![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Oei, dat is raar. Ben jij wel aan het daten of in een relatie? Of zit je met zo'n gierige man die elke cent 100 keer telt voor het uitgeven tot je allang in bed ligt te slapen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het probleem is dat vrouwen niet zomaar seks met een man hebben omdat hij dat aangeeft. Ze hebben mooie woorden, aandacht, cadeau's en voorspel nodig in ruil voor seks. Ik kan heel goed begrijpen dat veel mannen enkel een gezellige avond met je willen, lees: stoefen met je gezelschap in het openbaar, maar er zijn er ook veel anderen die meer dan een gezelschapsdame willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() maar je hebt gelijk: niet iedere man zit te geilen op z'n vrouwelijke collega's ... ik denk dat Guinevere ofwel hééééél erg sexy is en haast onweerstaanbaar is zodat alle mannen in haar bijzijn als vliegen in zwijm vallen, ofwel heeft zij onopgeloste Freudiaanse hersenkronkels die maken dat haar complexen de bovenhand nemen op haar interactie met het andere geslacht, of een combinatie van beiden wat haar nogal extreme visie zou kunnen verklaren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bof, ik zou zeggen een geval van late midlife crisis ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En op mijn sexyness begint er na mijn vaste relatie slijtage te komen: ik moet eens dringend naar de kapper, wat mooie kleding kopen en afvallen... nu ben ik als slons de nachtmerrie van iedere deftige man ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() o wacht ik heb het aangepast, bedoelt ze dat als bevriende mannen telkens je etentje betalen, ze iets in hun achterhoofd hebben? ze maw. niet louter bevriend zijn .... ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Nu dat we leven in een tijd waar alles kan en niks moet en alle sociale conventies in vraag gesteld worden weten mannen niet meer wat ze moeten doen als ze een meisje of vrouw mee uit nemen. Logischerwijs is betalen niet meer nodig, vrouwen hebben hun eigen inkomen, maar veel mannen zien dit als 'ridderlijk' en worden door films/series e.d. een hele jeugd ingeprent dat dit nog zo hoort. Meisjes van hun kant zijn bang om als gold digger aanzien te worden en weten dus niet of ze die betaling moeten aanvaarden of zelf moeten betalen (en zijn bang dat dit laatste als onbeleefd naar de man overkomt). Ja ja, beide seksen weten niet meer wat past in zo'n situatie. Dus, ja, mannen die betalen verwachten meer en verwachten ook dat vrouwen dit 'signaal' begrijpen. Dat is het probleem: sociale signalen (conventies) zijn kapotgemaakt en worden dus niet meer begrepen. Zij gaat mee met hem en denkt dat ze dat als vrienden doen. Hij denkt dat zijn bedoeling duidelijk is gemaakt door haar mee uit te vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, waar jij op doelt is als de vrouw de man op voorhand heeft gecatalogeerd in de friend-zone ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() Wat mij opvalt is dat veel mensen het zich blijkbaar moeilijk kunnen inbeelden dat je als heteroman een gewone vriendschapsrelatie met vrouwen kan hebben, zonder dat er meer achter zit. Ik heb nochtans diverse 'gewone' vriendinnen, dus zonder 'bijbedoelingen'. De vrouwen die zelf vrijgezel zijn geen probleem, maar diegenen met partner, die hun partners vinden dat soms raar. Bij enkelen bemerk ik zelf onderhuidse angst dat ik onder hun duiven ga schieten. Nogal dom, alsof ik hun lief ga bespringen omdat ze 'vriendschap' met mij heeft !
Vele mensen zijn blijkbaar niet zo ruimdenkend en dus nogal enggeestig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door bembem : 25 augustus 2014 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Mensen, stop met je heiliger voor te doen dan je werkelijk bent. Als een man met een vrouw samen in een restaurant gaan eten, dan is dat het voorspel. Eerst oesters en daarna thuis de mossel!
|
![]() |
![]() |