Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 18 augustus 2014, 20:03   #41
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Driekwart Nederlandse moslims vindt Syrië-gangers helden
Door: Janny Groen − 28/05/13, 06:44

Bijna driekwart van de Nederlandse moslims vindt het prima dat Nederlanders naar Syrië vertrekken om mee te strijden tegen het regime van Assad. Die jongens doen wat de Verenigde Naties nalaten: actief steun verlenen aan de opstandelingen, vinden zij.

Door een overgrote meerderheid (73 procent) van de moslims worden de Syrië-gangers zelfs gezien als helden. Autochtone Nederlanders zijn het met deze visie absoluut niet eens. 70 procent kan zich niet vinden in dergelijk heldendom.

Dit blijkt uit een onderzoek dat Motivaction in opdracht van het NCRV-televisieprogramma Altijd Wat heeft uitgevoerd. Motivaction heeft alleen de grootste en het meest bij het conflict betrokken groepen moslims, Marokkaanse en Turkse Nederlanders, gepeild - dus geen islamitische Surinamers of Indonesiërs. Om een zuivere vergelijking te kunnen maken, zijn autochtone bekeerlingen uit de representatieve steekproef gefilterd.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...s-helden.dhtml

dus maw:
75 procent van 1 miljoen:

hoera isis kan alvast de haagse straten op marcheren met hen superieure moslim leger in nederland van ruim 750.000 man en vrouw.

Gefeliciteerd, stand 1-0 voor isis den haag, hang je Isis vlaggen maar glad gestreken uit in alle haagse wijken zou ik zeggen, is volkomen legaal,

dewa en wieroe

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 19 augustus 2014, 18:59   #42
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elite Bekijk bericht
Blonde strijders met blauwe ogen staan aan de frontlinie van de IS, hun kinderen zullen in hun voetsporen treden om het racisme vrij Kalifaat te verdedigen.

http://www.liveleak.com/view?i=b5d_1405365166
Zoveel kinderen zijn gevangen genomen. Daar doe je mee wat je wilt. Blondharig of zwartharig, maakt niets uit. Kinderen horen te spelen en geen politieke of relgieuse boodschappen te zingen.

Maar nogmaals een kind is zoals een hond; je doet er mee wat je wilt. En dat is het laffe van deze video.
parsprototem is offline  
Oud 19 augustus 2014, 19:09   #43
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
namaste Marnik,

Jazeker heb je gelijk, had ik even weggedacht ter illustratie.

Die gasten van Isis zijn dus de laatste restanten van het oude leger van Saddam Hussein, die Rode garde, diehards baath partij, en andere soennitische stammen en die namen dus de macht over in syrie en zo begon de arabische lente.

Isis moslims zien alles wat niet islamitisch/soennitisch is dus als een VIJAND, en het heeft een uiterst racistische component als strikt binaire geloofsovertuiging, zie binair bewustzijns model in boek dynamisch vreemdelingen beleid op mijn site.

doet mij denken aan de film gremlins waar na flink doorfokken in water vreselijke, verziekte en afschuwelijke gedrochten ontstaan die beesten, zuipen en moorden.

ja isis soennitische moslims willlen dit:

Het isis kalifaat moet zijn:
1. blankenvrij
2. Judenfrei
3. Hindoevrij
4. vrij van alle niet soennitische moslims
5. zo te zien ook negervrij
6. christenhondenvrij
7 ???? vrij?

weet iemand wie zij nog meer willen uitroeien in naam van hen grootgeschapen en besneden woestijngod, Allah?

dewa en wieroe
hindoe fundamentalisten
8. homo's
9. schrijvers
10. intellektuelen
11. alle dieren die ze niet lusten
11. alle planten die ze niet lusten
12. alle zaken waar ze het nut niet van begrijpen.

Maar mij interesseert nu wie hen steunt. Ik ga bij een slang altijd naar de kop.
En is de rest van de wereld dan consequent? Ik vermoed van niet.

De kop van de slang aaien en de ratel in de staart bombarderen? En de muizen op de vlucht water en eten leveren.

Ik krijg een stank in mijn neus en weet niet vanwaar die komt.
parsprototem is offline  
Oud 21 augustus 2014, 11:45   #44
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
8. homo's
9. schrijvers
10. intellektuelen
11. alle dieren die ze niet lusten
11. alle planten die ze niet lusten
12. alle zaken waar ze het nut niet van begrijpen.

Maar mij interesseert nu wie hen steunt. Ik ga bij een slang altijd naar de kop.
En is de rest van de wereld dan consequent? Ik vermoed van niet.

De kop van de slang aaien en de ratel in de staart bombarderen? En de muizen op de vlucht water en eten leveren.

Ik krijg een stank in mijn neus en weet niet vanwaar die komt.
en nog eentje:

13. hoerenvrij, alleen fulltime prive hoeren in zwarte Burqas met open kruis zijn toegestaan.

kan gezellig worden in dit duivelse hol van Isis als zij je uitnodigen voor de koffie of mint thee met rattengif als islamitische bijsmaakje.

Wieroe wil weten of er lekkere islamitische halal kattenbrokjes zijn in het Isis kalifaat, en of die lekkerder zijn dan in Nazi Duitsland uit 1940.

dewa en wieroe

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be