![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus niet omdat uw favoriet plaatsje bezet is en de helft nog vrij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Banneling
|
![]() En hoe komt dat dat alle favoriete plaatsjes bezet zijn? En nogmaals, waarom moet BemBemg langs een interim gaan om huishoudhulpster te worden?
Kan de weg naar een handelsregister niet korter gemaakt worden? Je moet tegenwoordig al een erkend boekhouder hebben he. Moet je checken hoe moeilijk je een leurkaart krijgt. Geef het volk en de economie ruimte tot ontwikkelen in plaats van hetgene te behouden dat ons de afgrond in duwt. Of kost dat teveel "postjes"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, vreemd he dat je moet werken...voor eigen onderhoud, wie zou daar nu ooit op gekomen zijn ! Tuurlijk, jij komt tekort en die vreemdelingen krijgen alles, toch? ![]() Ik denk dat ik iedere dag de realiteit mag zien, van iemand zoals u heb ik op dat gebied geen lessen te leren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bembem hoeft om thuishulp te worden helemaal niet langs ene interim, ze kan naar het lokale kantoor dienstencheques - thuishulpen gaan of zelfs langs de mutualiteit, die nemen ook mensen aan als thuishulp. En ja, ook om zelfstandige te worden , moet je iets leren en kunnen, en dat heeft niets te maken met " geef het volk" maar met bescherm het volk, tegen faillisementen, onbetaalde rekeningen, kwakzalvers die je troep aansmeren via deur aan deur verkoop, geldklopperij en oplichting zonder enige controle. Maar misschien moet je stoppen met zagen en eens echt iets gaan doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan maar zeuren dat je geen werk hebt, bah! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik moet je ergens gelijk geven. Ik kan positiever door het leven gaan. Maar dat zal niet voor vandaag zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zal met die kritiek iets constructief proberen doen. Maar dat zal niet vandaag zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar dat vind zijn moeder genoeg, niet Lance zelf, die houdt hotel mamma liefst nog open.Daar gaat de discussie over, moet Lance iets doen of niet, volgens mij wel wanneer hij dat bedrag niet genoeg vindt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat ik begrepen heb uit wat Lance hier zei is dat ie vreest van niet meer op het appartement van zijn moeder te mogen blijven wonen moest haar iets overkomen maw existentiële angst .. voorts laten zijn posts ook doorschijnen dat ie eigenlijk niet goed met bureaucratie en paperasserij weet om te gaan en dat ie daardoor zijn aanvraag voor een sociale woning tot nu toe niet heeft afgerond .. en hij is door omstandigheden niet in staat om momenteel meer dan 1200€ in de maand te verdienen ... zijn existentiële angsten zijn in mijn ogen dus wel terecht, niet iedereen heeft dezelfde moed en capaciteiten om als een haaiebaai het in de huidige maatschappij te maken ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee je snapt het niet, zelfs als ik avondles ga volgen en binnen dit en 3 jaar een papiertje in handen heb zal ik ook niet aangenomen worden hoor vermits ik dan op bijna 40 jaar nog altijd niet "genoeg ervaring" zal hebben en meer zal kosten dan zeg maar iemand die nog maar pas begint ... en een psy, die stoppen je toch maar vol pillen en voor de rest heb je er niet veel aan, voorts moet je er het koren van het kaf in weten te onderscheiden want er zitten veel creeps en bizarre types tussen .. bezigheidstherapie en zelfbedrog noem ik het ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het reeds in deze draad vermeld: Bijna 2j geleden heb ik gesolliciteerd bij een nieuwe werkgever. En ja, ik ben echt wel ouder dan jij. ![]() Mss moet je eens stoppen met te denken: "ik ben te oud", ik heb geen ervaring genoeg"," ik ga toch niet aangenomen worden" enz. Ga er gewoon voor, geef niet op. Succes! |
|
![]() |
![]() |