![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4941 |
Europees Commissaris
|
![]() Allez, als ik dan toch aan 't opbiechten ben: dit heb ik niet zelf gekocht, maar cadeau gekregen, omdat mijn tante wist dat ik het zo graag hoorde:
https://www.youtube.com/watch?v=t3cY0QTCC5s |
![]() |
![]() |
![]() |
#4942 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb onlangs een documentaire gezien over het gebied rond Tsjernobyl. Dat was wel boeiend.
Men had waargenomen dat er weer heel wat wolven aanwezig waren, en aangezien die bovenaan de voedingspyramide zitten wou men uitvissen of die van buitenaf kwamen of lokaal voortplantten. Men heeft wolvennesten gevonden, dus de generaties zetten zich ter plaatse voort, maar daarnaast was er nog veel meer fauna. Buffels, bevers en allerhande zeldzame vogels en insecten. Straling was er nog steeds, maar die doet blijkbaar minder schade aan de biodiversiteit dan de aanwezigheid van mensen. Het mooiste vond ik de uitleg dat dit van origine een moerasgebied was. In de jaren 1930 heeft men daar kanalen aangelegd om dat droog te leggen voor de landbouw. Nu hebben bevers die kanalen afgedamd en is het terug het originele moerasgebied geworden.
![]() |
#4943 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Qg0mVzL-gAg https://www.youtube.com/results?sear...yl+documentary
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4944 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4945 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() A propos, ik had gisterenavond weer niks met de Lotto. Zijn er hier andere die meer geluk hadden? Dan mogen ze wel eens trakteren!
![]() |
![]() |
#4946 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me wel andere nummers van haar. Bijvoorbeeld dit https://www.youtube.com/watch?v=3C-gi_jAtBQ Mijn moeder zong het dikwijls. Ik vond het mooi. Die "smartlappen" waren toch echt wel gebaseerd op het echte leven hoe kleinerend iedereen er ook over doet. Wat er in dit liedje gebeurt, was voor veel vrouwen vroeger zo werkelijk (maar dan zonder de goede afloop), veel meer dan "I love you, your eyes are blue ...) PS mijn vader dronk niet hoor maar veel van mijn ooms en jammer genoeg mijn grootvaders wel.
![]() |
![]() |
#4948 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=SFcmiKaZqK0
Maar dit sprak me het meeste aan. Vele van mijn oudere nichten zongen het. Dat waren toen allemaal tienermeisjes. Mijn oudste nichtje (een schat van een kind en echt een schoonheid) zal zeker wel bittere tranen gestort hebben. Jong in verwachting geraakt en in de steek gelaten. Haar kind werd bij haar ouders opgevoed maar zij was de "hoer" van de familie. Zij vond alleen nog werk in café's. Ze is al dood maar ik hield van haar, ze was zo een warme persoonlijkheid en ondanks haar tegenslag altijd opgewekt.
![]() |
#4949 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4950 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4951 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een heel goedemorgen aan wie zoals ik deze middag een bezoek moet afleggen dat eerder deprimerend is. Maar kom aan alles zit een goede kant, degenen die ik bezoek zullen wel blij zijn dat ze me zien (allee, dat denk ik toch).
![]()
![]() |
#4952 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt weer eens tijd om over het eten te prakkizeren.
Maar met dit weer koken is toch maar niks! Eten wel, dat is plezant ![]() ![]()
![]() |
#4953 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier ook maar even een beetje meehelpen om aan de 11.000 te geraken...
![]() |
#4954 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Héél even maar want er is nog veel werk aan de winkel... niet dat ik een winkel heb maar toch is er werk aan de winkel... wat een idiote zegswijze eigenlijk...
![]() |
#4955 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't was maar om te zeggen , dat ik iets te zeggen had
om te zeggen dat ik iets wou zeggen , maar .... ik weet niet wat ik wou zeggen , hoe moet ik dan nu iets zeggen om te zeggen dat ik niet meer weet wat ik moe(s)t zeggen om iets te zeggen dat ik moe(s)t zeggen om te zeggen , maar .... dat ik niet meer weet wat ik nu moest zeggen ?? ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4956 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4957 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb elke keer geluk met die lotto...ik speel nooit, dus heb ik elke keer mijn inleg als winst..... Goh, lang geleden dit : "gooit geld op de toog"
![]() |
#4958 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4959 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de winkel geeft werk zelfs als er geen winkel is.
![]() |
#4960 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |