Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juli 2014, 15:33   #61
Aton
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Zeker dat dat geen ninja's zijn?
Mattheus 26 : 52 De graven werden geopend en de lichamen van veel gestorven heiligen werden tot leven gewekt; 53 na Jezus’ opstanding kwamen ze uit de graven, gingen de heilige stad binnen en maakten zich bekend aan een groot aantal mensen.

Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2014, 03:01   #62
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
djeezes! ik dacht niet dat we het over deze niet-islamitische modellen hadden.
Of waarover had jij het dan?

Ik had het over deze "beauties":

Dus of deze mensen "belle" zijn of niet, weet ik niet. Jij hebt natuurlijk een glazen bol en een extra derde oog zodat jij wèl kan weten wat er onder die lappen zit. ik niet.

Ook hier weer is het overduidelijk dat sommige mensen, die geen idee hebben wat eremoord betekent, die menen dat halal betekent "geen varkensvlees" en die ook nog eens denken dat moslima's een RAS zijn. Arabische beauties zijn dus volgens haar strikte moslima's (waar het over gaat in dit topic).

Laat me raden? U bent een fervente Groen! stemmer?
Jij had het er enkel over dat "sois belle" niet van toepassing is op "moslimwichten". Ik gaf gewoon een paar voorbeelden van mooie "moslimwichten". Of die ingepakten "belle" zijn, kunnen we niet weten, hé! Ik had het ooit eens met een Egyptenaar over die "zwarte kraaien" en waarom ze zich zo inpakken, en hij zei, al lachend: "ofwel zijn ze zo mooi dat ze zich van hun echtgenoot moeten verstoppen, ofwel zijn ze zo lelijk als de nacht!"

En FYI: ik weet wat "eremoord" betekent (maar jij interpreteert het blijkbaar enger), ik weet dat halal méér is dan enkel "geen varkensvlees" en ik weet natuurlijk dat moslima's geen ras zijn; ik zie trouwens het verband niet met wat ik hier gepost heb.

Ik ben geen Groen-stemmer, zelfs nog nooit op Groen gestemd. Waarom dacht je dat?

Laatst gewijzigd door Miauw! : 21 juli 2014 om 03:04.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2014, 05:14   #63
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Ik ben geen Groen-stemmer, zelfs nog nooit op Groen gestemd. Waarom dacht je dat?
Waarschijnlijk nog niet tot de stemgerechtigde leeftijd denk ik
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2014, 08:04   #64
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij had het er enkel over dat "sois belle" niet van toepassing is op "moslimwichten". Ik gaf gewoon een paar voorbeelden van mooie "moslimwichten". Of die ingepakten "belle" zijn, kunnen we niet weten, hé! Ik had het ooit eens met een Egyptenaar over die "zwarte kraaien" en waarom ze zich zo inpakken, en hij zei, al lachend: "ofwel zijn ze zo mooi dat ze zich van hun echtgenoot moeten verstoppen, ofwel zijn ze zo lelijk als de nacht!"
Ik gebruik nooit het woord "moslimwicht".
Ik nam het foutieve "sois belle over van de poster die dit zo had gebruikt, ik weet ook dat het "soit" moet zijn, dank voor de verbetering.
Ik had het dus over de ingepakten (blij dat U nu begrepen hebt dat je nooit kan weten of die "belle" zijn of niet, daar GING HET OVER !)

Citaat:
En FYI: ik weet wat "eremoord" betekent (maar jij interpreteert het blijkbaar enger), ik weet dat halal méér is dan enkel "geen varkensvlees" en ik weet natuurlijk dat moslima's geen ras zijn; ik zie trouwens het verband niet met wat ik hier gepost heb.

Uw reacties blijken hoe langer hoe politiek correct stekeblind te worden: typisch voor Groen! stemmers. Misschien volgende keer toch eens proberen.

Over "halal" zijn hier al pagina's vol geschreven: JIJ was degene die er "gebrek aan varkensvlees" van maakte mèt de vermelding dat die mensen dan maar thuis varkensvlees moesten gaan eten.

U postte modellen die evenveel moslim zijn als ik katholiek. Of voor mijn part evenveel non in de congregatie van de Arme Klaren.
Ik kan daaruit enkel nog concluderen dat U denkt dat moslims een "ras" zijn, want dat kan je - in tegenstelling tot een religieuze overtuiging - niét veranderen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2014, 13:59   #65
Soeraya
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Troy Bekijk bericht
Leg het mij uit. Ik heb tijd
Ik heb geen zin en wil mijn tijd niet verspillen om het uit leggen aan jou. Jullie zijn te kortzichtig en weten het altijd beter. En maar leugentjes verzinnen bah.

Laatst gewijzigd door Soeraya : 21 juli 2014 om 13:59.
Soeraya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2014, 14:03   #66
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soeraya Bekijk bericht
Ik heb geen zin en wil mijn tijd niet verspillen om het uit leggen aan jou. Jullie zijn te kortzichtig en weten het altijd beter. En maar leugentjes verzinnen bah.
we zijn dus wel nog altijd aan het zoeken naar de moraal van het verhaal, die jij dus wèl kent, maar ons niet wil vertellen?

Weinig geloofwaardig hé.

