![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen idee, ik kan die soap niet meer volgen
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Die is er reeds geweest op 6 augustus. Dat niemand dat schijnt te weten, zegt veel over de media.
Je vraagt of er moslims waren? Niet gezien. Oh ja, behalve dan die 2 jihadisten die opgepakt zijn, die aan het schreeuwen waren voor de moord op christenen (en français, naturellement) waarvan er eentje een mes bij had. http://www.hln.be/hln/nl/1280/Irak/a...-in-Irak.dhtml
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zéér spijtig dat de islamieten in België hun afschuw niet laten horen bij wat hun broeders en zusters daar in Irak uitspoken. Gruwelijk geweld dat bedreven wordt in naam van de islam. Of keuren zij dat dan goed? Want wie zwijgt, stemt in!!
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 augustus 2014 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze hebben wel een punt wanneer ze "steeds weer" stellen. De stakkers zouden er een full time job aan hebben. Gelukkig vinden ze nog wat tijd om te betogen voor de Palestijnen, hun suikerfeestje werd er zelfs door bedorven als je het VRT-journaal moest geloven. Let wel, niet door de honderdduizenden vermoorde moslims en minderheden die door fundamentalistisch tuig als honden wordt afgemaakt, neen, daar lieten ze zich gelukkig niet verdrietig door maken. Gelukkig, want als hun eetlust al bedorven werd door de situatie in Gaza, dan mag je er niet aan denken hoeveel er de hongerdood gestorven zouden zijn, zo net na de ramadan, als gevolg van de bedorven appetijt door het geweld en de razernij in de hele islamitische wereld en de Arabische in het bijzonder.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() De daden van isis en hamas overstijgen de nazi-misdaden.
De genocide is bezig terwijl ze nog maar een maandje aan de macht zijn. Altijd gezegd dat islam en Hitler ongeveer hetzelfde doen, en van elkaar leren. Bv ; Er zijn onder- en bovenmensen Ondermensen mag je afslachten. Toch vreemd dat links dat maar niet wil zien of horen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
White man's burden dus. Ze zien al wat niet blank is als eeuwig slachtoffer dat er bij voorbaat niet aan kan doen dat het zich primitief of beestachtig gedraagt. Schoolvoorbeeld op dit forum is de bekeerling Kallikles. Die kijk is overigens zelf erg racistisch. De niet-blanke is niet verantwoordelijk voor zijn daden, en wordt op die manier gedegradeerd tot een mens die blijkbaar niet in staat moet worden geacht om zelf moraal te bezitten, een wilde dus. De poco liegt en draait dat het een lust is. Als de islam bekritiseert wordt, zal de poco erop wijzen dat "wij" de kruistochten hebben begaan, een afschuwelijke misdaad tegen de vredelievende moslims, alsof dit vandaag de dag nog in een discussie moet worden gebruikt om de zaken van vandaag te benoemen, maar hij zal de eeuwen van islamitische aanvallen die voorafgaan aan de kruistochten, die eigenlijk een reactie waren op een enorme, eeuwen durende islamitische aanval, buiten beschouwing laten. De poco zal ook niet vertellen dat de kruistochten eigenlijk een exacte kopie van de islamitische jihad waren. Doden voor god en sterven voor god om eeuwig verder te leven, met of zonder 72 maagden, was het succesverhaal gebleken dat de islamitische slagers eeuwen aan een stuk in staat stelde hun territorium uit te breiden. Eeuwen waarin ook de christenen slaag kregen. Ze verloren Jeruzalem, ze verloren Egypte en Syrië, Byzanthium en Andalusië. Pas toen de katholieke kerk die sleutel van hun succes doorzag en zelf kwam opdraven met haar versie, keerde het tij definitief in het nadeel van de islamitische slagers. De poco zal ook niet vertellen dat Jeruzalem "bevrijden" voor de middeleeuwer, waarvoor godsdienst het eeuwige houvast was, waarschijnlijk even belangrijk zal geweest zijn dan dat de bevrijding van Mekka voor een "moderne" moslim vandaag de dag zou zijn. Mekka werd nooit geroofd, "ons" Mekka, Jeruzalem wel, lang voor de kruistochten. De poco zal stellen dat Andalusië een aards paradijs was, en dat de reconquista een horrorverhaal was, maar zal er niet bij vermelden dat dit geenszins de waarheid betreft. Andalusië werd veroverd door islamitische agressoren waarbij de veroverden hen heus niet met bloemstukjes op stonden te wachten. De veroverden werden massaal op de slavenmarkten van Noord-Afrika verkocht, ze werden gedegradeerd tot tweederangsburgers, tenzij ze zich bekeerden, en de veroveraars rukten op tot diep in Frankrijk. Israël haten ze vanzelfsprekend als de pest. Israëliers zijn doorgaans blanker dan Arabieren en worden gezien als het verlengstuk van de koloniale tijd. De poco zal de slavernij van de VS aanklagen, maar er niet bij vertellen dat het zwarte Afrikanen zelf en Arabieren waren die half Afrika leegroofden om als slaaf te verkopen op de slavenmarkten van West-Afrika, Noord-Afrika en Arabië. In Noord-Afrika werden honderdduizenden Europeanen verkocht die door Barbarijse islamitische slavenjagers langs de kusten van Europa waren geroofd. De poco zal er niet bij vermelden dat het de blank was die eerst tot de vaststelling kwam dat slavernij niet kon, deels onder druk van de christelijke leer, terwijl de slavernij in Saoedi-Arabië, in de islam is slavernij wel gepermitteerd, pas in de jaren zestig van de vorige eeuw werd afgeschaft, alhoewel in veel islamitische streken het wel degelijk nog bestaat. Enfin, de poco wordt verteerd door zelfhaat, hij weet niet beter. Hij is zuur, hij is boos, en hij is vooral heel erg blind voor de realiteit. En och, juist ja, hetgeen ISIS nu allemaal uitvreet in Syrië en Irak, dat heeft natuurlijk helemaal niks te maken met de islam. Die hebben de islam allemaal verkeerd begrepen. Islam is vrede. Het is de schuld van Bush. Ja, de schuld van Bush dat blanke bekeerlingen zoals Brian De Mulder naar Syrië trekken om er koppen te snellen. Islam heeft daar niks mee te maken. Dat de moslims niet massaal betogen tegen die waanzin is ook normaal. Ze zijn het beu zich steeds te moeten verantwoorden voor de wandaden van -kuch - enkelingen. En eerlijk gezegd, persoonlijk denk ik ook dat ze een beetje moe zijn van al die betogingen en al dat sloopwerk tijdens hun vele betogingen tegen datgene wat er echt toe doet: Israël, Mohammedcartoons, een betoging van Yezidi's in België, een betoging van Nederlanders en Iraakse minderheden tegen ISIS (jawel, daar hebben moslims waarachtig een tegenbetoging tegen georganiseerd) een verbrande koran, een christelijke non die de knuffel van een leerling in Soedan Mohammed had genoemd, en nog een rits zaken van vitaal belang.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 12 augustus 2014 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Een getto dat onder controle is van terroristen (Hamas) en waar IS (genegeerd in de media) meer en meer aan invloed wint. 2000 doden (waaronder terroristen) in een vergeldingsoorlog tegen een regio die gecontroleerd wordt door terroristen, vergelijken met een GENOCIDE op wellicht al tienduizenden mensen ... Ik vind alleen de vergelijking durven maken pervers. Wel tekenend dat men hier weer over Israel begint .... QED!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of hang je de poco uit en stel je dat Israël zich in Hamas niet veel beter gedraagt dan ISIS in Irak en Syrië?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Helikopters beschieten die voedselhulp droppen voor door ISIS uitgehongerde gezinnen, helikopters beschieten die vrouwen en kinderen ontzetten van een bergtop, waar de kakkerlakken van ISIS rond kamperen totdat de stakkers ofwel omgekomen zijn van honger, dorst en koude, ofwel naar beneden komen zodat ze ze kunnen dood schieten. Ja, die joden moeten echt niet onderdoen. Een echte poco-stelling. Hamas, ISIS, één front. De vlaggen wapperden bij het afvuren van hun kachelpijpen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 12 augustus 2014 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien, uiteindelijk ligt de basis van al deze gruwelijkheden bij hetzelfde fenomeen, een gebleken pest voor de mensheid. Te weten : de godsdiensten. Bij de enen is dat de islam, bij de anderen het jodendom. Allemaal één pot verderfelijk nat! Vooral dan de zogenaamde 'godsdiensten van het Boek'. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 augustus 2014 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedere smeerlap, man, vrouw of kind, die allahuakhbar staat te tieren, met of zonder wapen in zijn hand, mogen ze wat mij betreft genadeloos afmaken.
Tot ze het geleerd hebben. Geen duimbreed toegeven. Ze hebben al genoeg geillustreerd waar ze toe in staat zijn en waar ze heen willen. De komende decennia wordt het erop of eronder.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
BTW het is al 100.000 keer geschreven dat Hamas kinderen gebruikt als levende schilden om er nadien mee kunnen uit te pakken in de internationale media. In een regio waar men kweekt zoals ratten, is het tevens normaal dat er wat meer kindslachtoffers zijn. Er zullen er nog wel genoeg overschieten zeker om het kweekprogramma van Allah voort te zetten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Iedere ongelovige, man, vrouw of kind, met of zonder wapen in zijn hand, mogen ze wat mij betreft genadeloos afmaken. Tot ze het geleerd hebben. Geen duimbreed toegeven. Ze hebben al genoeg geillustreerd waar ze toe in staat zijn en waar ze heen willen. De komende decennia wordt het erop of eronder" Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 augustus 2014 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar jij een verandering van richting ziet versta ik dus niet. De moslims die hier wonen, in het bijzonder de bekeerlingen, en de Belgische nationaliteit hebben, zijn onze moslims. Hun ideologie, hun brainwashing, daar moet een oplossing voor gevonden worden. Dat zal niet gebeuren door hen massaal te deporteren of hen hun burgerrechten te ontnemen. Wat betreft het soort tuig dat hun 7 jaar oude kinderen afgehakte hoofden in de handen stopt en er trots foto's van neemt, is er naar mijn mening maar één oplossing, zowel voor het kind als voor de vader: Ausrotten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De islam dat past hier niet, het staat als een tang op een varken op de democratie. Ondertussen heeft het establissement er voor gezorgd dat het zeggen van deze waarheid bijna strafbaar is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb liever dat ze wat bommen op hun kop krijgen. Geen enkele ideologie die in staat is tot de uitwassen en excessen die we dagelijks in de media zien passeren, kan worden beteugeld zonder die ideologie met wortel en tak uit te roeien. Allahuakhbar: https://www.youtube.com/watch?v=E3nM4wAsUOA Kijk er niet naar als je geen bloed kan zien hé. Maar ik bedoel maar: Redeneer daar maar eens tegen. Dat is dus Allahuakhbar! Succes!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 12 augustus 2014 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |