te gaan. Hetzelfde patroon herken hier. Het woord zielig schiet mij te binnen als ik denk aan de gemoedstoestand van bembem. Ik zou echter liever triestig gebruiken. Bembem ziet spoken. Ze word in werkelijkheid niet gediscrimineerd maar ervaart het wel als dusdanig. Als er al mensen gediscrimineerd worden in A zijn het zeker geen aziaten, misschien wel zwarten of moslims of zwarte moslims. Maar die zoeken het dan zelf om dusdanig behandeld te worden. Als er iemand is die bembem iets moet verwijten dan zijn het de mensen die haar naar hier hebben gehaald, weggerukt uit haar natuurlijke habitat. Het verklaart veel en ineens waarom bembem altijd onmiddellijk de kant van de allochtonen en vooral de moslims kiest als er discussies zijn over migratie, terwijl er toch net kan gesproken worden over liefde tussen die 2 (weinig moslims in China en slechts 10k op 123milj Jappen). De gevallen die zij beschrijft en als voorbeeld aanhaalt om te bewijzen dat zij gediscrimineerd word zijn even toepasbaar op blanken of moslims of kortom andere mensen. Ze moet het uit haar kop zetten. En in plaats van er als gecamoufleerde allochtoon rond te lopen en situaties "uit te lokken" of laten we zeggen "in scene te zetten" moet ze eens trachten uit te zoeken of in hetzelfde geval het net zo zou zijn vergaan met een blanke. Ze moet stoppen met de slachtoffer rol te spelen. Zij zou blijkbaar willen dat ze positief gediscrimineerd werd. Maar dan pas zou de hel goed losbarsten, en zou ze wat zien wat verkeerde discriminatie is en de gevolgen (uitgelokt dan wel door een positieve behandeling tov haar). Net zoals het links gespuis nu al ettelijke decennia aan het doen is: positieve discriminatie tov vreemdelingen/allochtonen. Daar hebben wij blanken wel het schijt aan, en zeker omdat het rood gespuis dat enkel doet uit eigenbelang. De oplossing ? Wel die staat in mijn 3e alinea, want teruggaan naar haar eigen roots zal zeker ook niet helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Daar komt het inderdaad op neer Bembem, als wij een eikel ontmoeten of een gefrustreerde trut dan is dat gewoon zo, iemand met een kleurtje brengt dan direct racisme in de mix wat wij dan niet zo vlug doen. Volgens mij komt het veel erger over in je hoofd dan wat het effectief is door Vlamingen, al moet ik toegeven dat ik ook wel eens kort durf staren of toch moeite moet doen om niet te staren, dat wel. Maar dat is puur uit jaloezie.
![]() Betreft moslim druk je een adder tegen de borst, dat is een religie die geen redelijkheid aanvaard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Zo gingen we met een man of zes na het werk iets drinken, ze schold de ober die het gewaagd had haar cola als laatste op de tafel te zetten de huid vol, de vuile racist ![]() Zo moesten we eens naar Oostende met 12 man om te werken, ik reed met de bestelwagen en nam nog iemand mee, de rest moest per trein en vanaf het station per taxi naar de plaats van bestemming, ik was volgens haar een gore racist omdat ik haar niet gekozen had om met de bestelwagen mee te mogen rijden (ze had zelfs niet door dat diegene die meereed ginder de bestelwagen ook moest lossen). Haar een opdrachtje geven die je ook aan iemand anders kon toevertrouwen was steeds racistisch, man man man, we hebben ze zeer tegen ons goesting moeten laten gaan pffff. ![]() ![]() Wel die vrouw was ook doorgeflipt op racisme, alles maar dan ook alles wat niet in haar kraam paste was racistisch. |
|
![]() |
![]() |