![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, bij 5 jarigen is toezicht wel nodig, maar bij 15 jarigen niet, dan steek je zelfs niet zomaar je kop om de deur! Dat doe je dan enkel wanneer er echts iets aan de hand zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 |
Minister-President
|
![]() Bij 15-jarigen is dat inderdaad niet meer frequent nodig, bij vijfjarigen daarentegen. Ken jij één vijfjarige die zich al serieus kan wassen ? Een groep van zulke kleine kinderen in een douchezaal alleen laten lijkt mij ook los van het hygiënische aspect geen oplossing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#726 |
Minister-President
|
![]() Die stelling blijven herhalen is pas onzin ! Seffens gelooft u het zelf nog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In de pré-Dutrouxperiode maakte men daar allemaal niet zo'n punt van. Ik herinner mij bos- en zeeklassen of vakantiekampen waar de leraressen of begeleidsters gewoon aanwezig waren in de doucheruimte van de jongens, en omgekeerd mannelijke begeleiders bij de meisjes. Als ik me niet vergis douchten we op zeer jonge leeftijd (eerste keer bosklassen of zo) zelfs gemengd door elkaar. En als je niet goed je best deed, kwam de juf of begeleider zelfs letterlijk een handje helpen. Ik kan me niet inbeelden dat we daar grote trauma's aan hebben overgehouden. Ik heb ooit in de lagere school zelfs een meester gehad die mee ging zwemmen met de kinderen tijdens het wekelijkse zwemuurtje en die kleedde zich gewoon in de ruimte van de kinderen om. Niemand viel daarover. Geen haar op mijn hoofd dat de laatst genoemde optie in overweging zou nemen, maar gewoon om te zeggen dat het tijd geworden is voor een beetje 'cool down' en relativering in heel dit verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondank uw ellenlange "speeches" en blablabla , ondank uw verwoede pogingen om uzelf goed te praten blijf ik bij mijn mening: FREEspirit, u heeft "rare" gedachtenkronkels. U lijkt mij de allerlaatste persoon aan wie ik één van mijn (klein) kinderen zou toevertrouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#729 |
Minister
|
![]() Dat die vraag uberhaupt gesteld moet worden anno 2014 op zich is al alarmerend en beangstigend genoeg, ook dat er hier weer al 37 pagina's "discussie" over is helpt het niet.
Maar je mag niet zeggen dat we bange paranoide kuddedieren zijn hoor nee...
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#730 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#733 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#735 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#736 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#737 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#738 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#739 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#740 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=209162
"Yep, bijna absolute armoede bestaat wel degelijk in België. Ik ben er het ultieme bewijs van. Momenteel moet ik het met 170€ in de maand doen." "geen spot of leedvermaak pls, het is zo al erg genoeg" ![]() |
![]() |
![]() |