![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet toch eerst weten wat het is.
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je geen smak of LSD?
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() back on topic pls guys
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je tot de grote meerderheid behoort kan je dat gewoon niet begrijpen en dat is begrijpelijk. Men denkt al snel dat je van slechte wil bent en dat je lui bent. Als ze je dan fysiek testen, dan ben je zogezegd perfect gezond. Psychisch daarentegen een compleet van de mens vervreemde zombie die 's nachts leeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de lente, zomer en herfst verlaat ik om de week of om de twee weken mijn sociale woonst en ga bij de ouders van mijn vriend buiten zitten. Ik heb er een boomgaard aangelegd, een bosvijver. Een groentetuin. Maar dat pendelen is zeer frustrerend. Waar ik woon heb ik ook planten. In de ene plaats gaan de planten op de andere plaats kapot die ik gezaaid of geplant heb omdat ik er niet ben, en vice versa. Ik pendel om rust en ruimte te hebben maar telkens moet ik waar ik kom (thuis of bij de ouders van mijn vriend) de schade gaan repareren. En ik pendel omdat ik me in het Midden-Oosten waan waar ik woon. Daar heb ik al genoeg over geschreven. Iedereen heeft zo zijn/haar verhaal. Maar ik heb heel vaak een gemoedsgesteldheid waar ik van dat pendelen en alles wat erom hangt af wil, en van de administratie en de facturen(tiptop in orde) zou willen wegvluchten. En dat de smerigheid en de vuiligheid die ik op die ecotuindag heb geregistreerd geen obstakel is. Eerder zeer aanlokkelijk. Want vuiligheid is uiteindelijk een soort buffer. Een selectiesysteem van 'Zint het u niet, blijf dan weg.' En een plek waar mensen wegblijven, is exact wat ik zoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je brengt me in verwarring.
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() Hoe jij je intellect etaleert.
Als ik schreef 'het is er vuil en smerig', had ik het over de voederbakken van de dieren die vol oude resten lagen. Over organische resten die een bestemming nodig hadden. Over drinkglazen die niet glansden. En mijn gids die dringend een douche nodig had, en een pan met eten die open en bloot in de lucht stond. En de openlucht keuken die een goede kuisbeurt kon gebruiken. Het ecotoilet was proper. Het rook maar het was proper. De enige smerige sex die ik geobserveerd heb waren de talloze insecten op de bloemen van groenten en andere planten. Tja, en er had ook een vorm van verwerpelijk expansionisme plaatsgevonden; enkele kippen hadden zich vergrepen aan rode kool en groene koolplantjes op een aangrenzend stuk land van een boer die door de overheid niks meer op dat stuk veld mag zetten wegens overlast van water of zoiets. Jij associeert mijn woorden 'smerig en vuiligheid' met sex. Dat staat honderd percent op jpuw rekening. Niet op de mijne en niet op die van iemand anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een gratis staaltje.
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die rommel heeft al genoeg kapot gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga heel intens om met stilte en natuur. Ik werk er ook in. Ik breng veranderingen aan (groenten kweken). In een stad kan ik alleen maar kijken en niks doen want alles is daar steen en beton en een druk wegennet voor voetgangers e.a. Maar ik begrijp wel dat mensen de animositeit van een stad aantrekkelijk vinden in een bepaalde fase van hun leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |