Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juli 2014, 12:24   #21
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Hij had zijn brief beter aan Obama gericht, want alles wijst erop dat de VS dat vliegtuig op de separatisten hebben afgestuurd in de hoop dat dezen het uit onbekwaamheid zouden neerhalen.

Alleen de VS spinnen garen van deze situatie, en helaas voor deze vader helpt hij juist de Amerikaanse moordenaars van zijn dochter hun doel te bereiken: oorlog stoken tussen de EU en Rusland.

Want als twee honden vechten om een been, loopt de derde ermee heen.
3!
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2014, 12:38   #22
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je in een discussie binnenvalt zonder kennis te nemen van wat voorafging, ontbreekt het je natuurlijk aan de aanwijzingen waarop de deelnemers zich baseren. Ik ga het niet nog eens dunnetjes overdoen.
Het was je eerste reactie in deze thread ...
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2014, 12:38   #23
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
3!
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2014, 12:49   #24
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
En op welke hoogte was dat ?
Hoeveel burgervliegtuigen ?
Weinig mensen lijken zich te realiseren dat tijdens WOII er door zowel de Duitsers als geallieerden op Lissabon gevlogen werd, als wel naar Zwitserland.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2014, 13:07   #25
Adrian M

Standaard

Emotional Dutch Mother: 'Mr Putin, Send My Children Home'

http://www.youtube.com/watch?v=k_oeZWBLHmA
Oud 21 juli 2014, 13:09   #26
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Er ging NIETS vooraf van jouw kant.

Je hebt evenveel argumenten aangebracht dat het de amerikanen konden zijn als ik dat het zombiepiraten van mars zouden kunnen zijn. De kans op her 2de is trouwens evengroot als op het eerste.

Is dit niet allemaal gewoon een zielige poging om je interessant te maken?
Het lijkt er sterk op.
Het is inderdaad een zielige poging om mezelf interessant te maken. En nu terzake.

Je hebt in de discussies waaraan ik gisteren heb deelgenomen geen argumenten met een bijdrage van mijzelf kunnen vinden die op een Amerikaanse verantwoordelijkheid wijzen.

Kennelijk heb je ze ook niet afgeleid uit de tegenstrijdigheden in de officiële berichtgeving.

Je zit dus nog steeds zonder die argumenten die je zo graag zou krijgen? Kijk, hier heb je er een paar die min of meer met de mijne overeenkomen, van iemand die in de officiële propaganda beslagen ten ijs komt (functies, soms topfuncties, bij Wall Street Journal en in een aantal universiteiten; eigen economisch instituut). Hij zegt over deze "presstitutes":

Citaat:
What we are witnessing is the total corruption of Western journalism by Washington's imperial agenda. Journalists have to get on board with the lies or get run over.

Look around for still honest journalists. Who are they? (...), Julian Assange, locked away in the Ecuadoran Embassy in London on Washington's orders. The British puppet government won't permit free transit to Assange to take up his asylum in Ecuador. The last country that did this was the Soviet Union, which required its Hungarian puppet to keep Cardinal Mindszenty interred in the US Embassy in Budapest for 15 years from 1956 until 1971. (...) Hungary, on Soviet orders, would not honor his asylum, just as Washington's British puppet, on Washington's orders, will not honor Assange's asylum.
De argumenten zelf vind je in de rest van de tekst.

Er zijn naast Paul Craig Roberts nog wel een paar andere mensen die het verdacht vinden dat deze vlucht werd omgeleid boven een gebied waarvan de Amerikanen wisten dat er gevaarlijk schiettuig stond dat waarschijnlijk niet goed zou worden bediend, op een moment dat de VS een oorlog in Europa hard nodig hebben om het zinkende schip van de dollar weer voor een poosje leeg te hozen, maar ik de sites zoek ik niet op.

Wie zoekt, die vindt. Succes!
Oud 21 juli 2014, 13:16   #27
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Het was je eerste reactie in deze thread ...
Je hebt gelijk. Ik had naar de twee andere draden over dit onderwerp moeten verwijzen, waarin ik voornamelijk gisteren actief was:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=204772
http://forum.politics.be/showthread.php?t=204795

Sorry, en bedankt om dit te helpen rechtzetten.
Oud 21 juli 2014, 13:21   #28
Adrian M

Standaard

Citaat:
Het is inderdaad een zielige poging om mezelf interessant te maken. En nu terzake.

Je hebt in de discussies waaraan ik gisteren heb deelgenomen geen argumenten met een bijdrage van mijzelf kunnen vinden die op een Amerikaanse verantwoordelijkheid wijzen.

Kennelijk heb je ze ook niet afgeleid uit de tegenstrijdigheden in de officiële berichtgeving.

Je zit dus nog steeds zonder die argumenten die je zo graag zou krijgen? Kijk, hier heb je er een paar die min of meer met de mijne overeenkomen, van iemand die in de officiële propaganda beslagen ten ijs komt (functies, soms topfuncties, bij Wall Street Journal en in een aantal universiteiten; eigen economisch instituut). Hij zegt over deze "presstitutes":

De argumenten zelf vind je in de rest van de tekst.

Er zijn naast Paul Craig Roberts nog wel een paar andere mensen die het verdacht vinden dat deze vlucht werd omgeleid boven een gebied waarvan de Amerikanen wisten dat er gevaarlijk schiettuig stond dat waarschijnlijk niet goed zou worden bediend, op een moment dat de VS een oorlog in Europa hard nodig hebben om het zinkende schip van de dollar weer voor een poosje leeg te hozen, maar ik de sites zoek ik niet op.

Wie zoekt, die vindt. Succes!
Man je bent nog erger dan de politici waar je zo op afgeeft. De indruk dat de slachtoffers en nabestaanden je zelfs geen zak interesseert.
Oud 21 juli 2014, 14:07   #29
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Man je bent nog erger dan de politici waar je zo op afgeeft. De indruk dat de slachtoffers en nabestaanden je zelfs geen zak interesseert.
Ik ken de slachtoffers en nabestaanden niet en ik kan mijn inlevingsvermogen slechts over een beperkt aantal medemensen verdelen; zoals iedereen maak ik daarbij de keuzes die mij juist voorkomen.

Wat ik wel ken, is het gevaar dat de nabestaanden de rol gaan spelen die de moordenaars hun hebben toebedeeld, zodat dezen hun zin krijgen en aangemoedigd worden om te blijven moorden.

Wat ik ook ken, zijn de precedenten, zoals 9/11, Saddams WMD en Assads "gifgasaanvallen".

Ik zie ook het leed van de mensen in Oekraïne, dat nog zal toenemen als de leugenaars weer hun zin krijgen.

Ten slotte zie ik de propaganda en de invloed ervan op o.m. de forummers hier. Het moet niet gekker worden.
Oud 21 juli 2014, 14:10   #30
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Oud 21 juli 2014, 17:45   #31
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Poetin met met groots militair machtsvertoon Oost-Oekraïne binnenvallen om de veiligheid van de experts en de bergingswerkers te waarborgen...

Invasie is de enige oplossing.
Juist ja , WO IV
Yep , ik ben pro

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2014, 18:35   #32
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Vader slachtoffer vliegramp schrijft Poetin emotionele brief
Heel erg.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be