![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gedoopt misschien, maar niet praktiserend. Als je 'toegeeft' praktiserend christen te zijn, wordt je meestal in je gezicht uitgelachen. Als baby gedoopte atheïsten of agnosten (ietsisme) is hier eerder de norm en waar van uitgegaan wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dan zijn het allemaal mietjes in mijn familie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 30 juli 2014 om 02:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is ie wel. Lees eens wat meer over zijn bijdragen in het subforum "Arabische Lente". Geen enkele trol kent zoveel inside info wat betreft de islamitische wandel en bijhorende termen. Enkele maanden geleden is er hier nog zo één met al zijn dubbelnicks definitief van dit forum gebanjerd (Salah/Khalid Bin Waleed/Kamikaze) die op allerhande islamitische sites net dezelfde retoriek hanteerde (Zonbron ontmaskerde hem toendertijd). De twee moslimnicks in dit topic en de nick Kunoichi lijken me opnieuw manifestaties van dezelfde zot.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#165 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat zou de nieuwe "kalief" in Bagdad daarvan denken?
![]() |
#166 |
Lokaal Raadslid
|
![]()
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de Arabische landen vertoont men vaak schizofreen gedrag. Openlijk mag alcohol niet, maar iedereen kent de winkels waar men alcohol kan kopen. De fles alcohol, eens gekocht, wordt dan dikwijls gewikkeld in bruin papier zodat niemand op straat kan zien dat men er een gekocht heeft. De koran is dus ver te zoeken.
Zo is het ook met homosexualiteit (en zelfs met knapenliefde). Een zeer dubbelzinnige houding. Ook hier is de koran ver te zoeken. Alles mag op dat vlak. Alleen, niemand mag het gezien hebben. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 juli 2014 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men hoeft hier geen tekening bij te maken. Ik neem aan dat die ‘jonge maagden’ en ‘jong uitziende knapen, mooier dan de mooiste parels’, niet louter zullen dienen om thee uit te schenken aan de 'rechtvaardigen'. Want dat zou wat saai worden op de duur. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 juli 2014 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hoef helemaal geen koning, homofiel of niet, maar als ik er dan toch een opgesolfert krijg mag hij graag ballen hebben.
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk het wel, en zijn entourage weet het ook, daarom heeft "zijn vrouw" een betaald contract gekregen.
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een paar van de meest bekende Arabische gedichten gaan over knapenliefde.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als Filip homo is, hun kinderen door kunstmatige inseminatie tot stand kwamen energeen liefde is tussen hem en Mathilde (toch geen man-vrouw-liefde), dan nog valt volgens een adelijk denkpatroon hun huwelijk te verdedigen. Filip slaat een goede partij aan de haak, een adelijke, niet onknappe (volgens Royalty en de bommakes) uit hetzelfde milieu. Mathilde zorgt langs haar kant voor de familiebelangen door hen allemaal een trapje te laten stijgen in de adellijke rangorde (die kans krijg je tegenwoordig niet zomaar meer) en een familiale link met één van de rijkste adelijke huizen van Europa en een kleinkind op een troon. Verstandshuwelijken weet je wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien moeten we niet te veel aandacht besteden aan posten van mensen wiens moraal en manier van leven wat ‘achterlopen’ met deze van het Westen of er haaks op staan. Zo was een antwoord voor een moslima op haar vraag: “ Is het toegestaan om de wenkbrauwen te epileren?”, het volgende: "Het is niet toegestaan om de wenkbrauwen te epileren om mooier en aantrekkelijker te willen uitzien. Allah vermeldt in Zijn Edele Qur'an dat we zina (overspel) niet moeten naderen en ons verrre van zina moeten houden (Qur'an 17-32). Als we deze ayaat (vers) lezen, zien we dat er niet staat: 'Pleeg geen zina', maar 'Nader niet de zina'. Zina betekent niet alleen overspel plegen door gemeenschap te hebben. Onze geliefde Profeet, vrede en zegeningen zij met hem, vermeldt: "Ogen plegen zina" Tirmizi, Edeb 35, (2787); Eboe Davoed, Tereccül 7, (4174, 4175); Nesai, Zinet 35, (8, 153) "Twee ogen plegen zina. Twee handen plegen zin, twee voeten plegen zina..." (Moeslim. Ramuz-oel Ehadis) Als een vrouw meer dan normale beharing heeft op haar gezicht, (boven haar lippen, wangen, en tussen haar wenkbrauwen) dan is het toegestaan om deze haren weg te halen, omdat deze haren tegen de fitrah (natuur) van de vrouw zijn." Wat moeten we hier nu mee. Het zijn opvattingen, die ons terug katapulteren naar een tijd van vóór de Middeleeuwen. Denkelijk terug naar het jaar 600 en wellicht nog verder terug in de tijd. Naar de tijd van de apostel Paulus. En die dus niet (meer) passen in onze maatschappij. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 juli 2014 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Filip is gewoon mensenschuw, en moest ie homofiel zijn dan zit ie héééééél diep in de kast ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'En, zeg ons, hebt u daar bewijzen voor? Of hebt u het 'van horen zeggen'?
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 juli 2014 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een niet-katholieke school? Euhm, heb je de scholengemeenschappen al eens bekeken? Ooit van gemeenschapscholen gehoord? Ik heb overigens op een "katholieke school" gezeten. Van katholicisme was daar niet veel te merken. Het vak godsdienst was, ondanks dat de leerkracht echt te goed was voor deze wereld, een echte grap. Ik heb daar 0,0 geleerd over katholicisme of christendom. Verder waren er een paar keer per jaar 'vieringen', met Kerstmis en op het einde van het schooljaar. Zo van die vertoningen waar men de kerk onteerde door langs het altaar vals op een gitaar te zitten tokkelen en wat ludieke verhaaltjes en tekstjes las. Een priester ofzo kwam daar natuurlijk niet aan te pas, want waarschijnlijk was rond de 15% van de leerlingen moslim. Atheïsme en agnosticisme zijn toch wel de huidige norm. Ga je zeggen dat je praktiserend Christen bent bij Kind&Gezin voor adoptie ofzo, gaan ze vast vragen "Maar je laat je kind toch wel inenten, zeker?". (al ken ik enkele orthodoxe en wat meer protestante idioten die dat niet doen, toegegeven)
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 30 juli 2014 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |