![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verbieden hoeft niet, het is lang geleden geschreven en voor mij mag er een dikke rode sticker op: expliciete inhoud! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Halal bedrijven mogen zonder probleem discrimineren, enkel moslims mogen daar werken. Als ongelovig bedrijf moet je zoiets niet proberen, die wet is 1 groot bedrog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of weer uw typische nattevinger werk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je rode lijntjes gaan niet veel oplossen als je alleen maar mijn spreekrecht wil beperken. Moeilijk hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen, wanneer het u niet stoort, mag op dit forum een discussie plaats vinden waar mensen vrij hun mening zeggen, zolang die vrijheid nog bestaat! Nu naar deze topic, de link tussen jonge Marokkanen en drugs verbaasd me niet. Dat was jaren geleden ook al zo, vaak worden erg jonge kinderen ingezet als runner, op woensdagmiddag zie je hen over en weer gaan, eenmaal gewend aan snel verdiend geld is alle motivatie om iets anders te doen zoek. Wanneer je die jongeren vraagt waarom ze hun school niet afmaken zijn ze ook duidelijk" waarom zou je dat doen, wanneer je veel meer verdiend dan ooit met een diploma haalbaar is". Het probleem zit vaak thuis, vader bekommert zich niet om wat zijn zonen doen, en moeder weet nergens van.Waar dat geld vandaan komt wordt niet eens gevraagd. Meedoen met drugshandel geeft aanzien, status en daar zijn die jongeren binnen een machocultuur erg vatbaar voor. Hun held is Al Pacino in "scarface"en makkelijk geld via criminaliteit wordt niet echt weerhouden door enige morele drempel. Jammer, want ongetwijfeld zitten er jongeren tussen die beter hadden gekund, wanneer ze meer geluk hadden gehad vanaf hun wieg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn al meer dan 40 jaar aan het proberen dat achterlijk gebroed te integreren , zonder het minste resultaat, integendeel , het wordt alleen maar erger. Eens moet aan het geduld een einde komen., nietwaar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() "Noot van de redactie: het is nu wel zeer ver gekomen dat ik me op dit forum moest gaan inschrijven om deze topic te verlossen van de "samefaggotery" van Schimmelpenninck"
Aldus zodoende: BRONnen: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...uidaties.dhtml Meerrrr http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/...r-Europa.dhtml Trivia: dit komt dus uit de Volkskrant, nu niet bepaald een extreem rechtse spreekbuis, eerder left from the middle als we wikipedia mogen geloven .... Leest u even mee?http://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_Volkskrant Als toemaatje graag nog even het ronduit fantastische "crimebron" .... Alwaar je de bontkraagjes en Louis Vuiton petjes dragers tegen elkaar kan zien opscheppen hoe zeer hun ballen wel van staal zijn (vooral de reacties nalezen!!!) http://crime-bron.nl |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ben je daar weer, je bent echt niet goed op de hoogte van je vriendjes.
"Islamitische werknemer M&S mag klant met drank weigeren" http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...weigeren.dhtml 'Ambtenaren mogen homohuwelijk weigeren' http://www.nu.nl/algemeen/1048696/am...-weigeren.html Dan moet je de wetgeving opzoeken voor tendensondernemingen, dan mag je discrimineren en enkel moslims aannemen om er een halal klever op te mogen kleven. http://veruiterlijkingen.diversiteit...rnemingen.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit valt (volgens mij) onder discriminatie !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schimmelpenninck , hoe ziet er een crimineel er volgens u uit ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom noemt u trouwens schimmelpaard? Is een schimmel niet een WIT paard? Dus u trekt partij voor wit? Dus u bent een racist! Racisme is de grootste zever die ik ken in onze samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tiens, ik schrijf 'crapuul' en u denkt direct aan allochtonen. Foei!
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Dubbel
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 1 augustus 2014 om 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() bronnen zijn hier niet voor nodig, enkel ondervinding.
Of denkt u soms dat onze linkse media zal schrijven : "Onze blanke medemensen zijn gediscrimineerd op basis van hun geloof en ras! Deze racisme is te wijten aan de anders gekleurde medemensen uit een islamitisch bedrijf." Nee, ik denk het niet. Enkel al het feit dat voor grote bedrijven een minimumpercentage aantal immigranten tewerk gesteld moet worden zegt al genoeg. en ik had ook graag dat u mij eens uitlegde op basis waarvan u zo'n partijtrekt voor al die negers (excuseert u mij, het is anders gekleurde medemens) die van Afrika helemaal naar hier komen om een beetje boel te stoken en uiteindelijk ons racisten noemen als we ze op de vingers tikken? Als het van mij afhangt sturen we elke immigrant die ook maar iets verkeerd doet, al was het maar spuwen op de grond, terug naar zijn thuisland. Zelfs als we hem met een parachute uit een vliegtuigje moeten droppen! Dat we maar racisten zijn! Ik ben racist en daar ben ik fier op |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met die mensen (niet moslims) heb je trouwens weinig last.... Gelukkig zijn deze mensen niet zo slecht als wij want anders zouden er hier veel zonder handjes rondlopen! ![]() Het is daarom dat U niet mee kunt met de multiculturele maatschappij! Daarom bent U een paria die niet verder komt dan z'n haat (anoniem)te spuwen op divere fora.... Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 1 augustus 2014 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een ander leuk en lief Marokkaans geluid:
Citaat:
![]() http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederlan...ay-Pride.dhtml
![]() |