Waarom moet je als verstoten vrouw eerst terug aangekocht en gepenetreerd (lees: huwen) met een andere man, die je dan weer moet verstoten zodat je nadien terug kan worden aangekocht en gepenetreerd (lees: huwen) met manlief numero uno?

Daar gaan al gemakkelijk minstens 6 maanden overheen, (exclusief het zoeken naar de tweede nep-echtgenoot) dus ik zie noch de moraal (wat heeft de verstoten vrouw misdaan?) als het nut.

Jij gaat dat in al je kennis en wijsheid natuurlijk wèl weten, dus vertel het eens.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 21 juli 2014, 16:28   #67
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik gebruik nooit het woord "moslimwicht".
Citaat:
"Soit belle et tais toi" wie zei dat ook weer ? Zeer toepasselijk voor die moslimwichten.

Dus nam ik, blijkbaar abusievelijk, aan dat je het met deze omschrijving eens was. En ik had ook niet door dat je "moslimwichten" interpreteerde als "ingepakte moslimwichten". Mijn excuses!

Citaat:
Over "halal" zijn hier al pagina's vol geschreven: JIJ was degene die er "gebrek aan varkensvlees" van maakte mèt de vermelding dat die mensen dan maar thuis varkensvlees moesten gaan eten.
Ik "maakte" dat er niet van. Maar vermits dat het enige "proefbare" verschil is met niet-halal, gaf ik het voorbeeld van kinderen die op school geen varkensvlees krijgen. Als ze halal rundvlees of kip krijgen, proeven ze immers het verschil niet. En een kind zal zich echt niet afvragen hoe het dier geslacht is. Ik vraag me dat eerlijk gezegd ook niet af als ik een biefstuk op mijn bord heb. Mocht ik dat wel doen, zou ik nu al vegetariër zijn.

Citaat:
U postte modellen die evenveel moslim zijn als ik katholiek. Of voor mijn part evenveel non in de congregatie van de Arme Klaren.
Ik kan daaruit enkel nog concluderen dat U denkt dat moslims een "ras" zijn, want dat kan je - in tegenstelling tot een religieuze overtuiging - niét veranderen.
Jij bent anders toch altijd zelf snel om Marokkanen, Turken, enz., te catalogeren als "moslims"? In elk geval: koningin Rania van Jordanië, de eerste foto, is wél moslim. En mooi.

Laatst gewijzigd door Miauw! : 21 juli 2014 om 16:29.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2014, 17:43   #68
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
In elk geval: koningin Rania van Jordanië, de eerste foto, is wél moslim. En mooi.
En niet bepaald geliefd bij taaigerande muzelmannen.

Trouwens, tot nader order is Jordanië 1 van de minder geweldadige landen in die regio.
Oud 21 juli 2014, 18:30   #69
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik "maakte" dat er niet van. Maar vermits dat het enige "proefbare" verschil is met niet-halal, gaf ik het voorbeeld van kinderen die op school geen varkensvlees krijgen. Als ze halal rundvlees of kip krijgen, proeven ze immers het verschil niet. En een kind zal zich echt niet afvragen hoe het dier geslacht is. Ik vraag me dat eerlijk gezegd ook niet af als ik een biefstuk op mijn bord heb. Mocht ik dat wel doen, zou ik nu al vegetariër zijn.
Nog steeds heb je het niet door. Halal is namelijk NIET proefbaar! Als we uw redenering volgen, dan hoeven zeker moslimkinderen geen bezwaar te maken tegen onze standaard vleesproducten, want ze proeven het toch niet. Die kinderen gaan er ook geen probleem van maken hoe de dieren geslacht zijn...... tenzij ze thuis door mama en papa constant ingepeperd krijgen dat het halal moet zijn (onverdoofd geslacht door een moslim, schietgebed gepreveld (nou ja) verhandeld door moslims en onder controle van moslims). Halal is om het mooi te verwoorden gewoon de toepassing van de 7de eeuwse voedselregels, net zoals wij hier nu ons voedsel verhandelen volgens 21ste eeuwse voedselregels. Een voorbeeldje: halalvlees hoeft helemaal niet gekoeld te worden, d�*t is een van ONZE regels zie je.
En onze vleeswaren komen van dieren die volgens ONZE wetten geslacht werden en dus eerst verdoofd worden alvorens te slachten. Maar noch wij noch die moslimkinderen zullen het proeven. Halalburgers echter zijn heel dikwijls besmet met E-colli (daarover hebben we hier ook al ettelijke pagina's volgeschreven).

Citaat:
Jij bent anders toch altijd zelf snel om Marokkanen, Turken, enz., te catalogeren als "moslims"? In elk geval: koningin Rania van Jordanië, de eerste foto, is wél moslim. En mooi.
Koningin Rania is zo moslim dat ze liever in London woont dan in haar eigenste moslimparadijs.
uw opmerking raakt kant noch wal:

a) de hoofdbrok van Turken en marokkanen zijn inderdaad moslim
b) het grootste gedeelte van de turken die ik vroeger kende waren evenveel moslim als ik katholiek
c) de ingepakten, de baardmannen en degenen die de huwelijkswetten volgen zoals in OP beschreven, d�*t zijn de werkelijke moslims.
Waarom wil je nu persé steeds maar niet-praktizerende moslima's bovenhalen om te tonen hoe modern islam toch is, ga je Brigitte Bardot ook aanhalen om te bewijzen hoe modern het calvinisme wel niet is?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be