![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een maandje forumverlof genomen en kijk er duikte een nieuw trolletje op.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hier is nog geen rechtbank aan te pas gekomen. Enkel PV opgesteld door de politie. En nogmaals er is alleen maar sprake dat de man volgens sommige getuigen dronken zou zijn. Hij ontkent dat zelf. Jij maakt er al een zuipschuit van. Overdrijven , trollen, whatever, het is in ieder geval irritant.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk eens grappig nieuws in saai Belgie. Hopelijk wordt de man niet gestraft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() We zien er geen graten in een vrouw die in overtreding is met een niqab deze met geweld te verwijderen, ze is immers in overtreding en in NVA Vlaanderen mag de burger optreden tegen overlast naar goeddunken en het recht in eigen hand nemen....
Een soortgelijk probleem: In Antwerpen is in de straten rond het centraal station een alcoholverbod van kracht. Bron: http://www.nieuwsblad.be/article/det...31122_00851295 Wie betrapt wordt met een geopend blikje bier krijgt een GAS-boete, die na meerdere recidiven kan oplopen tot 350 euro. Een overtreding te vergelijken met het dragen van zo'n hoofddoek-ding... Als ik dus (dus iemand zonder politiebevoegdheid) bv. een zwerver zie met een blikje Pils mag ik hem hierover aanspreken? Meer nog, ik mag eisen dit blikje in de vuilbak te gooien? Wanneer hij niet op mijn eisen ingaat mag ik geweld gebruiken om dit blikje pils af te nemen? Zelfs als hij daarbij gewond moest raken tref ik nog geen enkele schuld want hij is in overtreding? Dit wilt U toch zeggen hé? Of is het enkel tegenover Moslims dat zoiets toegelaten zou moeten zijn? Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 19 augustus 2014 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meer nog ze willen er een petitie voor beginnen en sommigen willen hem een standbeeld geven.....! Dus die mensen zijn zeker ook akkoord met mijn bovenstaande hypothese? Het feit dat U over azijn begint is het bewijs dat U geen enkel argument heeft! Van trollen gesproken... ![]() ![]() Ik ben benieuwd in welke bochten jullie je nu weer gaan wringen.. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk jij van niet? Ik zou het eens proberen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zou je dat niet mogen?
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Hier heb ik ook niet echt een probleem mee, alhoewel ik het niet zou doen....
Maar ik schreef meer dan dat! Ik mag eisen het blikje pils weg te gooien? Bij weigering mag ik zelfs geweld gebruiken om het blikje af te nemen? Zelfs wanneer de persoon daarbij LETSEL oploopt? Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 19 augustus 2014 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Waarom zou Ik naast de feiten aan het lullen zijn? Is het toegelaten dat iemand zonder politiebevoegdheid met geweld kleding stukken van een toeriste verwijderd in al dan niet dronken toestand met lichamelijk letsel tot gevolg omdat ze eventueel in overtreding is? Ja of Nee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar lees er maar uw eerste post op na. #3 Daar heeft u het nog helemaal niet over verwondingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom, ik zou zeggen onmiddelijk ontslag als hij dat deed in functie. Moet ik ontslagen worden als ik door een rood licht rij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |