Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 augustus 2014, 11:41   #1781
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Als ze van scholen militaire gebouwen maken , worden die gebombardeerd.
Bs'd

En zo hoort dat.
Eliyahu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2014, 12:06   #1782
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Zoals het weer de keuze van Israel is om de Gaza te blijven blokkeren.
Zolang die blokkade van kracht is hebben de Palestijnen alle recht zich te verzetten. Israel roept die raketten dus volledig over zichzelf af. Raketten die trouwens tot dusverrre buitengemeen onschadelijk blijken.
Voor mij niet gelaten hoor...
Redeneren dat Israël die raketten 'dus' volledig over zichzelf afroepen is logica van het niveau :

-ik kan in mijn pyjama
-mijn pyjama kan in mijn valies
-dus : ik kan in mijn valies

Het is nochtans heel simpel : zolang de raketten blijven komen zal israël die terroristen blijven de grond in bombarderen. Zolang Hamas niet volledig ontwapend is zal die blokkade hermetisch blijven.
Al de rest is wishful thinking.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2014, 13:30   #1783
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Is het onkunde, onnozelheid of gewoon het niet kennen van basisfeiten dat jij telkens Godwint in discussies over het Israëlisch/Palestijns conflict? Een combinatie acht ik trouwens ook mogelijk.
Even de taal spreken van mensen hier die hysterisch doen en me uitmaken voor "jodenhater".

Of "links" spellen als "linkSS".
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2014, 13:37   #1784
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Even de taal spreken van mensen hier die hysterisch doen en me uitmaken voor "jodenhater".
Bs'd

Ontken je dan dat je een jodenhater bent?
Oud 22 augustus 2014, 14:02   #1785
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu Bekijk bericht
Bs'd

Ontken je dan dat je een jodenhater bent?
Ik zou op basis van wat Tamam hier schrijft helemaal niet tot die conclusie komen.
Oud 22 augustus 2014, 14:48   #1786
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

In de denkwereld van Eliyahu zal ik dat wel zijn, maar ik vrees dat hij wel iedereen een stempel op w´n hoofd drukt uit gemakzucht zonder realiteitsbesef waar plaats is voor nuance of reden.

Hij doet me denken aan mensen met problemen, die zich nooit thuis gevoeld hebben in de maatschappij en zich bekeren tot de islam en gaan hangen aan de fundamentalistisch tak. Zij gaan zich radicaal gedragen, en zich meer wanen dan mensen die anders zijn of denken dan hun.

Deze man die hier op politics post lijkt me psychologische problemen te hebben, bekeerde zich om een kader te hebben in zijn leven, en reageert zich nu af nu dat kader hem ook geen geluk of orde blijkt te bieden. Ik zou hem alleszins niet vertrouwen met wapens in zijn buurt afgaande op eerdere uitspraken tegenover niet-gelovigen en homo´s.

Als er iemand is die joden een slechte naam is Eliyahu, ben jij het. Tijd om misschien terug te keren naar het leven voor u zich bekeerde, en de grond van uw persoonlijke problemen aan te pakken. Ipv andere mensen aan te vallen en een religie die gebaseerd is op vredevol denken een slechte naam te geven.
Oud 22 augustus 2014, 15:01   #1787
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
In de denkwereld van Eliyahu zal ik dat wel zijn, maar ik vrees dat hij wel iedereen een stempel op w´n hoofd drukt uit gemakzucht zonder realiteitsbesef waar plaats is voor nuance of reden.

Hij doet me denken aan mensen met problemen, die zich nooit thuis gevoeld hebben in de maatschappij en zich bekeren tot de islam en gaan hangen aan de fundamentalistisch tak. Zij gaan zich radicaal gedragen, en zich meer wanen dan mensen die anders zijn of denken dan hun.

Deze man die hier op politics post lijkt me psychologische problemen te hebben, bekeerde zich om een kader te hebben in zijn leven, en reageert zich nu af nu dat kader hem ook geen geluk of orde blijkt te bieden. Ik zou hem alleszins niet vertrouwen met wapens in zijn buurt afgaande op eerdere uitspraken tegenover niet-gelovigen en homo´s.

Als er iemand is die joden een slechte naam is Eliyahu, ben jij het. Tijd om misschien terug te keren naar het leven voor u zich bekeerde, en de grond van uw persoonlijke problemen aan te pakken. Ipv andere mensen aan te vallen en een religie die gebaseerd is op vredevol denken een slechte naam te geven.
Bs'd

Je geeft alweer geen ontkenning.

Waarom kom je niet gewoon uit de kast? Er zijn er miljoenen zoals jij.
Oud 22 augustus 2014, 15:07   #1788
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Je geeft alweer geen ontkenning.

Waarom kom je niet gewoon uit de kast? Er zijn er miljoenen zoals jij.
2
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2014, 15:08   #1789
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
B
De raketten zijn niet vanwege de blokkade, de blokkade is er vanwege de raketten.

Eerst waren er raketten, en talloze dodelijke aanslagen op joodse burgers, en daarna is gaza op slot gegaan.
Gaza is nooit open geweest. Dat wist je toch?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Als ze van scholen militaire gebouwen maken , worden die gebombardeerd.
Zelfs als het geen militaire middelen bevat worden ze dat. Of heb je de gaza oorlog niet zo goed gevolgd? Hersenloos vrouwen en kinderen liquideren.

Dat hebben sommige joden in Israel weer geleerd van hun ouders, en die hebben het van de Duitsers geleerd.

