![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dit was zo ongeveer letterlijk wat er op het laatste N-VA congres gezegd is geweest. Rechtse oppositie de mond snoeren door hen aan boord te hijsen (nu, ik weet ook wel dat VLD en CD&V niet rechts zijn, hoogstens in naam).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ben dat zeker. Als deze regering een belastingregring is, is ze niet rechts. Dan is de stelling dat er in België enkel schijnoppositie is de waarheid (en de oproep van Eyskens om met CD&V, VLD en Sp.a een kartel te vormen, bevestigt dit nog eens).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedere nieuwe regering zowel links als rechts heeft al altijd belastingen moeten verhogen. Het is dan ook de eene klungelaar na de andere al altijd geweest!
En lelijke mensen!
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Congrestaal ? Heb trouwens ook den indruk dat de nva niet echt stond/staat te springen om federaal mee te regeren, maar dat het de cdv is, die federaal de nva mee in het bad wil. Zoals ik ook den indruk heb, dat moest het aan de nva gelegen hebben, we een gewestregering nva/cdv zouden gehad hebben (die er trouwens (veel) vroeger zou gekomen zijn), en dat het enkel Rutten was, die door te stellen dat de ovld, als ze federaal zou betrokken worden, die enkel zou doen, als ze ook deel uitmaakte van de gewestregering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schuldenberg, of de Europese eisen, noem het gelijk ge wilt, is zo groot, dat nieuwe belastingen onafwendbaar zijn. Er moet nu eenmaal 17 miljard recurrent gevonden worden (of ongeveer 2500 euro recurrent per werkende persoon), en dat is niet doenbaar met alleen besparingen. Alleen zal er met de nva wat meer bespaart, en met de ps wat meer belastingen geheven, worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
(Hoewel de auto-industrie op korte of middellange termijn in Vlaanderen even reddeloos verloren is als de staalindustrie in Wallonië, in mijn ogen.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste bedrijven hebben al lang alle hoop opgegeven. Onze loonkost is tussen de 20 en de 25% duurder dan onze rechtstreekse buurlanden. Voor mijn bedrijf heb ik het lang opgegeven. Méér dan 90 procent van de bedrijvigheid is in China en de laatste 3-4 jaar heb ik de verkoops organisatie en logistiek gedeeltelijk overgebracht naar Frankrijk en Duitsland. Ik ben niet eens vragende partij meer dat is tijdverlies. Ik bouw gewoon verder af in Belgie. ![]() Laatst gewijzigd door Gipsy : 3 augustus 2014 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is heel eenvoudig om te weten of je een hangmatter bent of niet. Krijg je meer van de gemeenschap (in geld, maar ook in "gratis" diensten, zoals ziekenzorg, school...) dan je er in stopt qua belastingen ? Indien Ja --> je bent een hangmatter Indien Nee --> je bent een hardwerkende X. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |