![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar heb ik het over moslima? Ik heb het over een onopgevoed krijsend noordafrikaans-klinkend viswijf.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb geen weet van een officiële oorlogsverklaring van den belziek in 2009.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#183 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Volgens de Skobelevdefinitie van vrede (messteken = oorlog) is er enkel vrede in delen van Antarctica.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb me al laten vertellen dat bepaalde organisaties ten strijde en ten oorlog zullen trekken tegen de centrum-rechtse regering. Kunnen zij zomaar een oorlogsverklaring versturen in vredestijd?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 26 augustus 2014 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja? zoals ik zei.... Noord Afrikaans is niet hetzelfde als "moslim" bij mijn weten. Arabisch is een etnische benaming, Berber ook. Moslim is een OVERTUIGING !
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat je haar nu nog wil tegenkomen. Maar ze is wèl beleefd en welopgevoed als vrije feministische en self supporting woman.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Ik heb een ander beeld van oorlog dan een paar half zwaarlijvige wandelende parlofons met groene vlaggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha ja?
ik zal het even voor je corrigeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
Het is maar welke definitie je er aan geeft en in welke context je het gebruikt hé.
![]() |
![]() |
#195 |
Minister-President
|
![]() Neen hoor: we zouden het niet alleen geweten hebben, degenen die nu zich in alle bochten wringen om de chauffeur te verdedigen, zouden dan de eersten zijn om de chauffeur af te maken. Ze zouden bovendien zijn allochtoon zijn luid hebben aangehaald als de reden waarom hij de vrouw met geweld van de bus duwde. Ik kan het me zo voorstellen:
'Wat wil je, dat soort heeft geen enkel respect voor vrouwen' 'Hij behandelt haar zoals hij zijn eigen vrouw behandelt' 'Iez koeltoer' ...enz. Maar nu is het omgekeerd, en dus moeten we zijn daden goedpraten, en het zelfs laten uitschijnen dat het de vrouw haar schuld was, want die zou wel eens allochtoon kunnen zijn. Da's hoe het zou gegaan zijn. Dat ontkennen is jezelf wat wijs maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat komt omdat het zo leuk leven is in Belgie.
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Europees Commissaris
|
![]() Het feit dat je je dat afvraagt doet me vermoeden dat je ergens in een gat woont waar maar één bus per dag komt. Bij ons rijdt de bus om het kwartier en met het overgrote merendeel vriendelijke chauffeurs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal nochtans heel simpel zijn om te kunnen natrekken of mevrouw op dat uur een geldig SMSje had gestuurd (wel op de minuut correct dan, want ze kon het natuurlijk ook onmiddellijk na het incident hebben verzonden). Ik zie niet in waarom de (onvriendelijke) chauffeur een geldig SMS bericht zou weigeren, met de vermelding "ge hebt me dat vorige keer ook al gelapt". Ik hoor op de video enkel de vrouw krijsen en kan amper uit de beelden opmaken of de chauffeur haar fysiek bedreigde. Maar er zullen vast wel mensen zijn die het beter kunnen zien. Hoe weten sommigen hier trouwens dat de chauffeur een aboriginal is en geen stuurse Oost-Europeaan (die mogen toch ook hun eigen cultuur behouden neem ik aan)?
|
![]() |
![]() |