Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 15 augustus 2014, 16:02   #21
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Die van IS zijn zeer slechte mensen, daar ga ik niet over discussiëren. Maar ik geloof niet alles wat er verteld wordt over deze bende malloten. De VS is bijvoorbeeld zeer goed in verkeerde informatie de wereld insturen. Altijd gaat het dan om bepaalde wreedheden tegen vrouwen en kinderen (denk aan Joegoslavië en vermoorde baby's)

Ik denk dat ze proberen om de mensen voor zich te winnen. Overwonnen vijanden worden hard aangepakt, maar de plaatselijke bevolking proberen ze te overtuigen met allerlei geruststellingen.

Het zal niet lang duren of ze zitten allen bij de duivel. Maar dan moeten de laffe rijke industrielanden wel snel een beslissing nemen.
Ik denk ook dat het raadzaam is om kritisch te staan tgo de gruweldaden die aan Isis worden toegeschreven.

Maar wat niet weerlegd kan worden is dat ze de mensen dwingen om zich tot de islam te bekeren onder sharia-wet. Dat zeggen ze zelf. En als je enkelen van hen ziet en hoort, dan weet je dat je aan zo iemand geen kleuter, laat staan een hond kan toevertrouwen.

En dat is voor mij een misdaad tegen de menselijkheid, goed voor het Internationaal Tribunaal van Den Haag of anders tegen de muur en afschieten. Mij om het even.

Ze maken pre-islamitische oude culturen kapot.

De laffe, rijke industrielanden moeten inderdaad een grote kuis gaan doen. En dat hypocriet gedoe achterwege laten. Wij staren ons blind op een bende nitwits, maar wie financiert hen? En de pers laat dat aspect mooi links liggen alsof iedereen het maar als vanzelfsprekend moet vinden dat landen Europese toeristen ontvangen en er geld uitslaan en terzelfdertijd Isis financieel steunen.

Quatar, Turkije (die steunen Hamas ook) en Saoudi-Arabië. Wat is er van aan?
parsprototem is offline  
Oud 15 augustus 2014, 16:13   #22
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik denk ook dat het raadzaam is om kritisch te staan tgo de gruweldaden die aan Isis worden toegeschreven.
Misschien valt het allemaal wel best mee.
Thuleander is offline  
Oud 15 augustus 2014, 16:18   #23
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
maar jawel Pericles. Als je generatie na generatie met neven en nichten huwt, dan ligt je gewoon genetisch met je vader of zuster in bed hoor.
Alles begint met vier betovergrootouders en je kan een half continent vullen met allemaal diezelfde genen.

Islam heeft die neef-nicht huwelijke geïnstitutionaliseerd, maar in feite was het gevaar voor inteelt net de reden van de verschillende stammentwisten waarbij ze liefst zoveel mogelijk vrouwen (verse DNA) buitmaakten om zo de gezondheid van de stam te vrijwaren;
In islam doen ze net andersom. Maar owee owee als je trouwt met iemand die bij dezelfde min gezoogd werd. D�*t is pas incest volgens Mohammed, dat mag dus zeker niet gedoogd worden!
Wat ik niet wist is dat die huwelijken tussen volle nicht en volle neef door de Belgische wetgeving aanvaard worden.

Tijd om dat te verbieden. Op hun kosten.
parsprototem is offline  
Oud 15 augustus 2014, 16:31   #24
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Misschien valt het allemaal wel best mee.
Neen, het valt helemaal niet best mee.

Het feit dat mensen in angst wegvluchten; het feit dat mensen gedwongen worden om zich te bekeren is al erg genoeg.

Pak die 250 katholieke meisjes in Nigeria. Die hadden al lang bevrijd moeten zijn. Ik heb de indruk dat het voor de westerse regeringen allemaal nog goed meevalt.

Die zijn meer bezig om te kijken hoeveel vluchtelingen elk land kan opnemen, ipv de kop van de slang te verbrijzelen zodat die mensen allemaal terug naar huis kunnen.

Maken die politici wel eens de som van de delen?
parsprototem is offline  
Oud 15 augustus 2014, 16:44   #25
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

@Dixie

Bronnetjes en linkjes om ze te wissen, tot google cache toe, de lobby was zeer effectief.

De info ivm. Simon Elliott werd vlot gewist en de dame in Nederland snel ontslagen, dit allemaal vanwege die vunzige roddels & leugens afkomstig van Iran ivm. Snowden. Wat er ook moge van zijn...
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 15 augustus 2014 om 16:46.
zonbron is offline  
Oud 15 augustus 2014, 16:55   #26
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat ik niet wist is dat die huwelijken tussen volle nicht en volle neef door de Belgische wetgeving aanvaard worden.

Tijd om dat te verbieden. Op hun kosten.
Het was verboden maar is sinds 1970 toegelaten, toevallig net na de eerste golf moslim gastarbeiders.

