![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent hier de haatzaaier, die geheel irrelevant de islam er bij betrekt en islamofobe praat verkoopt. Laatst gewijzigd door Islamitisch Verzet : 28 juli 2014 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben racist. Ik volg een oude antropologische klassificatie van mensentypes. Blanken(kaukasoïden, waartoe ook de bleke algerijn en dergelijke toe behoren), Negers -negreoïden en Aziaten-mongloïden, om de hoofdmoot aan te halen. Edoch... 1) Moslim zijn is niet rasgebonden. Getuige de diversiteit van de gelovigen. van Indonesië tot Zwart Afrika. Van Diep Oeigoeristan tot Brabant. In de basis is iedereen geboren als moslim. 2)Binnen het Islamitische huwelijk bestaat zelfs geen verkrachting , want de vrouw moet maar klaarstaan. 3)En de leeftijd voor sexuele betrekkingen , beweren dat het moslimaatje gemenstrueerd heeft is genoeg. 4) Moet ik hoofstuk 8 uit uw heilig boekje eens aan aanhalen, "De Krijgsbuit". Daarin staat duidelijk dat welke sexuele actie uitgevreten met de krijgsbuit gesanctioneerd is door Allah. Eneuh, ik ben geen christen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 28 juli 2014 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2? En ik maar denken dat het een schizofreen forumlid was.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, wie zal de trekker overhalen (bij al die andere maniakken)?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En homofilie is hier volledig legaal. Homo's/lesbo's kunnen hier zelfs trouwen met elkaar.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik. Wij geloven niet in sprookjes, niet in katholieke, niet in joodse, en niet in islamitische.
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zou de levensverwachting in die tijd kunnen aanhalen als verdediging! Jij nent geen Moslim en je hebt je zonet verraden... Moslims, vooral geile grieten, die ik ken lachen mensne met de filosofie dwaarvoor jij je wil voordoen gewoon uit!. Je bent gewoon een vette Willy die Carapils zuipt en interessant wil doen! Vanwaar Uw haat tegen Moslims?? Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 28 juli 2014 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kontneuken is de methode om moslima's hun vliesje te laten houden. en anders is een duivenei gevuld met bloed de eerredder.
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een "getrouwde vrouw" van negen jaar !!!
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Schimmelpenninck ge zou beter stoppen met uw komedie. Sommigen, zoals ik, zijn uw uitermate geprononceerde pro-islam attitude in uw allereerste posts niet vergeten.
En daag me niet uit om een aantal links te geven waaruit dat dan overduidelijk zal blijken. En nu zijt ge dan ineens met de de wind meegedraaid zeker, omdat ge ondervind dat het gros van de forumleden niet zo pro-islam gezind is ? Alhoewel ik 100% anti-islam ben, heb ik dan nog meer respect voor mensen als Aleser en Islamitisch Verzet. Die draaien zo maar niet met de wind mee, en zijn dus pakken consequenter dan U. Ik zou zeggen speel met uw eigen voeten, maar niet met die van ons. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 28 juli 2014 om 00:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, ik denk ook dat het "moslims" van den Aldi zijn.
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die is wel ondergeschikt aan de seculiere wetgeving in Blegië. En dat , mijn beste trol, is het enorme verschil.
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt, maar wat stelt U voor er aan te doen?
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of is het Aleser...? Of beiden??? Toevallig dat U altijd oflfline bent waneer één van de twee online is!! U bent ontmaskert jongen!! En de trukjes omdat te doen kan ik ook online vinden en er is geen mogelijkheid voor de moderatie om dit na t e gaan! Lopp og snel naar de nachtwinkel voor wat Cara-pils! Dan kan je je wat moet indrinken! De PRof Eet = Islamitisch verzet & Aleser! Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 28 juli 2014 om 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trollekes!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |