![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U begint werkelijk helemaal uit de bol te gaan.
Het is niet omdat "Dahlia" op Weerwoord een dubbelnick was, die dan blijkbaar lappen islamitische tekst op het forum wou gooien, dat IK die Dahlia zou geweest zijn. Ik had met Weerwoord geen enkel probleem. Maar er zaten daar ook verschillende bekeerlingetjes die wel regelmatig een ban opliepen. toch nog even verder nakijken zou ik zeggen. U maakt zichzelf hoe langer hoe meer belachelijk. Ik dacht trouwens dat crossforummen niet is toegestaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En dan concluderen dat het hier niet het geval is, dus je zit weer uit je nek te kletsen.
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel het Weerwoord gedoe is hier totaal off topic. Het schenden van mijn privacy en de persoonlijke aanval op mij, als zou ik poster "Dahlia" zijn op Weerwoord. Waar jullie het halen dat ik aan islampropaganda zou doen is me een raadsel. Dit zijn de topics van Dahlia en zoals U kan zien vermoeden andere Weerwoorders dat het over een islamitische medeposter gaat. http://www.weerwoord.nl/weerwoord/se..._author=Dahlia ---------------------------------------------------------------------- Nog éénmaal op dit pad verder gewandeld en ik druk RD. Laat jullie anders maar registreren op WW.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 juli 2014 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En privacyschending? Laat me ni lachen, dubbelniks op ander fora noem jij privacy? Hoe toepasselijk, heel accuraat tegen de Islam maar heel opportunistisch voor eigen gebruik. En dreigen, staat dat ook ni het reglement of nee dat heb ik terplekke verzonnen zoals het crossforummen. En wat kan mij het schelen dak geband wordt, 't is hier steeds dezelfde nazipap elke dag weer. Nog één keer dreigen en ik ga lopen van je islamisering, wat heb ik schrik seg.
Interception! Now our side's got the ball, sorry! Laatst gewijzigd door Castor Troy : 21 juli 2014 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Je verdient het niet om contstant tegen weerwoord te stuiten. Ik zal braaf zijn, dus aanvaardt dan ook mijn oprechte verontschuldiging. Met oprechte excuses, Je Bever Edit: Maar wees ook vriendelijk tegen ons Miauw! dan hè
Interception! Now our side's got the ball, sorry! Laatst gewijzigd door Castor Troy : 21 juli 2014 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Schepen
|
![]() Haar bronnen zijn van nazi oorsprong
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Circe, je zei toch zelf:
Citaat:
En je hebt toch zélf toegegeven dat je je op een moslimforum voordeed als moslima? Je bent er notabene zelf over begonnen! Voor mij niet gelaten, hoewel ik zoiets niet echt "normaal" en ook niet erg eerlijk vind; maar dan is het toch logisch dat mensen zich vragen stellen, ook over je "echtheid" op dit forum? Laatst gewijzigd door Miauw! : 21 juli 2014 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Schepen
|
![]() Man toch, hoe ironisch, ik heb hier een weerwoord van één van de grootste nazi hier op het forum en dan vraagt ie om een post te noemen. Heel het forum hier stikt ervan. Zet je gekleurde bril is af & the shit hits the fan.
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op met naar voorbeelden te vragen aan ons groot licht, straks begint ie weer te janken dat er iemand over zijne GSM stoeft.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Goed bezig, Castor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en nu in 't Nederlands aub.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Schepen
|
![]() De nazi's komen als een vlieg op de stront af
![]() |
#96 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen
Interception! Now our side's got the ball, sorry! Laatst gewijzigd door Castor Troy : 21 juli 2014 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ene van't kluppeke.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
![]() Ik kan je anders wel enkele voorbeelden van naziposts geven, Castor.
De jodenhaat zit nogal in de lift op dit forum momenteel. Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Schepen
|
![]() De stront raakt de ventilator. Engels nee? Of alleen het schunnige spaans voor jou
Interception! Now our side's got the ball, sorry! Laatst gewijzigd door Castor Troy : 21 juli 2014 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Zijn het links naar nazikranten misschien? |
|
![]() |
![]() |