Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 augustus 2014, 21:18   #301
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Dan zit Vlaanderen vol van deze miezerige typetjes.

Ze zitten allemaal te kankeren op de Belgische politiek.

Er zit toekomst in deze jongen!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2014, 21:19   #302
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht

Er zit toekomst in deze jongen!
Zelfs jij doet er aan mee, met al je kritiek op de N-VA.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2014, 21:23   #303
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Zelfs jij doet er aan mee, met al je kritiek op de N-VA.
Ik kom niet op een politiek forum om over sperma-emmers te praten, dat is waar.
Oud 27 augustus 2014, 21:26   #304
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kom niet op een politiek forum om over sperma-emmers te praten, dat is waar.
Waarom blijf jij hier zitten tussen al die losers, zotten en mislukkelingen?

Om anoniem te verkondigen dat je beter bent dan hen?

Wie ben jij misschien?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2014, 21:29   #305
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom blijf jij hier zitten tussen al die losers, zotten en mislukkelingen?

Om anoniem te verkondigen dat je beter bent dan hen?

Wie ben jij misschien?
Ik amuseer me hier...
Ik ben niet beter, maar heb meestal wel betere ideeën.

Ik ben Jack, aangenaam.
Jij weet over Jack veel meer dan Jack over jou...
Oud 27 augustus 2014, 21:34   #306
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De miezerige typetjes die politiek gebruiken om in alle anonimiteit hun eigen middelmatigheid, hun slechte keuzes, gebrek aan talent, frustraties op anderen af te reageren.

Volgens mij, he Xeno.
Volgens dit artikel ging men daar iets aan doen.
Oud 27 augustus 2014, 21:49   #307
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypostase Bekijk bericht
Neen, want dat is hetzelfde als iets verbieden in de plaats van een oplossing zoeken voor een issue waarop men het verbod wil toepassen.

Men moet gewoon strenger en consequenter worden. Misdaden moeten bestraft worden, zonder daarbij steeds weer in de val van het politiek correct denken te willen vallen.
Hoor ik al vijftig jaar zeggen.

Waarom helpt het niet ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2014, 21:49   #308
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
En de echte schurken, wat zijn die dan?
Politiekers en advocaten?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2014, 23:48   #309
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Compleet irrelevant. De chauffeur is ontslagen, en je maakt mij niet wijs dat ze dat gedaan hebben zonder eerst eens te horen wat die te zeggen had.

Trouwens, wat kon er aan vooraf gegaan zijn dat het rechtvaardigde dat de chauffeur geweld gebruikte? Ik kan me maar één situatie indenken, en dat is als de vrouw de chauffeur fysiek had aangevallen. En da's hier niet het geval.
Dat is wat gij denkt, ik meen anders wat anders gezien te hebben in het filmpje. Ze lanceerde zich herhaaldelijk naar de chauffeur. Het is trouwens bij een van die voorvallen dat hij haar een draai om de oren heeft verkocht, zo meen ik te hebben kunnen vaststellen.

Laatst gewijzigd door Garry : 27 augustus 2014 om 23:50.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2014, 23:53   #310
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Het is zelfs nog erger dan we dachten. De vrouw die zwanger was, had een dochtertje van 3 jaar mee.
Schoon voorbeeld voor dat kind om zo een hysterische moeder bezig te zien. Ze moesten ze haar kinderen af nemen, dat soort hysterische wijven zijn niet geschikt om kinderen op te voeden.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2014, 06:29   #311
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Schoon voorbeeld voor dat kind om zo een hysterische moeder bezig te zien. Ze moesten ze haar kinderen af nemen, dat soort hysterische wijven zijn niet geschikt om kinderen op te voeden.
Maak daar maar allochtoonse moslimwijven van, zoals we nu voor de volle 100% intussen weten. Die kunnen dus voor mijn part beter allemaal gesteriliseerd worden die broedfabrieken die ons handenvol geld kosten.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2014, 06:33   #312
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is trouwens bij een van die voorvallen dat hij haar een draai om de oren heeft verkocht, zo meen ik te hebben kunnen vaststellen.
Gewoon zalig, en de enigste manier om die hysterische moslimwijven te stoppen. Die moslimwijven trouwens verstaan blijkbaar maar een ding en dat is fysiek geweld. Ik ga op den duur die moslimmannen nog gelijk moeten geven dat die ze af en toe eens goed bijwerken, helemaal in de lijn met wat hun profeet ook toestaat in de koran.
Oud 28 augustus 2014, 06:41   #313
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
En stel nu eens voor, wat indien die vent haar met kind van de bus gooide in een buurt die niet al te veilig is?
Neen neen mens, uw reacties worden zieliger en zieliger.
Uw reacties barsten van de pro-multicul ingesteldheid. Hoe dom kunt ge nu zijn met van over een niet veilige buurt te spreken ? Allochtoonse vrouwen zijn toch veilig in elke buurt en zeker in een zgn. niet veilige buurt. Want die niet veilige buurten zijn enkel niet veilig voor niet-gelovigen, maar 100% veilig voor de allochtonen zelf. Het was een moslima dat had ge nu toch al moeten weten.
Oud 28 augustus 2014, 06:48   #314
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Als een chauffeur mij zegt om van de bus te stappen wanneer ik een geldig vervoerbewijs heb, doe ik dat NIET, of het moet zijn dat de bus overvol zit en de chauffeur daarom niemand meer toelaat. En ik ben een hele brave mens, die nog nooit gevochten heeft. Maar ik kom wél op voor m'n rechten, en dat doe ik ter plekke, zeker weten, niet door als een lammetje op m'n kop te laten zitten en dan gefrustreerd een 'boze brief' te schrijven waar toch geen gevolg aan gegeven wordt.
Gij kent totaal niets van rechten. Ge bent verplicht van van de bus te stappen als die chauffeur dat zegt. Lees het reglement van De Lijn aub, en hang niet de onnozele uit. Hij is op dat ogenblik de enige die daarover kan en mag beslissen. Juist zoals hij mag weigeren iemand op de bus toe te laten. En dat heeft totaal niets met een wel dan niet geldig vervoersbewijs te maken. Schrijf anders eens een briefje naar De Lijn om te vragen of gij de baas moogt spelen op een bus van hun.
Oud 28 augustus 2014, 08:11   #315
Klein Licht
Minister-President

Standaard

De Lijn/onderaannemer beslisten in elk geval al dat die pipo duidelijk niet geschikt is om baas te spelen op hun bus. Met dank aan deze mevrouw die op haar strepen is gaan staan
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2014, 08:15   #316
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Gij kent totaal niets van rechten. Ge bent verplicht van van de bus te stappen als die chauffeur dat zegt. Lees het reglement van De Lijn aub, en hang niet de onnozele uit. Hij is op dat ogenblik de enige die daarover kan en mag beslissen. Juist zoals hij mag weigeren iemand op de bus toe te laten. En dat heeft totaal niets met een wel dan niet geldig vervoersbewijs te maken. Schrijf anders eens een briefje naar De Lijn om te vragen of gij de baas moogt spelen op een bus van hun.
Heb jij ondertussen al enig idee van hoeveel allochtonen er in de Centrale Diensten bij De Lijn in Mechelen zitten?
Oud 28 augustus 2014, 08:54   #317
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw reacties barsten van de pro-multicul ingesteldheid. Hoe dom kunt ge nu zijn met van over een niet veilige buurt te spreken ? Allochtoonse vrouwen zijn toch veilig in elke buurt en zeker in een zgn. niet veilige buurt. Want die niet veilige buurten zijn enkel niet veilig voor niet-gelovigen, maar 100% veilig voor de allochtonen zelf. Het was een moslima dat had ge nu toch al moeten weten.
Jij zegt dus, iemand die opstapt in een onveilige buurt is daar automatisch onderdeel van, of is allochtoon?
Jongen toch uw racistische debiliteit kent werkelijk geen grenzen. Jij demonstreert werkelijk de beerput van de samenleving.

Ik heb 5 jaar aan de VUB gestudeerd. Daar moet je om de campus te bereiken door een onveilige buurt stappen als je te voet bent.
Als je daar een bus tram of metro moet nemen, doe je alles om zo snel mogelijk op dat voertuig te zitten. Als daar zo een onnozelaar als chauffeur die te lomp en te lui is om zijn job te doen, en mensen van zijn bus gooit zonder reden, zijn die eigenlijk mede verantwoordelijk als er iets met die mensen gebeurt.

Laatst gewijzigd door giserke : 28 augustus 2014 om 08:55.
Oud 28 augustus 2014, 08:57   #318
giserke
Banneling

Standaard

DeProf_eet, circe en Garry zijn zoals ik het hier lees, eigenlijk een groot gevaar voor de samenleving.
Zij keuren geweld goed tegen mensen, ook als daar geen enkele reden voor is.

Het is dat soort heerschap die hun vrouw geregeld toeken verkoopt en losse handjes heeft.

Laatst gewijzigd door giserke : 28 augustus 2014 om 08:59.
Oud 28 augustus 2014, 09:08   #319
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat is wat gij denkt, ik meen anders wat anders gezien te hebben in het filmpje. Ze lanceerde zich herhaaldelijk naar de chauffeur. Het is trouwens bij een van die voorvallen dat hij haar een draai om de oren heeft verkocht, zo meen ik te hebben kunnen vaststellen.
LOL! Jullie beginnen echt zielig te worden. Nu ineens heeft ze de chauffeur nog aan het aangevallen geweest ook of wat?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2014, 09:12   #320
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat die rechten op papier zeggen kan me weinig schelen. Ik stap niet af, punt. Ik zal geen geweld gebruiken, dat doe ik nooit. Maar ik laat niet op mijn kop zitten.

Grappig hoe je ineens niks meer zegt over die maat van u. 't Was diezelfde die vorig jaar met die geweldige onzin over die boetes en controleurs afkwam zeker?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be