![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4961 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sadistisch hé!
![]() |
#4962 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door die Oekraiense wolven en de Hollandse smartlappen moest ik plots weer denken aan een meesterlijk stukje van drs. P.
De dodenrit.
![]() |
#4963 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4964 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit weer te sukkelen. Ik las vandaag een artikel over de eerste wereldoorlog en daar werd verteld over de gevechten in Halen op 12 augustus '14. Naar aanleiding hiervan schreef August Cuppens het gedicht "Slag der Zilveren Helmen. Ik wil dat gedicht wel eens lezen maar vind het niet. Kent er iemand dat?
![]() |
#4965 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar allee Marie, zo moeilijk is dat toch niet ?
Dat hier posten met al die geitwei errors duurt langer dan het zoeken. Hier heb ik het gevonden. http://www.seniorennet.be/forum/view...92ffc5ea91f016 Citaat:
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 20 juli 2014 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4966 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4967 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4968 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dat liedje over dat jongetje dat zo graag een paardje wou. Ken je dat? edit: gevonden, hoewel het niet de tekst is die ik me herinner: in het liedje dat mijn moeder soms voor me zong, kreeg het jongetje eerst een klein houten paardje, en dan zei hij: "Ach, mamaatje, zo een paardje wou ik niet". Dan kreeg hij een schommelpaard en weer zei hij: "Ach, mamaatje, zo een paardje wou ik niet". En toen dan de échte paarden de rouwkoets van zijn moeder trokken, zei hij weer: "Ach, mamaatje, zo een paardje wou ik niet". Twee mooie pony's stonden dagelijks Bij een heel klein ventje voor de deur Een arme ongezonde stakker Met een gezichtje zonder kleur Met grote kijkers vol verlangen Zijn neusje plat tegen de ruit Keek met een koortsgloed op zijn wangen Hij 's morgens naar de paardjes uit Mama'tje geef me een paardje Zo vroeg het ventje telkens weer Mama'tje, ik vraag een paardje en niets meer Toen zijn verjaardag was gekomen Dacht onze vent, ik krijg een paard De schimmen uit zijn kinderdromen Had mam misschien bijeen gespaard Maar niemand kwam er met presentjes Omdat een ieder hem vergat Toen kocht mam van haar laatste centje Een doosje kleurkrijt voor haar schat Mama'tje geef me een paardje Zo vroeg het ventje telkens weer Mama'tje, ik vraag een paardje en niets meer En als in bitter koude nachten Zijn moesje vaak een traan verloor Dan prevelde zij in gedachten De winter komt hij vast niet door Toch toen de dood het gezin ontwaarde Nam hij het kind niet maar zijn moe Toen kwamen er twee zwarte paarden En reden naar het kerkhof toe Mama'tje ik wil geen paardje Zo zei ons ventje telkens weer Mama'tje 'k vraag nooit om een paardje weer Laatst gewijzigd door Miauw! : 21 juli 2014 om 02:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4969 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4970 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4971 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4972 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4973 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doe zoveel goeds voor de bevolking, gratis eieren voor de armsten onder hen, genoeg geld om er voor te zorgen dat er minder belasting moet betaald worden, keiveel extra jobs in de groensector, de exportcijfers rijzen de pan uit en dank zijn m'n containerparkpostduifkippen zijn postzegels niet meer nodig...
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 21 juli 2014 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4974 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet er maar eens over nadenken...
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 21 juli 2014 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4975 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen moet ik telkens m'n berichten "editten"...
Dat blindtypen lukt echt niet... ![]()
![]() |
#4976 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had de titel van het gedicht ingetypt en kwam telkens op verhalen over de slag terecht, het gedicht zelf zag ik echt niet ![]()
![]() |
![]() |
#4977 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#4978 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel dat van het kleine meisje met haar speelbal of van de muur van 't oude kerkhof en het schooierslied.
![]() |
![]() |
#4979 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, naar rusthuis gemoeten omdat het thuis niet meer ging. Het arme mens mist haar huisje zo erg.
![]()
![]() |
#4980 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |