![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voil�*:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Normaal ook, wie valt er nu op zo'n 2 opgedirkte en geschminkte etalage hoeren ? 10x liever die auto. En ik denk eerlijk gezegd ook niet dat die iemand moeten hebben met uw politieke smaak. Want vergeet niet beste NVA-hater, dat hoedanook iemands politieke voorkeur in zijn dagelijkse gewoonten, smaak, visie enz. weerspiegeld worden.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 21 juli 2014 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Afknappers ben ik mee akkoord. Tikje verlegen hoeft voor mij niet. Maar natuurlijk geen franke bakkes als Miauw en bembem, 'k moet er nog niet aan denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Laat me niet lachen. Ge moet u in feite altijd inbeelden hoe een vrouw er in haren blootte er zou uitzien.
Ook al hoe dat dat mens er bij staat. Totaal geen houding, en dan spreek ik nog ineens niet over haar schap dat waarschijnlijk naar haar nagelbuik doorzakt als ze dat truitje uitdoet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Voila, da's tenminste gesproken !! Neem van mij aan dat de meesten nog niet eens weten dat dat een Ferrari is. Wat een klasse !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Een pakt aan het sluiten met Castor Troy ? Want aan hem was mijn opmerking "Voor u is natuurlijk alles goed als ze maar moslim is of Miauw heet." wel gericht. Goed bezig. Zie dat ge het u niet beklaagt. Ik heb in elk geval al spijt van mijn opmerking dat ge met dat bakske van u beter kunt krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 21 juli 2014 om 00:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Die mens (Profeet bedoel ik, jij niet natuurlijk) is écht wel geobsedeerd door mij!
![]() Ik heb hem al in tijden niet meer van repliek gediend omdat hij op mijn negeerlijst staat, maar hij blijft blijkbaar maar over mij doorzeuren! Waar het hart van vol is.....? ![]() Laatst gewijzigd door Miauw! : 21 juli 2014 om 01:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |