![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wat niet weerlegd kan worden is dat ze de mensen dwingen om zich tot de islam te bekeren onder sharia-wet. Dat zeggen ze zelf. En als je enkelen van hen ziet en hoort, dan weet je dat je aan zo iemand geen kleuter, laat staan een hond kan toevertrouwen. En dat is voor mij een misdaad tegen de menselijkheid, goed voor het Internationaal Tribunaal van Den Haag of anders tegen de muur en afschieten. Mij om het even. Ze maken pre-islamitische oude culturen kapot. De laffe, rijke industrielanden moeten inderdaad een grote kuis gaan doen. En dat hypocriet gedoe achterwege laten. Wij staren ons blind op een bende nitwits, maar wie financiert hen? En de pers laat dat aspect mooi links liggen alsof iedereen het maar als vanzelfsprekend moet vinden dat landen Europese toeristen ontvangen en er geld uitslaan en terzelfdertijd Isis financieel steunen. Quatar, Turkije (die steunen Hamas ook) en Saoudi-Arabië. Wat is er van aan? |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tijd om dat te verbieden. Op hun kosten. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Neen, het valt helemaal niet best mee.
Het feit dat mensen in angst wegvluchten; het feit dat mensen gedwongen worden om zich te bekeren is al erg genoeg. Pak die 250 katholieke meisjes in Nigeria. Die hadden al lang bevrijd moeten zijn. Ik heb de indruk dat het voor de westerse regeringen allemaal nog goed meevalt. Die zijn meer bezig om te kijken hoeveel vluchtelingen elk land kan opnemen, ipv de kop van de slang te verbrijzelen zodat die mensen allemaal terug naar huis kunnen. Maken die politici wel eens de som van de delen? |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Dixie
Bronnetjes en linkjes om ze te wissen, tot google cache toe, de lobby was zeer effectief. De info ivm. Simon Elliott werd vlot gewist en de dame in Nederland snel ontslagen, dit allemaal vanwege die vunzige roddels & leugens afkomstig van Iran ivm. Snowden. Wat er ook moge van zijn... Laatst gewijzigd door zonbron : 15 augustus 2014 om 16:46. |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het argument is dat er maar 5% meer kans is op genetisch zieke kinderen maar dit telt maar bij inteelt als uitzondering, als het systematisch gebeurd zoals bij Moslims en Roma dan heb je tot 10x meer genetische handicaps en gemiddeld een 10 IQ punten dommer. Dat verklaart het grote aantal debielen bij moslims, de slechte schoolresultaten en oververtegenwoordiging in de gevangenissen. 3x meer mongooltjes in Dubay dan hier, normaal is dit 1 op 1000, daar is het 1 op 319. Volgens de regering is dat omdat er meer kinderen geboren worden, het domste antwoord ooit want het is een percentage, niet aantallen. http://www.thenational.ae/news/uae-n...-down-syndrome |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Het risico op complicaties bij neef- nicht is zowat te verwaarlozen.
Bovendien denk ik niet dat er hier bij autochtonen veel neef-nicht romances zullen ontstaan. |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is het nu juist. In onze cultuur wordt dat niet goed bekeken. Maar onze economie draait wel op voor de gevolgen van een populatie die niet altijd erg bij de pinken is. Op uitzonderingen na, natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan deze wending verder weg van Ataturks laîcisme het gevolg zijn van de politiek van de E.U. om Turkije's eerste pogingen, jaren geleden, om toe te treden, te ontmoedigen? Ik vraag het me gewoon af. Maar ben ik blij dat Turkije niet heeft kunnen toetreden. Alhoewel, voor mij hoeft de E.U. niet meer. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ok ok nu snap ik het: dus het tuig van de Baath Partij, van Saddam Hussein, er was een Rode Garde van verharde extremisten en militanten en die zaten aan de rand van de woestijn toen het amerikaanse leger daar de boel platgooiden, dus deze gasten nestelden zich in Irak en namen daar de boel over. erg gevaarlijke toestand gewoon, harde kern isis zit deels ook in Nederland en die financieren die hele jihad zuiveringen ook mee. tsja, geloof is een kwalijke zaak en erg gevaarlijk. ik sta machteloos als eenling, en de Hindoe apensoorten zijn te zwak en te inferieur om iets tegen de langere, sterkere en potentere moslimmannen te doen. Dus inferieure hindoes zijn verdoemd. dewanand |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Er staat dat z'n volgelingen verbaast waren dat hij met z'n nicht huwde en op die leeftijd, het was dus in die tijd ook niet zo gewoon denk ik om met je nicht te huwen of te jong om kinderen te krijgen. Mohammed wilde gewoon een kind om te neuken en hij kon doen wat hij maar wou, de engel zei dat het ok is.
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aangaande dit onderwerp:
Wat zou er mis zijn met blondharige mensen ?? Voor zulke zeiksmeerlappen heb ik geen klote respekt !!!!!!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De engel Gabriël moet toch wel gedacht hebben dat er voor het versrpeiden van de boodschap genoeg tijd overbleef, als er maar geneukt kon worden.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() maw Isis is een racistische organisatie en ze willen het hele blanke ras uitroeien door te moorden en te verkrachten, maw Isis gasten zijn zuivere islamitische fascisten en zij willen een blankenvrije wereld.
doet mij denken aan de ideeen van adolf hitler maar dan niet 'judenfrei' maar wel wat isis wil: 'blankenvrij'. slaap je nog rustig door als je beseft dat er nu minstens 100.000 sympatisanten van isis in nederland wonen en eentje kan op 100 m afstand van jou bivakkeren in een kraakpand. slaap lekker in je warme, luie mandjes, dewanand en wieroe Laatst gewijzigd door dewanand : 16 augustus 2014 om 23:01. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Marnik : 16 augustus 2014 om 23:14. |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() namaste Marnik, Jazeker heb je gelijk, had ik even weggedacht ter illustratie. Die gasten van Isis zijn dus de laatste restanten van het oude leger van Saddam Hussein, die Rode garde, diehards baath partij, en andere soennitische stammen en die namen dus de macht over in syrie en zo begon de arabische lente. Isis moslims zien alles wat niet islamitisch/soennitisch is dus als een VIJAND, en het heeft een uiterst racistische component als strikt binaire geloofsovertuiging, zie binair bewustzijns model in boek dynamisch vreemdelingen beleid op mijn site. doet mij denken aan de film gremlins waar na flink doorfokken in water vreselijke, verziekte en afschuwelijke gedrochten ontstaan die beesten, zuipen en moorden. ja isis soennitische moslims willlen dit: Het isis kalifaat moet zijn: 1. blankenvrij 2. Judenfrei 3. Hindoevrij 4. vrij van alle niet soennitische moslims 5. zo te zien ook negervrij 6. christenhondenvrij 7 ???? vrij? weet iemand wie zij nog meer willen uitroeien in naam van hen grootgeschapen en besneden woestijngod, Allah? dewa en wieroe hindoe fundamentalisten |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...s-helden.dhtml |
|
![]() |