Dat domrechtsin Vlaanderen (en Nederland) vrolijk achter het zionistische karretje waggelt is dus volkomen verklaarbaar. Eerst gokten ze op de Duitsers, nu op de zionisten.

Misschien dat het nu wél een goede gok is.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2014, 15:09   #1790
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals het weer de keuze van Israel is om de Gaza te blijven blokkeren.
Zolang die blokkade van kracht is hebben de Palestijnen alle recht zich te verzetten. Israel roept die raketten dus volledig over zichzelf af. Raketten die trouwens tot dusverrre buitengemeen onschadelijk blijken.
En zolang Hamas Israël terroriseert, mag of moet Israel zichzelf blijven beschermen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2014, 15:23   #1791
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

beschermen ?

goed lees dit hier, geen idee of de volkskrant tokkie is of niet. maar je kan er misschien iets van op doen :

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2808/...tatement.dhtml

Laatst gewijzigd door Tamam : 22 augustus 2014 om 15:24.
Oud 22 augustus 2014, 16:06   #1792
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Gaza is nooit open geweest. Dat wist je toch?
Bs'd

Gaza is helemaal open geweest, totdat ze constant joodse burgers begonnen te vermoorden. Dat wist je toch?

Citaat:
Zelfs als het geen militaire middelen bevat worden ze dat. Of heb je de gaza oorlog niet zo goed gevolgd? Hersenloos vrouwen en kinderen liquideren.
Jij volgt duidelijk de oorlog niet erg goed, of je haalt je info alleen maar van Stormfront of zo.

Citaat:
Dat hebben sommige joden in Israel weer geleerd van hun ouders, en die hebben het van de Duitsers geleerd.
Tja, dat krijg je als je europeanen als leermeesters hebt...

Citaat:
Dat domrechtsin Vlaanderen (en Nederland) vrolijk achter het zionistische karretje waggelt is dus volkomen verklaarbaar. Eerst gokten ze op de Duitsers, nu op de zionisten.

Misschien dat het nu wél een goede gok is.
Het verschil zit 'm in 't aan doden. De duitsers zo'n 55 miljoen, de joden een paar duizend.

En natuurlijk, de duitsters begonnen anderen aan te vallen, de joden verdedigen zich tegen aanvallers.
Oud 22 augustus 2014, 16:08   #1793
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
beschermen ?

goed lees dit hier, geen idee of de volkskrant tokkie is of niet. maar je kan er misschien iets van op doen :

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2808/...tatement.dhtml
Bs'd

Het was duidelijk een vergissing om hem een onderscheiding te geven.

Goed dat ie 'm terug geeft.

Of misschien wordt ie gewoon seniel op 91 jarige leeftijd, dat kan ook natuurlijk.
Oud 22 augustus 2014, 18:47   #1794
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

2!!
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2014, 20:57   #1795
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij volgt duidelijk de oorlog niet erg goed, of je haalt je info alleen maar van Stormfront of zo.
Homie Eberhard G Leclerc : politics.be bij dag -alles flexxxx jeweetzelf-, 's nacht een SStormfronter tatta!

Serieus, hoe verdraaid is uw wereldbeeld om te denken dat iedereen jodenhater, neo-nazi, zelfhatende jood,.. is die kritiek op Israël geeft?

Trouwens, je vraagt "ontken je het", of ik "jodenhater" ben. Als je m'n post gelezen zou hebben zou je zien dat ik judaïsme respecteer, maar dat fundi's zoals u het zijn die het een slechte naam geven. Net zoals elke godsdienst overhoop gehaald wordt door fundamentalisten.

Maar nu u toch constant op de man speelt mag ik (uit interesse) vragen in welk deel van Israël u woont? Kent u arabieren in uw dagelijkse leven daar? Wat hebben ze u verkeerd gedaan? -> dit is een vraag over uw dagelijkse leven, dus relevant antwoorden aub

Laatst gewijzigd door Tamam : 22 augustus 2014 om 21:03.
Oud 22 augustus 2014, 21:39   #1796
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Gaza is helemaal open geweest, ....
Alleen voor die kolonisten die er ooit zaten en er nu uitgeschopt zijn.
Voor Palestijenen is het altijd een regio geweest waar Israel uitmaakt (probeerde althans) wat erin en eruit kwam.

Citaat:
Ik refereerde eigenlijk aan een huilende Engelsman van joodse afkomst die als VN beambte actief was in die school.
Ik wist niet dat ie ook stukjes voor Stormfront schrijft.

Citaat:
Tja, dat krijg je als je europeanen als leermeesters hebt...
Maak er maar Duitsers van.

Citaat:

Het verschil zit 'm in 't aan doden. De duitsers zo'n 55 miljoen, de joden een paar duizend.
Je bent dus akkoord dat het in beide gevallen op systematische massamoord lijkt?

Mooi
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2014, 22:17   #1797
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Leuke sfeer daar, in Gaza...
Die maniakken van Hamas beginnen nu pogroms te houden op hun eigen volk, onder de beschuldiging dat ze 'collaboreerden' met de vijand...
http://www.ynetnews.com/articles/0,7...561996,00.html
Oud 22 augustus 2014, 22:22   #1798
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Of "links" spellen als "linkSS".
Godwinnen is dodelijk in elke discussie over het Israëlisch-Palestijns conflict.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2014, 10:29   #1799
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

is puur provoceren, niet serieus te nemen allesinds.
Oud 23 augustus 2014, 11:16   #1800
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
is puur provoceren, niet serieus te nemen allesinds.

Hij had het wel voornamelijk over u, in het bijzonder over uw hilarische vergelijking van de Joodse staat met nazi Duitsland.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be