Het argument is dat er maar 5% meer kans is op genetisch zieke kinderen maar dit telt maar bij inteelt als uitzondering, als het systematisch gebeurd zoals bij Moslims en Roma dan heb je tot 10x meer genetische handicaps en gemiddeld een 10 IQ punten dommer. Dat verklaart het grote aantal debielen bij moslims, de slechte schoolresultaten en oververtegenwoordiging in de gevangenissen.

3x meer mongooltjes in Dubay dan hier, normaal is dit 1 op 1000, daar is het 1 op 319. Volgens de regering is dat omdat er meer kinderen geboren worden, het domste antwoord ooit want het is een percentage, niet aantallen.
http://www.thenational.ae/news/uae-n...-down-syndrome
Doge is offline  
Oud 15 augustus 2014, 17:11   #27
Dennis
Banneling

Standaard

Het risico op complicaties bij neef- nicht is zowat te verwaarlozen.
Bovendien denk ik niet dat er hier bij autochtonen veel neef-nicht romances zullen ontstaan.
Dennis is offline  
Oud 15 augustus 2014, 18:52   #28
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
Het risico op complicaties bij neef- nicht is zowat te verwaarlozen.
Bovendien denk ik niet dat er hier bij autochtonen veel neef-nicht romances zullen ontstaan.
Te verwaarlozen? Kan je dat hard maken? Ik denk het niet. Er zijn vele oude culturen die daaromtrent een taboe hebben. En dat zal niet voor niets zijn.

Dat is het nu juist. In onze cultuur wordt dat niet goed bekeken. Maar onze economie draait wel op voor de gevolgen van een populatie die niet altijd erg bij de pinken is. Op uitzonderingen na, natuurlijk.
parsprototem is offline  
Oud 15 augustus 2014, 19:12   #29
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een deel van die Isis mannen zouden vroeger deel uitgemaakt hebben van het leger van Saddam Hoessein. Dan heb je een deel strijders uit westerse landen, tot en met Canada toe. En dan nog wat mensen uit Libië zeker?

Op het VRT-nieuws werd heel snel in een zinnetje Turkije genoemd en Quatar als financiële ondersteuning.

Ik vind het heel raar dat ze dat zeggen en er dan niet dieper op ingaan. Want een mens wilt daar dan toch meer over weten.

Typisch VRT e.a.
Dat zou me niet verbazen gezien de machtshonger van Erdogan die nu zichzelf de macht gaat geven om van Turkije terug een moslimstaat te maken volgens de oude stijl. Wedden dat hij hoopt van , nadat de IS mannen de kastanjes uit het vuur gehaald hebben, de politieke macht over het Kalifaat over te nemen.
TREBRON is offline  
Oud 15 augustus 2014, 19:32   #30
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Dat zou me niet verbazen gezien de machtshonger van Erdogan die nu zichzelf de macht gaat geven om van Turkije terug een moslimstaat te maken volgens de oude stijl. Wedden dat hij hoopt van , nadat de IS mannen de kastanjes uit het vuur gehaald hebben, de politieke macht over het Kalifaat over te nemen.
Dat wordt een interessante soap,vermoedelijk interessanter dan 'Familie'' of 'Thuis'.

Kan deze wending verder weg van Ataturks laîcisme het gevolg zijn van de politiek van de E.U. om Turkije's eerste pogingen, jaren geleden, om toe te treden, te ontmoedigen? Ik vraag het me gewoon af.

Maar ben ik blij dat Turkije niet heeft kunnen toetreden. Alhoewel, voor mij hoeft de E.U. niet meer.
parsprototem is offline  
Oud 15 augustus 2014, 20:53   #31
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Een deel van die Isis mannen zouden vroeger deel uitgemaakt hebben van het leger van Saddam Hoessein. Dan heb je een deel strijders uit westerse landen, tot en met Canada toe. En dan nog wat mensen uit Libië zeker?

Op het VRT-nieuws werd heel snel in een zinnetje Turkije genoemd en Quatar als financiële ondersteuning.

Ik vind het heel raar dat ze dat zeggen en er dan niet dieper op ingaan. Want een mens wilt daar dan toch meer over weten.

Typisch VRT e.a.

ok ok nu snap ik het:
dus het tuig van de Baath Partij, van Saddam Hussein, er was een Rode Garde van verharde extremisten en militanten en die zaten aan de rand van de woestijn toen het amerikaanse leger daar de boel platgooiden, dus deze gasten nestelden zich in Irak en namen daar de boel over.

erg gevaarlijke toestand gewoon, harde kern isis zit deels ook in Nederland en die financieren die hele jihad zuiveringen ook mee.

tsja, geloof is een kwalijke zaak en erg gevaarlijk.

ik sta machteloos als eenling, en de Hindoe apensoorten zijn te zwak en te inferieur om iets tegen de langere, sterkere en potentere moslimmannen te doen. Dus inferieure hindoes zijn verdoemd.

dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 15 augustus 2014, 21:17   #32
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marnik Bekijk bericht
Nochtans staat volgens moslims �*lles in de Koran. Dat ze het stukje basiskennis genetica zo gemist kunnen hebben!
Er staat dat z'n volgelingen verbaast waren dat hij met z'n nicht huwde en op die leeftijd, het was dus in die tijd ook niet zo gewoon denk ik om met je nicht te huwen of te jong om kinderen te krijgen. Mohammed wilde gewoon een kind om te neuken en hij kon doen wat hij maar wou, de engel zei dat het ok is.
Doge is offline  
Oud 16 augustus 2014, 03:21   #33
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elite Bekijk bericht
Blonde strijders met blauwe ogen staan aan de frontlinie van de IS, hun kinderen zullen in hun voetsporen treden om het racisme vrij Kalifaat te verdedigen.

http://www.liveleak.com/view?i=b5d_1405365166
mocht die film op waarheid berusten dan heb ik zwaar met die kids van doen. Nml wat als pappie sterft; genoeg Saudies en Pakies te vinden die hun leuter in die kids willen en nog erger mogen steken.
Frankenstein is offline  
Oud 16 augustus 2014, 03:30   #34
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

aangaande dit onderwerp:
Wat zou er mis zijn met blondharige mensen ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
hun leuter in die kids willen en nog erger mogen steken.
Voor zulke zeiksmeerlappen heb ik geen klote respekt !!!!!!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 16 augustus 2014, 09:03   #35
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Mohammed wilde gewoon een kind om te neuken en hij kon doen wat hij maar wou, de engel zei dat het ok is.
Het is ook bijzonder te noemen dat de anderen zich dienden te beperken tot 4 vrouwen, maar dat dat voor hem niet gold.
De engel Gabriël moet toch wel gedacht hebben dat er voor het versrpeiden van de boodschap genoeg tijd overbleef, als er maar geneukt kon worden.

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline  
Oud 16 augustus 2014, 22:59   #36
dewanand
Minister-President

maw Isis is een racistische organisatie en ze willen het hele blanke ras uitroeien door te moorden en te verkrachten, maw Isis gasten zijn zuivere islamitische fascisten en zij willen een blankenvrije wereld.

doet mij denken aan de ideeen van adolf hitler maar dan niet 'judenfrei' maar wel wat isis wil: 'blankenvrij'.

slaap je nog rustig door als je beseft dat er nu minstens 100.000 sympatisanten van isis in nederland wonen en eentje kan op 100 m afstand van jou bivakkeren in een kraakpand.

slaap lekker in je warme, luie mandjes,

dewanand en wieroe

Laatst gewijzigd door dewanand : 16 augustus 2014 om 23:01. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline  
Oud 16 augustus 2014, 23:11   #37
Marnik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
maw Isis is een racistische organisatie en ze willen het hele blanke ras uitroeien door te moorden en te verkrachten, maw Isis gasten zijn zuivere islamitische fascisten en zij willen een blankenvrije wereld.

doet mij denken aan de ideeen van adolf hitler maar dan niet 'judenfrei' maar wel wat isis wil: 'blankenvrij'.

slaap je nog rustig door als je beseft dat er nu minstens 100.000 sympatisanten van isis in nederland wonen en eentje kan op 100 m afstand van jou bivakkeren in een kraakpand.

dewanand en wieroe
Ach, judenfrei is ook van toepassing, hoor...
Marnik is offline  
Oud 16 augustus 2014, 23:11   #38
Marnik
Provinciaal Statenlid

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Marnik : 16 augustus 2014 om 23:14.
Marnik is offline  
Oud 17 augustus 2014, 20:32   #39
dewanand
Minister-President

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marnik Bekijk bericht
Ach, judenfrei is ook van toepassing, hoor...

namaste Marnik,

Jazeker heb je gelijk, had ik even weggedacht ter illustratie.

Die gasten van Isis zijn dus de laatste restanten van het oude leger van Saddam Hussein, die Rode garde, diehards baath partij, en andere soennitische stammen en die namen dus de macht over in syrie en zo begon de arabische lente.

Isis moslims zien alles wat niet islamitisch/soennitisch is dus als een VIJAND, en het heeft een uiterst racistische component als strikt binaire geloofsovertuiging, zie binair bewustzijns model in boek dynamisch vreemdelingen beleid op mijn site.

doet mij denken aan de film gremlins waar na flink doorfokken in water vreselijke, verziekte en afschuwelijke gedrochten ontstaan die beesten, zuipen en moorden.

ja isis soennitische moslims willlen dit:

Het isis kalifaat moet zijn:
1. blankenvrij
2. Judenfrei
3. Hindoevrij
4. vrij van alle niet soennitische moslims
5. zo te zien ook negervrij
6. christenhondenvrij
7 ???? vrij?

weet iemand wie zij nog meer willen uitroeien in naam van hen grootgeschapen en besneden woestijngod, Allah?

dewa en wieroe
hindoe fundamentalisten

dewanand is offline  
Oud 17 augustus 2014, 22:34   #40
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht

dewanand en wieroe
Er wonen bijna 1 miljoen mensen met moslim achtergrond in Nederland, 3/4 van hen die zich opgeven als moslim steunen de Syrië strijders. Het zijn er dus veel meer dan die 100.000.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...s-helden.dhtml
Doge is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be