![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch nog een paar bijlessen in correct nederlands volgen denk ik. Heel moreel vind ik dat niet wat ge schrijft. Zeg eens "aa" zoals bij den dentist. En vervangt die twee klinkers in Moreel dan door een dubbele a. En zijt gij hier nog ? De uitgang niet gevonden zeker ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat ze voor de imam niet aanwezig moet zijn dat weten we allemaal sinds die uitzending over godsdiensten van dingeske.... daar was de vlaamse Nele (bekeerd) ook gehuwd voor de imam IN NEDERLAND waar haar illegale man, samen met zijn reeds gelegaliseerde broer woonden. Dat lukt allemaal inderdaad. Maar ik had het over uw opmerking over de bruidsschat. De islamitische bruid wordt aangekocht middels die bruidsschat, het is niet de vrouw die geld moet meebrengen zoals vroeger hier bij ons in voege was (zeker bij boeren).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juli 2014 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Caïro . Hier lukt dit niet, wat dacht je ! Baaidewee, daar wonen ook moslims.
![]() Laatst gewijzigd door Aton : 18 juli 2014 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha ja. Maar ben je zeker dat het hem erover ging om h�*�*r eigendom in te pikken? Enfin, misbruik komt overal voor. Nochtans claimen moslims zeer luid dat vrouwen vooral hun eigen inkomsten en eigendommen hebben en dat ze daar niks van aan hun echtgenoot moeten geven. Dus ook niet als ze vb. gewoon gehuwd zijn hier, en beiden werken: dan "mag" zij haar eigen inkomen volledig aan zichzelf besteden, terwijl hij het huis, de inrichting, en het eten voor het ganse gezin moet betalen. Je zal maar zitten te blinken met je zoveelste diamanten eigen gekocht ring, terwijl er al drie weken enkel drooggekookte rijst op tafel komt, de chauffage moet afstaan wegens geen geld om de rekening te betalen, en de TV maar tot 10 uur mag opstaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juli 2014 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja zeg! ge kunt een mens wel goed op het verkeerde been zetten hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of last van vooroordelen. Nadenken ! Indien men dit een moslima zou draaien, wat zouden de gevolgen zijn voor zo'n stelletje oplichters ? Wat rechten hebben westerlingen in een moslimland dat ze daar ongestraft mee weg kunnen ? Het ging hier aanvankelijk om Islamitische moraal: Geen dus !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
TS begon met de islamitische regels betreffende huwelijk en scheiding. U maakte daarvan (ahv een voorbeeld) dat moslims zelfs zonder bruid kunnen huwen (klopt), zodat de bruidegom dan de eigendommen van de bruid kan verkrijgen (en dit klopt dus niet, althans niet volgens islamitische gebruiken). Pedofilie komt voor in de katholieke kerk, maar is geen katholieke regel! Wat heeft dit met vooroordelen te maken? Als ze dit hebben gelapt met een begoede niet-moslima is dat gewone oplichting en daarmee basta. Maar ze kunnen dus weldegelijk officieel voor de imam met "een vrouw" huwen zonder dat die vrouw aanwezig is. Moraal van heel die islamitische toestanden? Vrouwen zijn minder waard dan een kameel en zeker dan een arabische volbloed. Vrouwen dienen te reproductie en verder niks. Doet ze lastig? klop haar af. Blijft ze lastig doen verstoot haar dan, geen potten gebroken, ze is inwisselbaar. Het grappige van dat tussenhuwelijk begrijp ik niet zo goed: waarschijnlijk dient dat om niet al te lichtzinnig te zijn met het taleq taleq taleq gedoe. (dat trouwens ook via GSM kan worden gegeven). Niet dat er aan de vrouw(en) veel gevraagd wordt: die moeten maar gewoon ondergaan, beentjes spreiden en zwijgen. en ho ja, na een verstoting moet je ook drie maanden wachten. Dat men in de 21ste eeuw al na één week kan weten of men zwanger is of niet, doet hier niks terzake. Drie maanden wachten nadat je verstoten bent. De man natuurlijk niet! Ook leuk is wel dat kinderen die nog niet menstrueren, OOK drie maanden moeten wachten. Wat alvast wijst op de islamitische rechten die huwelijken met nog niet menstruerende kinderen toestaan. Ouwe wijven die niet meer menstrueren, moeten dan weer niet wachten. Maar ja, die wil toch niemand meer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juli 2014 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juli 2014 om 18:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bekeren tot de Islam uit liefde zou ik nooit doen. Zo'n moslima zou de Islam moeten verloochenen of zo'n relatie heeft op lange termijn geen kansen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aton, ik begrijp vooral niet waarom U in deze draad nu specifiek over een bepaald voorbeeld moet spreken waaruit totaal misprijzen tegenover "de bruid" moet blijken. Deze toestanden zullen wel bestaan, maar ik vind de basisprincipes van huwelijk en scheiding zoals door TS aangekaard echt wel al voldoende vernederend voor vrouwen, zonder dat er nog een doos extra misbruiken voor moet worden opengetrokken.
Natuurlijk zijn zulke misbruiken dan weer een gemakkelijk gevolg van de vernederende en machteloze positie van de vrouw in het islamitisch huwelijk. Het is overduidelijk dat heel het islamgebeuren enkel vanuit het enge perspectief van de man wordt bekeken. Want blijkbaar is het vb. niet leuk voor mijnheer dat zijn vrouw die hij niet echt wou verstoten, maar het toch deed, dus eerst even moet gepenetreerd worden door gelijkwelke andere man "echtgenoot", die haar dan weer moet verstoten waarna ze na de wachtperiode om te zien of ze niet zwanger is, dan weer terug kan aangekocht worden door man 1. Wat de vrouw daarvan denkt, totaal onmachtig in deze situatie, daar breekt geen moslim zich het hoofd over! Had ze maar onderdaniger moeten zijn zodat mijnheer haar in de eerste plaats niet had verstoten.....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Toen wij vorig jaar een cruise in de Middellandse Zee maakten, moesten wij ook ons paspoort afgeven, hoor. We kregen het ook pas na 2 dagen terug, mét een stickertje erop met ons kajuitnummer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er recentelijk door P.Janssens een verbod op het dragen van de hoofddoek achter het loket werd opgelegd, wat doen die stomme trutten dan ? Idd. ze willen die vod kostte wat kost toch op hun kop houden, niettegenstaande die vod nu juist een mooie uitdrukking is van hun slaafsheid tov hun mannen en uitdrukking van de onderdrukking van de vrouw in de islam. Ze vragen er dus om om vernederd te worden. En ik spreek dan nog niet over die volledig ingepakte mummies. Hoe stom kunt ge nu zijn als moslima. Tegenover hun geloofsgenoten hebben die ingepakte moslimas totaal geen respekt. Ze bemoeilijken hiermee de taak van de moslima's die zich willen bevrijden van hun juk, enorm. De enige bevrijding van de moslima's binnen de islam is de loskoppeling van hun geloof in de islam en de keuze voor een Westerse samenleving, maar ook het stoppen van de produktie van nog meer moslims, want met de produktie van nog meer moslims daarin blijken ze ook niet te snappen dat zoiets niet zal verhelpen aan hun toestand. Nee, geen respekt voor die moslima's van mijnentwege in elk geval. "Soit belle et tais toi" wie zei dat ook weer ? Zeer toepasselijk voor die moslimwichten. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 19 juli 2014 om 04:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Circe, even ter verduidelijking: ik sta bij eerbare Miauw op de negeerlijst. Ik beschouw dat tussen haakjes als een grote eer, want minstens het bewijs dat ik op haar zenuwen werk en zij met haar mond vol tanden zou staan moest het er op aan komen mij van antwoord te dienen.
Als jij mij quote zonder verwijzing naar mij (wat je voor mij geenszins hoeft hoor) EN Miauw antwoord op jouw lult ze maar wat uit haar kattebek, zoals nu bvb waar ze totaal niet weet waarover het gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want uw posts zijn altijd uitermate kort en dragen praktisch nooit bij tot een debat. Misschien kan u niet debatteren, wat wel meer voorkomt bij linkiewinkies. Ze lullen wel wat maar het wil niets zeggen. U hebt bovendien mogelijk een kort lontje ![]() Zou het kunnen beste castor dat jij ook altijd in dronken toestand post ? Mag van mij hoor, maar hoe zou jij dan ooit iets zinnigs kunnen posten? Ondertussen heb ik vastgesteld dat ook Miauw altijd zeer korte posts maakt. Het redeneren zit blijkbaar niet in jullie bloed. Van kort lontje kan ik natuurlijk niet over haar spreken vermits het een "zij" is. The perfect match zijn jullie twee. Je hoeft me niet uit te nodigen hoor, als het tot iets meer dan wat over en weer gelul van jullie beiden zou komen. ![]() Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 19 juli 2014 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |