![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Velen zijn, net als ik, bezorgd om wat teruggekeerde Syrië-strijders hier zo al kunnen gaan uitrichten. Overwogen of in een bui van waanzin.
Als je het daar allemaal meegemaakt hebt, ben je geen normaal mens meer ... Nu echter uitgelekt is dat Jejoentje ginder ook al in den bak zat; en dat hij dan zelfs aan de flikken van bij ons en van bij de Amerikanen, is gaan vertellen wat hij daar allemaal zag ...., tot en met tekeningen van plattegronden .. denk ik dat "ze" in Syrië er nog weinig gaan laten terugkeren. Dat is dan een meevaller voor onze veiligheid ... Ik vraag me zelfs af of er geen afrekening gaat volgen naar Jejoentje èn naar zijn vadel. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() En ik dacht dat jejoen daar als ambulancier opgetreden had, nu blijkt dat hij daar in den bak gezeten heeft, mss door het rood licht gereden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misejie, misejie, misejie, zou Jejoen Van Assche zeggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() De politie in Syrië lacht niet met overdreven snelheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren was hij op tv. Wat gaat die vader Bontinck in Syrië altijd uitspoken? Blijkbaar was hij daar terug toen ze die journalist een kopje kleiner hebben gemaakt.
Mag die zomaar over en weer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Z'n identiteitskaart was hij ook al vergeten...
![]() werd origineel door een nu dode Franse ISIS strijder / posterboy op FB geplaatst samen met wat dreigende taal aan vader Bontinck gericht... http://www.clint.be/actua/liegt-jejo...age-syrie-foto Laatst gewijzigd door hagakure : 27 augustus 2014 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 augustus 2014 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoe het in de Europese media is, maar... Die vader komt hier te pas en te onpas opdagen in de media om op buitenlandse, meestal US zenders een narcistisch "praatje" houden. Te dikwijls naar mijn idee. Langs de andere kant zijn de interviewers meestal erg terughoudend mbt tot die meneer Bontinck en zijn verhalen en zijn "resaercher" expertise..
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 27 augustus 2014 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() https://www.facebook.com/groups/4355...12255/?fref=nf
Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is het ergerlijk dat serieuze kranten aan die Bontinck nog aandacht willen besteden. Nog zulk een fantast is Abou Jaja. Die kerel krijgt zelfs regelmatig een column in De Standaard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wanneer zou er een boek verschijnen?
Oeps, had beter moeten weten. ![]() Film en nieuw boek over Jejoen in de maak Citaat:
Wat een aandachtshoeren.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 27 augustus 2014 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat die kinderen verdomme eens studeren gelijk ieder ander normaal kind! Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 27 augustus 2014 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, onze linksche kerk is superdom.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gold dat ook voor de terugkeer van de Oostfronters ? |
|
![]() |
![]() |