![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1781 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Redeneren dat Israël die raketten 'dus' volledig over zichzelf afroepen is logica van het niveau : -ik kan in mijn pyjama -mijn pyjama kan in mijn valies -dus : ik kan in mijn valies Het is nochtans heel simpel : zolang de raketten blijven komen zal israël die terroristen blijven de grond in bombarderen. Zolang Hamas niet volledig ontwapend is zal die blokkade hermetisch blijven. Al de rest is wishful thinking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1783 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of "links" spellen als "linkSS". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1784 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1785 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou op basis van wat Tamam hier schrijft helemaal niet tot die conclusie komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1786 |
Minister-President
|
![]() In de denkwereld van Eliyahu zal ik dat wel zijn, maar ik vrees dat hij wel iedereen een stempel op w´n hoofd drukt uit gemakzucht zonder realiteitsbesef waar plaats is voor nuance of reden.
Hij doet me denken aan mensen met problemen, die zich nooit thuis gevoeld hebben in de maatschappij en zich bekeren tot de islam en gaan hangen aan de fundamentalistisch tak. Zij gaan zich radicaal gedragen, en zich meer wanen dan mensen die anders zijn of denken dan hun. Deze man die hier op politics post lijkt me psychologische problemen te hebben, bekeerde zich om een kader te hebben in zijn leven, en reageert zich nu af nu dat kader hem ook geen geluk of orde blijkt te bieden. Ik zou hem alleszins niet vertrouwen met wapens in zijn buurt afgaande op eerdere uitspraken tegenover niet-gelovigen en homo´s. Als er iemand is die joden een slechte naam is Eliyahu, ben jij het. Tijd om misschien terug te keren naar het leven voor u zich bekeerde, en de grond van uw persoonlijke problemen aan te pakken. Ipv andere mensen aan te vallen en een religie die gebaseerd is op vredevol denken een slechte naam te geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1787 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je geeft alweer geen ontkenning. Waarom kom je niet gewoon uit de kast? Er zijn er miljoenen zoals jij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1788 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1789 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat hebben sommige joden in Israel weer geleerd van hun ouders, en die hebben het van de Duitsers geleerd. Dat domrechtsin Vlaanderen (en Nederland) vrolijk achter het zionistische karretje waggelt is dus volkomen verklaarbaar. Eerst gokten ze op de Duitsers, nu op de zionisten. Misschien dat het nu wél een goede gok is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1790 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1791 |
Minister-President
|
![]() beschermen ?
![]() goed lees dit hier, geen idee of de volkskrant tokkie is of niet. maar je kan er misschien iets van op doen : http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2808/...tatement.dhtml Laatst gewijzigd door Tamam : 22 augustus 2014 om 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1792 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaza is helemaal open geweest, totdat ze constant joodse burgers begonnen te vermoorden. Dat wist je toch? Citaat:
Citaat:
Citaat:
En natuurlijk, de duitsters begonnen anderen aan te vallen, de joden verdedigen zich tegen aanvallers. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1793 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was duidelijk een vergissing om hem een onderscheiding te geven. Goed dat ie 'm terug geeft. Of misschien wordt ie gewoon seniel op 91 jarige leeftijd, dat kan ook natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1794 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1795 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Serieus, hoe verdraaid is uw wereldbeeld om te denken dat iedereen jodenhater, neo-nazi, zelfhatende jood,.. is die kritiek op Israël geeft? Trouwens, je vraagt "ontken je het", of ik "jodenhater" ben. Als je m'n post gelezen zou hebben zou je zien dat ik judaïsme respecteer, maar dat fundi's zoals u het zijn die het een slechte naam geven. Net zoals elke godsdienst overhoop gehaald wordt door fundamentalisten. Maar nu u toch constant op de man speelt mag ik (uit interesse) vragen in welk deel van Israël u woont? Kent u arabieren in uw dagelijkse leven daar? Wat hebben ze u verkeerd gedaan? -> dit is een vraag over uw dagelijkse leven, dus relevant antwoorden aub Laatst gewijzigd door Tamam : 22 augustus 2014 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1796 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen voor die kolonisten die er ooit zaten en er nu uitgeschopt zijn.
Voor Palestijenen is het altijd een regio geweest waar Israel uitmaakt (probeerde althans) wat erin en eruit kwam. Citaat:
Ik wist niet dat ie ook stukjes voor Stormfront schrijft. Citaat:
Citaat:
Mooi |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1797 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuke sfeer daar, in Gaza...
Die maniakken van Hamas beginnen nu pogroms te houden op hun eigen volk, onder de beschuldiging dat ze 'collaboreerden' met de vijand... http://www.ynetnews.com/articles/0,7...561996,00.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#1798 |
Europees Commissaris
|
![]() Godwinnen is dodelijk in elke discussie over het Israëlisch-Palestijns conflict.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1799 |
Minister-President
|
![]() is puur provoceren, niet serieus te nemen allesinds.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1800 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |