![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister-President
|
![]() Niveau parcifaleke... komaan ge kunt beter...
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En het spijt me dat ik het moet zeggen: daar waar ik eerst ook de separatisten verdacht -met de nodige dosis voorzichtigheid-, er komen steeds meer gaten in dat verhaal. Misschien moeten we daar ook maar eens een draad over beginnen. Citaat:
Een paar punten: - de snelle veroordeling en vingerwijzingen, zonder degelijk bewijstmateriaal. - er is heel wat te doen omtrent het video/audio beeldmateriaal dat de communicatie tussen separatisten en russische link weergeeft. Dit zou geproduceerd zijn op 16 juli. De youtube clip werd geplaatst op 17 Juli, een uur na het incident, door het Kiev regime (te slordig??). Dit krijgt steeds meer aandacht. - de vreemde getuigenissen van de spaanse luchtverkeersleider op Borispil, welke intussen verdwenen zijn (eigenaardig en een dood spoor voorlopig) - de gewijzigde route kort voor het incident - het interview van Hillary Clinton met Charlie Rose een paar dagen voor het incident geeft aan dat de VS verveeld is met de weigering van de europeanen nog meer sancties tov Putin te willen doorvoeren. - putin's diplomatiek succes met Brics en het opzetten van een nieuwe financieel systeem los van de VS... Enz enz. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dus als Oekraïne het heeft gedaan dan kan dat niet anders dan in samenwerking met de VS en een volledige manipulatie van de grote nieuwszenders in de VS. Iets dat op voorhand meticuleus is voorbereid en georkestreerd. Het spreekt voor zich dat deze waarheid de eerste honderd jaar niet aan het licht zal komen dus is ze voor mij en voor het verdere verloop van de 'aftermath' niet relevant. Ik ga mijn tijd dan ook niet verdoen om daar rekening mee te houden. Ik ben namelijk een pragmatisch ingesteld persoon. De door jou aangehaalde 'kwalitatieve alternatieve media' zullen ook nooit in staat zijn om dit te bewijzen en de publieke opinie te overtuigen. Misschien lukt dit ooit wel voor een historicus maar dan ben ik al lang dood. Het enige wat deze media zullen kunnen doen is wat twijfel zaaien door onrechtstreeks bewijsmateriaal en eventuele motieven te brengen. Kortom ik geloof alleen maar wat ik zelf vaststel en zelfs daar durf ik over twijfelen want ik heb ook al gehoord over de allegorie van de grot en parallelle realiteiten in de kwantumfysica. Momenteel leg ik mij neer bij de heersende theorie dat de rebellen het hebben gedaan want dat is m.i. hetgeen wat bepalend gaat zijn voor de toekomst. De rest is tijdverlies.
Holle vaten zijn de beste om op te meppen. Laatst gewijzigd door Leopold de halve : 21 juli 2014 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vooral dat laatste! ![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 21 juli 2014 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook bedacht dat bij een onderzoek ook de luchtverkeersgeleiding in hoge mate betrokken is bij een ramp en luchtverkeersgeleiders tekst en uitleg moeten geven over hoe en waarom van hun beslissingen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
|
![]() ...
Laatst gewijzigd door Adrian M : 21 juli 2014 om 00:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
|
![]() Citaat:
Nederlanders zullen gewoonweg verwachten dat ze uiteindelijk gepakt worden en zich zullen moeten verantwoorden. (Vrees dat die separatisten weinig sympathie nog zullen krijgen van de gemiddelde Nederlander) Hoe zal de vraag zijn en kan alleen met behulp van andere landen, politieke organen en internationale organisaties. Achter de schermen valt altijd in enige mate politieke druk uit te oefenen, als wel ergens in tegen stemmen of voor stemmen aangaande Rusland of die separatisten om het ze zo moeilijk te maken. Zie niet gebeuren dat er SF van landen ingezet gaan worden. Hoewel bij Britten en Aussies altijd een vraagteken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
|
![]() Bij elk onderzoek van een vliegtuigramp is luchtvaartverkeersgeleiding in hoge mate belangrijk en wordt nauwgezet onderzocht.
In dit verband wordt zondermeer onderzocht het hoe en waarom van de hoogten waarop gevlogen werd, als wel welke verkeersgeleiding en welke verkeerleider de opdrachten gaf. Hoe, waarom, tijden etc. Laatst gewijzigd door Adrian M : 21 juli 2014 om 01:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
|
![]() ...
Laatst gewijzigd door Adrian M : 21 juli 2014 om 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
|
![]() Je loopt een beetje achter, ondertussen is al duidelijk geworden dat die Spaanse luchtverkeersleider niet bestaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Europees Commissaris
|
![]() En déze daders zullen zich moeten verantwoorden, misschien wel voor het Internationaal Strafhof! En terecht natuurlijk, ook al hebben ze dan dat passagiersvliegtuig niet "met opzet" neergehaald. Wat je van de Israëlische slachtpartij in Gaza niet kan zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#258 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Minister
|
![]() Stand van zaken ter vergelijking: 450 doden in Gaza.
Laatst gewijzigd door cor : 21 juli 2014 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |