![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Je ziet, wat een school ook doet heb je moslims die niet tevreden zijn.
Je hebt gelijk, het is geen islamitisch feest, het toont vooral hoe achterlijk die strijder is die echt moet zoeken naar redenen om te vertrekken. De meeste moslims eigenlijk want ze zijn ook niet blij met elkaars visie op de islam, zagen, klagen, zagen, klagen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Chocolade niet, paaseieren wel. De zachte snoepjes zijn allemaal haram, nouga, en vele andere. Eerlijk gezegd weet ik niet waarom moslims hier willen leven, die uitkeringen en ziekenzorg maakt blijkbaar veel goed.
"alleen de knor wordt niet gebruikt" http://www.ftm.nl/column/alleen-de-k...niet-gebruikt/ Varkensbestanddelen komen inderdaad op de meest onwaarschijnlijke plekken terecht. Om bier en wijn mooi helder te houden, wordt soms varkensgelatine toegevoegd. Maar er zit ook vaak varken in appelsap, roomkaas, nougat, koffiemelkpoeder, tompouce, drop en medicijncapsules. Varken zit in hologrammen, veiligheidshandschoenen, kogels, kunstmest, foto’s, verf en sigaretten. Varkensvet wordt verwerkt in zeep, wasverzachter, tandpasta, verf, kaarsen, biodiesel en smeermiddelen. Varkenshuid zit in cosmetica, cupcakes, slagroom, cheesecake, tiramisu, als glansmiddel op drop, snoep en appels en in pepermunt. Varkensbotten zitten in gelatine, behangpapier, fotopapier, porselein, zuivel met extra calcium en treinremmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() Blijkbaar is het makkelijk om verzetstrijderke te spelen vanuit uw luie zetel, of tonen hoe stoer onze islamitische vriendjes zijn als ze in een situatie staan met min 50% overwicht.
Ik daag u uit, wij tweetjes.....best gezellig tip; ik heb, in tegenstelling tot u, mijn nickname verdiend en niet gefantaseerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik herhaal nog eens zodat het duidelijk is voor de moslims hier, er zit varken verwerkt in volgende producten en meer :
bier wijn appelsap roomkaas nougat koffiemelk tompouce drop medicijncapsules veiligheidshandschoenen kogels kunstmest foto’s verf sigaretten zeep wasverzachter tandpasta verf kaarsen biodiesel smeermiddelen cosmetica cupcakes slagroom cheesecake tiramisu drop snoep pepermunt gelatine behangpapier fotopapier porselein zuivel met extra calcium treinremmen. .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Allee, dan zullen we uw fameus leger eens uittesten. Eens zien of die meer ballen hebben dan u. Als het toch zo'n probleem is dat onze joodse medemensen hun grenzen verdedigen en, ocharme, een 200 slachtoffertjes maken waarom komt isil daar niet een potje vechten. Steun je islamitische vrienden ipv ze af te maken omwille van een geloofstrekking. Alleen daaraan kan je zien dat tactiek en kennis jullie nog onbekend zijn. Het is heel wat anders, ten strijde trekken tegen een geoefend en gemotiveerd leger dan tegen onderbewapende en ongetrainde Irakezen en syriêrs. Een vraagje: isil vermoordt per dag ong. 250 medemoslims. Wat gaat den Allah daarvan zeggen als je komt smeken om je maagden? Laatst gewijzigd door paco1992 : 19 juli 2014 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar beantwoordt de vraag eens ivm de moslims die elkaar bekampen en afmaken? Laatst gewijzigd door paco1992 : 19 juli 2014 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Een echte man zegt wat die te zeggen heeft, jij gedraagt je als een kleuter. Ik heb wel beter dngen te doen dan babysitten.
Laatst gewijzigd door Islamitisch Verzet : 19 juli 2014 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als alle strijderkes van uw niveau zijn gaat het een wandeling in het park worden voor Israël. Laatst gewijzigd door paco1992 : 19 juli 2014 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Een zin begint met een hoofdletter kerel. Nu zou ik evengoed kunnen stellen, dat het met strijderkes van uw kaliber, het een wandeling in het park word, maar ik verlaag me niet tot zulks kleuterniveau.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() In tegenstelling tot u, heb ik reeds enkele ervaringen in oorlogsgebied.
Dat is heel wat anders dan hier de stoere knul uit te hangen met een nicknaam die je niet verdient. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() Waar ik reeds geweest ben kan ik staven, dat jij hier op het forum zit bewijst dat je, helaas, niet ten strijde trekt tegen de zionisten, of uw medemoslims zit af te maken.
Laatst gewijzigd door paco1992 : 19 juli 2014 om 23:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Discriminatie op school, wij kregen geen paaseieren
Echt of niet , boeit me niet !! Dat men (eventueel) al ligt te kakken over/op eten ?? Wat een achterlijke mierenneukerij , ongelooflijk !! Simpel op te lossen: Biedt zowel , hier in geval van moslim & niet-moslim , beide aan !! Trouwens , wat met vegetariërs , macrobioten , enz .... Kan de ene het niet hebben dat het hunne niet exclusief wordt , want het hunne is zoals het moet , want anders zijn ze beledigd , gediscrimineerd , geminacht , en weet ik nog wat allemaal ; simpel , pech gehad , leer samenleven ipv te "doden" !! Er zijn helaas hongerige die zelfs niet eens dagelijks kunnen eten , ga jij hen eventueel ook zo verplichten , dat mag , en dat niet ?? Niks briefjes ivm toestemming vragen , of verplichtingen , of doelbewust het door de strot (persé willen) rammen ivm eten , loop naar de maan , met al dat gemierenneuk over eten !! Er is maar 1 aarde , help die om zeep , wat dan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veronderstelling:
Ge zit aan een tafel , bv op een parking , horeca , weet ik waar , er zit of komt iemand naast u , en die zegt tegen u: Ik wil niet dat wat ge nu eet , dit naast mij opeet !! Wat zou jij doen , of zou jij reageren ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom denk jij dat je voor �*lle moslims kan spreken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Miauw! : 20 juli 2014 om 03:13. |
|
![]() |
![]() |