![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik betaal sinds ik ga werken al jaren méér dan ik 'er uit haal', dus ik ben hardwerkend. Mooi. Alleen jammer dat ik van de ene dag op de andere een hangmatter word omdat bijvoorbeeld een zware ziekte wordt vastgesteld, of omdat één of andere idioot mij door het rood rijdend aanrijdt waardoor ik plotseling heel lang moet revalideren of hulpbehoevend word. Hup, aan de kant met die hangmatters, weg er mee, stekker er uit. Laatst gewijzigd door SMI94 : 3 augustus 2014 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is me niet helemaal duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet niet idioot zijn om door het rood te rijden. Wij hebben hier verkeerslichten die ik iedere morgen passeer. Eerst krijg je groen om rechtdoor te rijden Daarna krijg je daarbij groen om links af te slaan daarna worden beide richtingen oranje waarna ze rood worden. Doordat ik deze lichten, die na een buiging in de weg (een weg met bomen langs) iedere dag passeer, ken ik de volgorde en weet ik wanneer het rood zal worden (na het links afslaan licht). Groot was dan ook mijn verwondering dat de lichten tijdens de middaguren een andere volgorde hebben, hierdoor reed ik bijna door het rood. Ik heb dit gemeld aan bruggen en wegen, de lichten zijn ondertussen aangepast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het ironische is dat de werknemers van Volvo en aanverwanten op hun achterste poten gaan staan bij maatregelen om Volvo hier te houden. Zonder die maatregelen gaan ze op hun achterste poten staan omdat de regering niks gedaan heeft om Volvo hier te houden. Je kan in feite gewoon niet goed doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de NVA is al 10 jaar aan de macht? Zouden ze dat zelf weten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een slecht geweten zou dat hoge cijfer kunnen koppelen aan het succes van NVA in die regio. ![]() In uw plaats zou ik onder de grond kruipen van schaamte. Een havenstad is in de regel een regio met lage werkloosheid, vanwege de vele mogelijkheden die een haven biedt. En dan met zo een miserabele cijfers afkomen..... bron: pagina 4 van de hoger aangehaalde studie: http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cac...2014-BP-EN.PDF |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het aantal jobs op Antwerps grondgebied ligt nu rond de 250.000. Waarvan slechts een heel klein deel in industriële bedrijvigheid (~15.000). In principe is er dus voor elke Antwerpenaar die beschikbaar is voor de arbeidsmarkt ook een job voorhanden. En dat is iets wat je van Limburg niet kan zeggen. Moest ik kwaadaardig zijn, dan zou ik nu insinueren dat de Limburgers onze jobs komen afpakken ![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Frankrijk, het Grote Voorbeeld, stijgt die nog dagelijks. Volgens de EU: Eind 2012 waren de "driejaarsgemiddelden" : voor frankrijk: 10 % voor belgie: 8 % voor nederland: 5 %. Laatst gewijzigd door Boduo : 3 augustus 2014 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |