![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, wie heeft 't account van Marie gehackt, 't lijkt wel of ze de profeet aan 't stalken is.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had vroeger een kennis (een echte vrouwenversierder) en die nam wel elke vrouw mee naar bed die hij er maar kon inkrijgen. Onafgezien van het feit dat ik dat afkeurde vond ik ook dat die vrouwen maar niet zo dom moesten zijn. Af en toe gebeurde het dat hij er een meenam en nadat ze zich had uitgekleed en ze beviel hem niet (hij was wel niet heel kieskeurig - maar zelfs voor mannen die niet kieskeurig zijn, zijn er grenzen), zei hij gewoon : "kleert u maar terug aan". Ik vind zoiets uitermate vernederend voor een vrouw. Ik bedoel maar als de mensen iets kieskeuriger waren en mannen niet zo geobsedeerd door sex en de behoefte om te "scoren" zou zoiets niet gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Bij mij was het in elk geval een bewuste keuze om ongetrouwd tot in de kist te blijven. Bij een lange relatie gebeurde het al eens dat een vrouw zo heeeel terloops vroeg of dat we niet beter konden trouwen. Totaal ongevoelig (geen emphatie) als dat ik op dat gebied althans was, schoot ik dan meestal in een diepe lach. Ik had dat in feite nooit mogen doen (om in zo'n situaties zo ongevoelig te reageren bedoel ik - niet van dat niet willen trouwen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen doen altijd alsof ze onderdrukt worden terwijl zij net de baas zijn in veel huishoudens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echte vlaamse droomvrouwen zien er wellicht zo uit :
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Hier hebben we weer het typische verschijnsel van vrouwen onder elkaar die elkaar steunen over de grenzen heen van links-rechts, multi-antimultikul. Ge weet toch Marie dat Miauw! het bijna nooit met u eens is over die onderwerpen ? En nu vinden jullie plots een gemeenschappelijke noemer: vrouwenonderdrukking door mannen.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 21 juli 2014 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staat de vrouw in de gang... Dan is de ketting te lang...
Dus moet ge een paar schakels dertussenuit halen zodat ze dichter bij 't aanrecht blijft... ![]() Ze gaan 't weer ni leuk vinden zenne, ge gaat da zien... ![]()
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vinde dat zelf niet kinderachtig om "Herr Flick von der Gestapo' uit allo-allo te fotosjoppen naast Dewever??? ![]()
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op typische Vlaamse vrouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben content in mijn appartement, een sjieke villa betekent volgens mij alleen maar veel werk. Een reis naar een land dat "in" is omdat iedereen er naartoe gaat? Ik ben niet gek, ik ga waar ik wil. Nee hoor, statussymbolen ... Maar ja, u veralgemeent graag. Volgens u zien vrouwen dergelijke zaken als statussymbolen. Met hoeveel vrouwen praat u eigenlijk? Alleen met uw bedgenoten en de kassierster van de supermarkt?
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
+ minimum 100 jaar , met veel geld op haar rekening !!!! ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 21 juli 2014 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
+ minimum 100 jaar , met veel geld op haar rekening !!!! ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 21 juli 2014 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom allemaal zo moeilijk doen. Gewoon die met de dikste tetten.
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |