![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||||
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Remember: Het Rekenhof is erg kritisch voor de Vlaamse regering wat betreft haar begroting voor 2014. De regering wil namelijk meer geld uitgeven dan ze binnenkrijgt. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 augustus 2014 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaams bankenplan leverde kmo's al meer dan 3 miljard euro krediet op
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 14 augustus 2014 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat fonne dat zéér goed doet, op zo'n korte tijd.
Zelden iemand hier met zoveel brio zien het regime verdedigen. Proficiat fonne! |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister
|
![]() Fonne doet dat goed, een beleid verdedigen. Het oude regime kijkt tandenknarsend toe en komt niet verder dan een cri de coeur en andere gebakken lucht.
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is bemand met politiek benoemden van die oude machtspartijen. Omwille van die bemanning, speelt het maar al te graag zijn rol als PVV, pester voor Vlaanderen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
" Mijnheer Muyters, u belazert de boel. U geeft meer uit dan dat u in kas hebt. U hebt eigenlijk geen evenwicht in uw begroting!" Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 augustus 2014 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fonne heeft er een koosnaampje bij: naast partijslaafje evolueert hij nu ook nog naar een regimeslaafje. W�*�*r gaan we dat schrijven?
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ing-2014.dhtml Onbekwaam? -) |
|
![]() |
![]() |
#171 |
Minister
|
![]() U heeft niks anders te melden dus gaan we kinderachtige koosnaampjes bovenhalen? Het zegt meer over u dan over Fonne. -)
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk eerder dat de minister niet erg deugt. Maar wilt u, de NVA heeft niet veel anders te bieden dat mensen van het soort zoals rekenwonder Muyters, Ben Zwets alias Weyts, en Thatcher aan de Schelde, alias Homans. Dat gaat plezant worden de volgende jaren. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 augustus 2014 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
#173 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw post: Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 augustus 2014 om 08:45. |
||
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Doe gerust verder met uw flauwe koosnaampjes, nog altijd hét bewijs dat u niks anders te melden hebt dan prietpraat. |
|
![]() |
![]() |
#175 |
Minister
|
![]() Gaat u dan ontkennen dat VDL de touwtjes in handen heeft bij de West-Vlaamse Sp.a? Gaat u dan ontkennen dat VDL in de aanloop naar de verkiezingen een onbestaand doembeeld heeft opgehangen van de NVA om toch maar zieltjes te winnen?
U komt niet verder dan flauwe naampjes, maar een punt maken of erop antwoorden, dat is wat anders. -) |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De term 'peetvader'die u zo naarstig gebruikt voor VDL, is ronduit brutaal in vergelijking tot de koosnaampjes die ik plak op uw idolen. Ik zou dus maar zedig mijn mond houden hierover, moest ik in uw plaats zijn. |
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat is er mis met die benaming of hangt u er misschien, al dan niet bewust, een andere betekenis aan vast? Zal ik volgende keer anders de Keizer van Oostende gebruiken, past u dat beter? Of moet ik mij beperken tot de zeer infantiele benamingen zoals Ben Zwets, dan moet ik mijn niveau naar onder aanpassen en dan vrees ik dat ik het moet afleggen tegen uw ervaring. |
|
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#179 | |