![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwaardjes worden onmiddellijk voor zijn ogen uitgepakt en vernietigd. En d�*t is wat ze met Hamas dus ook moeten doen. maar het loopt daar dus vol met puberende kleutertjes vrees ik: https://www.cia.gov/library/publicat...k/geos/gz.html Age structure: 0-14 years: 43.2% (male 402,848/female 381,155)(*) 15-24 years: 20.6% (male 191,710/female 182,405)(*) 25-54 years: 30.1% (male 280,551/female 266,756) 55-64 years: 3.5% (male 31,711/female 31,515) 65 years and over: 2.6% (male 19,617/female 28,111) (2014 est.) en kweken maar! (*) : raar hé. bij normale mensen hebben jongetjes een geboorteoverschot bij geboorte van 5% die op 20 jaar al helemaal is verdwenen. Wat zouden ze doen met hun dochtertjes?? Tunnels laten graven?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 augustus 2014 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1322 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door piazzolla : 8 augustus 2014 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1323 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Een paar honderd kilo per stuk? Citaat:
In Gaza is het, schieten en wegwezen ! Welke andere militaire mogelijkheden had u voor de vrijheidsstrijders(want dat zijn het wel degelijk dezer dagen) in gedachten ?? Andere mogelijkheden om aandacht voor het conflict te vragen zijn er nauwelijks. Dat ze indirect voor slachtoffers zorgen is een bewuste keuze. Ze zeggen zelf (hoog opgeleide Palestijnen met goede banen+hamas strijders). wij zijn niet alleen verantwoordelijk voor het in leven houden van de bevolking , maar ook voor een fatsoenlijk bestaan en niet 'de levende dood' van een bestaan onder de Israëlische bezetting/blokkade. De raketten worden evident niet afgeschoten met het idee Israel militair gezien te verslaan.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 8 augustus 2014 om 17:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die dingetjes dat U hier toont zijn de staaltjes huisvlijt, niet de gesmokkelde Fajr-5 waar Hamas zo graag met pocht.
Wat U daar laat zien is gewoon het vuurwerk in de brievenbus. Ook plezant als het op een schooltje zou vallen. Toch schiet Iron Dome ook daarop met $100 000 raketten... verbazingwekkend dat Israël het beu is. Hier een verwijspagina, waarvan U kan denken wat U wil. Trouwens, 90 kg voor de kleine versie. Ik kan dat op mijn eentje wat verslepen. Maar ik ben dan een forse kerel, geen Gazadoodskampslachtoffer.
![]() |
#1325 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
mag ik u even mening vragen? Beeld u God in, neerkijkend naar Gaza... Goed mijn volk doet wat ik van hen verwacht... Not in today's state of mind, but the universal (Divine) state of mind... Akkoord met deze redenering...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weegt 915 kilo en draagt een explosieve lading van 90 kg. Laatst gewijzigd door Pandareus : 9 augustus 2014 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1327 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
"Over 20% of the rockets fired today from Gaza – 13 of 61 – fell within Gaza. Hamas fires at Israel and hits its own people," the army wrote on Twitter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn waarschijnlijk de staaltjes huisvlijt die Atmosphere als ongevaarlijk bestempeld.
Als ge weet dat een voetzoeker al een hand aan gort kan blazen....
![]() |
#1329 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vergeleken met 12000 hoogtechnologische raketten en bommen van Europese/amerikaanse makelij, vaak verrijkt met chemisch materiaal of splinterbommen allerhande, nog steeds peanuts
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs vuurpijlen afschieten blijkt technologisch te hoog gegrepen voor die tapijtkoppers.
![]() |
![]() |
#1331 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
nu ja, in uw wereldbeeld zijn Palestijnen geen mensen, die mogen dus afgeslacht worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1332 |
Minister-President
|
![]() alles van Israel´s bombardementen minimaliseer je, en de qassam raketten blaas je op
Laatst gewijzigd door Tamam : 9 augustus 2014 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat doe je met kindjes die niet luisteren? pak op de broek. Wat doe je als ze nog niet luisteren: harder pak op de broek. Ik had héél Gaza al lang in de vernieling geblazen. (en met mij velen zie ik).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus hadden de Amerikanen Dresden ook niet mogen platgooien, maar moeten wachten tot Dolfke eerst héél London had platgesmeten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#1335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1336 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over de moraal doe ik nergens uitspraken. Als U ergens een moraal in mijn postings ziet, is die volledig ingebeeld door U. Citaat:
![]() |
![]() |
#1337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik geef negatieve commentaar op hoe de vrijheidsstrijders hun armzalig arsenaal mismeesteren. Ik zal het filmpje nog eens posten hoe een Qassam raket gebruikt wordt met zeer groot succes. https://www.youtube.com/watch?v=0bWt81vhIyY De Sovjets konden dat al in 1942...
![]() |
![]() |
#1338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Nazi- 2 motorige speelgoedbommenwerpertjes tijdens de mislukte blitz, die zijn toch ongevaarlijk nietwaar. Da's toch geen reden om die 4 motorige monsters los te laten op die arme Duitsertjes.
![]() |
![]() |
#1339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dus dat het wel degelijk zeer mobiel is, en juist ook zo wordt gebruikt. Daarom vind ik het idee van raketinstallaties die ergens langdurig aanwezig zouden zijn zo merkwaardig, of beter gezegd , ik geloof daar niets van.
![]() |
![]() |
#1340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |