![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stel je voor dat je als kind huilend thuiskomt omdat je gepest wordt door een bende allochtonen en je hebt daar zo'n tam, modern kantoorklerkje dat zegt dat je die pesters maar moet negeren of dat je maar moet weglopen.
Fraai mannelijk rolmodel is dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je verstaat blijkbaar niet het concept van "proportioneel geweld".
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(laten we dit toch eventjes niet vergeten?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 augustus 2014 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() De kans is groot, maar wij weten niet wat er daar precies allemaal gebeurd is. Je kan een mens ver drijven, het kan zijn dat zijn reactie niet zo onmenselijk was.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 13 augustus 2014 om 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog altijd niemand die weet hoeveel die bruine spijkerstokslager heeft gekregen? Nochtans is dat al langer geleden dan de 3 maanden die men nodig had om tot dit vonnis te komen....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij heeft wat spijkers in een stok geslagen en heeft de eerste de beste passant ermee de schedel ingeklopt. Hoe veel kans denk je dat er was dat hij de juiste te pakken had?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuez les tous, Dieu reconnaîtra les siens.
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allochtonen gaan heel ver in hun pestgedrag, zeker tegenover Vlamingen.
Het is niet meer dan normaal dat die man de pester de kop wil inslaan. Ik ben nooit gepest geweest maar ik ken er wel die zwaar gepest werden. Die dragen dat mee voor hun hele leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs al zijn bepaalde misdaden in grotere mate aanwezig in een bepaalde bevolkingsgroep, of dat nu Skinheads, Marrokanen, of wat dan ook zijn, dat is nog geen reden om om het even wie uit die groep te gaan viseren voor een wraakactie. Ik dacht dat we die les nu toch wel geleerd zouden moeten hebben als Europeanen met hun kwalijke reputatie terzake. Mijn dochter vertelde me gisteren hoe ze in Leuven lastig gevallen werd en een half uur lang achtervolgd werd op straat om 7 uur 's morgens door iemand die waarschijnlijk een Marokkaan was. Ze heeft uiteindelijk een list moeten gebruiken om van hem af te geraken en merkte naderhand dat die type haar stond op te wachten in een tunnel waar ze gelukkig een omweg rond gemaakt had. Hij maakte ongepaste seksuele opmerkingen, intimideerde haar en dergelijke. Ze was bang en meer dan terecht mijns inziens. Nee, het verwondert me niet dat het net een Marokkaan was die zich zo gedroeg. Maar als ik hem iets zou doen zou dat zijn om mijn dochter te verdedigen en niet omdat hij een Marokkaan was en hopelijk ook niet uit wraak, maar dat laatste kan ik niet garanderen. En om dan te gaan roepen dat alle Marokkanen dood moeten en zomaar ergens een 'bruin' kind neer te kloppen. Sorry maar dit soort van 'stoppen doorslaan' is gewoon niet goed te praten. Zo zie je maar waar ordinair racisme toe kan leiden zou ik eerder zeggen. Mij lijkt dat hij er mild van af gekomen is met die straf. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 augustus 2014 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is ook racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder krapuul dat elke vrouw als een sexobject ziet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch multicultuur? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan gerust zijn. Dan nog heb ik niet die racistische reflex.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl mocro's op de kont van je dochter azen ga je nog even schreeuwen dat je geen racist bent, voor de zekerheid. ![]() Arm Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |