![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Wij moeten op hun niveau blijven, dan verstaan wij elkaar beter.
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk toch wel dat onze maatschappij iets verder staat dan die in SA (en niet gewoon een spiegelbeeld is)? Vandaar de problemen met integratie?
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach Anna , ik een vlaag van burgerzin wou de man gewoon een vuilzak die in het midden van de straat stond even aan de kant zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja en daar is de hoofddoek symbool van!
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 augustus 2014 om 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() zucht ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() zucht ... zucht ... zucht ...
Als men iemand de hoed van zijn hoofd trekt of zelfs slaagt, gaat men er dan ook zo'n herrie van maken? Daar gaat het dus om.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 augustus 2014 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ge wat vies doet, kan je dat gerust onder 'verkeersagressie' classificeren, en daar kan e klacht voor neerleggen. of de onderzoeksrechter daar iets mee doet is een ander verhaal, maar de flikken zullen Uw klacht neerpennen.Neen, dat is net het punt. Uw gezicht bedekken en iemand aanvallen is ook niet evenwaardig.
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Meer dan 92% van de klachten wordt geseponeerd .... De politie mag dus zoveel neerpennen als zij willen, u bent er geen stap mee vooruit.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 augustus 2014 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() heb jij me ergens vóór die hoofddoek zien pleiten mss ???
wat jij overhoudt (met t verdedigen vd agressie v die man) is een even achterlijke niet-rechtstaat zonder gelijke rechten voor mannen en vrouwen ... zij eentje met verplichte hoofddoek, jij ééntje met verboden hoofddoek ... ik zie tussen die twee niet echt een kwalitatief verschil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 augustus 2014 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mij lijkt de grens toch nogal duidelijk ![]() lichamelijke integriteit is nogal fundamenteel ... de reactie van die man is basaal, achterlijk. niet meer, niet minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Doet er niet toe.
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 19 augustus 2014 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() U wil het niet snappen. Dus laat maar.
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() We zien er geen graten in een vrouw die in overtreding is met een niqab deze met geweld te verwijderen, ze is immers in overtreding en in NVA Vlaanderen mag de burger optreden tegen overlast naar goeddunken en het recht in eigen hand nemen....
Een soortgelijk probleem: In Antwerpen is in de straten rond het centraal station een alcoholverbod van kracht. Bron: http://www.nieuwsblad.be/article/det...31122_00851295 Wie betrapt wordt met een geopend blikje bier krijgt een GAS-boete, die na meerdere recidiven kan oplopen tot 350 euro. Een overtreding te vergelijken met het dragen van zo'n hoofddoek-ding... Als ik dus (dus iemand zonder politiebevoegdheid) bv. een zwerver zie met een blikje Pils mag ik hem hierover aanspreken? Meer nog, ik mag eisen dit blikje in de vuilbak te gooien? Wanneer hij niet op mijn eisen ingaat mag ik geweld gebruiken om dit blikje pils af te nemen? Zelfs als hij daarbij gewond moest raken tref ik nog geen enkele schuld want hij is in overtreding? Dit wilt U toch zeggen hé? Of is het enkel tegenover Moslims dat zoiets toegelaten zou moeten zijn? Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 19 augustus 2014 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 augustus 2014 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |