Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2014, 09:14   #321
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Maak daar maar allochtoonse moslimwijven van, zoals we nu voor de volle 100% intussen weten.
Nee, zoals JIJ beweert te weten, op basis van de roddels van ne maat van u met geen al te goeie reputatie op het gebied van de waarheid vertellen.

Citaat:
Die kunnen dus voor mijn part beter allemaal gesteriliseerd worden die broedfabrieken die ons handenvol geld kosten.
Allez jong, steriliseren van Unerwünschten, waar hebben we dat nog gehoord?

Laatst gewijzigd door Scorpio : 28 augustus 2014 om 09:17.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2014, 10:00   #322
giserke
Banneling

Standaard

Voor mij is het debat hier afgesloten. Als je dit nog een debat kunt noemen tenminste.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2014, 13:10   #323
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Jij zegt dus, iemand die opstapt in een onveilige buurt is daar automatisch onderdeel van, of is allochtoon?
Jongen toch uw racistische debiliteit kent werkelijk geen grenzen. Jij demonstreert werkelijk de beerput van de samenleving.

Ik heb 5 jaar aan de VUB gestudeerd. Daar moet je om de campus te bereiken door een onveilige buurt stappen als je te voet bent.
Als je daar een bus tram of metro moet nemen, doe je alles om zo snel mogelijk op dat voertuig te zitten. Als daar zo een onnozelaar als chauffeur die te lomp en te lui is om zijn job te doen, en van zijn bus gooit zonder reden, zijn die eigenlijk mede verantwoordelijk als er iets met die mensen gebeurt.
Tiens, meneer was er bij en heeft het bewijs gecontroleerd.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2014, 13:12   #324
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
LOL! Jullie beginnen echt zielig te worden. Nu ineens heeft ze de chauffeur nog aan het aangevallen geweest ook of wat?
Voor zover ik kon zien is de man in ieder geval niet van zijn bus geweest.
Oud 28 augustus 2014, 13:14   #325
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Wie heeft ooit beweerd dat dat wel zo was?
Oud 28 augustus 2014, 13:21   #326
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie heeft ooit beweerd dat dat wel zo was?
Niemand, wel dat zij hem niet kunnen aanvallen heeft.
Oud 28 augustus 2014, 13:31   #327
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik meen van wel.
Oud 28 augustus 2014, 13:56   #328
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Niemand, wel dat zij hem niet kunnen aanvallen heeft.
...wat?
Oud 28 augustus 2014, 16:43   #329
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij zegt dus, iemand die opstapt in een onveilige buurt is daar automatisch onderdeel van, of is allochtoon?
Nee, dat heb ik niet gezegd. Leer lezen, en goed lezen beste knuffelaar.
Citaat:
Jongen toch uw racistische debiliteit kent werkelijk geen grenzen. Jij demonstreert werkelijk de beerput van de samenleving.
De debiliteit zit wel bij de allochtonen en hun knuffelaars.
Citaat:
Ik heb 5 jaar aan de VUB gestudeerd. Daar moet je om de campus te bereiken door een onveilige buurt stappen als je te voet bent. Als je daar een bus tram of metro moet nemen, doe je alles om zo snel mogelijk op dat voertuig te zitten.
Je had een badge moeten dragen. "Ik ben allochtonen knuffelaar". En trouwens volgens jullie knuffelaars van heel die importbende van allochtonen allerhande zijn er toch geen onveilige buurten maar beelden wij autochtonen ons dat toch allemaar maar in. Het zijn wel mensen van jouw soort die alles goedpraten wat allochtonen misdoen. Jouw mentaliteit in deze draad geeft dat overduidelijk aan.
Citaat:
Als daar zo een onnozelaar als chauffeur die te lomp en te lui is om zijn job te doen, en mensen van zijn bus gooit zonder reden, zijn die eigenlijk mede verantwoordelijk als er iets met die mensen gebeurt.
Als het mens van die bus valt omdat hij haar een duwtje gegeven heeft, ja. Maar nu ga je hier nog blijkbaar willen zeggen dat als die buschauffeur een allochtoon in een andere allochtone (= dus gevaarlijke) buurt verplicht af te stappen dat hij dan daarvoor verantwoordelijk is als er iets met die allochtoon gebeurd. Te gek voor woorden man. Jij bent hier werkelijk aan het doordraaien.

Nogmaals voor alle duidelijkheid: een buschauffeur heeft het volle recht te vragen of iemand van zijn bus wil stappen. Hij alleen kan erover beslissen of dat op dat ogenblik al dan niet terecht is. Ga jij me de reglementen van De Lijn soms leren ?
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2014, 16:51   #330
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu ineens heeft ze de chauffeur nog aan het aangevallen geweest ook of wat?
Wat is dat nu weer voor een uitdrukking ? Zou het kunnen dat Nederlands niet je moedertaal is. Of wacht ? Een West-Vlaming. En dat is natuurlijk geen Nederlands.

Ik zou natuurlijk zeggen: Nu ineens heeft ze de chauffeur nog aangevallen ook, of wat ?
Oud 28 augustus 2014, 17:14   #331
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Heb jij ondertussen al enig idee van hoeveel allochtonen er in de Centrale Diensten bij De Lijn in Mechelen zitten?
Weet ik niet man. Maar speelt dat nu een rol ? Ik ga het niet opzoeken. Zijn het er 5 ? Geen enkele ? Elke allochtoon die daar zou werken is er in elk geval in mijn ogen een te veel. Misschien is hun IQ niet hoog genoeg ? Of enkel hoog genoeg om in Antwerpen op bussen en trams ingezet te worden ? Wie zal het zeggen. Feit blijft dat er enkel in Antwerpen (Brussel misschien ook) zoveel allochtonen tewerk gesteld zijn op het openbaar vervoer. Een zeer scheve verhouding zou ik zeggen. De bedoeling die de "De Lijn pamperaars" daarmee hebben is overduidelijk: minder ambras met al die allochtonen in Antwerpen. En dat juichen al de allochtonen pamperaars hier in deze draad toe denk ik.

Nochtans is er bij die allochtone chauffeurs de grootste circulatie van ontslagen en terug andere aanwerven. Laatst heb ik nog een leuk filmpje naar De Lijn gestuurd van een allochtone chauffeur op de nieuwe trams die met open bestuurderskabine een jong ding van Roemeense afkomst aan het versieren was. Video en gesprek keurig opgenomen terwijl hij zonder de minste schaamte vroeg naar haar tel nummer en of ze misschien na het werk samen even een drankje konden nuttigen. Allemaal wel tijdens het rijden uiteraard. Het zou me verbazen dat zijn C4 ondertussen niet klaarligt.
Oud 28 augustus 2014, 17:20   #332
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
DeProf_eet, circe en Garry zijn zoals ik het hier lees, eigenlijk een groot gevaar voor de samenleving.
Zij keuren geweld goed tegen mensen, ook als daar geen enkele reden voor is.
Dat is een verkeerde conclusie die U treft.
Citaat:
Het is dat soort heerschap die hun vrouw geregeld toeken verkoopt en losse handjes heeft.
Dat doen hun respectievelijke echtgenoten wel denk ik in onze plaats. Of twijfelt gij soms daaraan dat moslimvrouwen verhoudingsgewijs meer van die toeken krijgen van hun man (en serieuzere toeken dan wij ooit zouden durven geven) dan wij ooit zouden durven geven aan onze madammen ?

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 28 augustus 2014 om 17:20.
Oud 28 augustus 2014, 17:49   #333
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat is dat nu weer voor een uitdrukking ? Zou het kunnen dat Nederlands niet je moedertaal is. Of wacht ? Een West-Vlaming. En dat is natuurlijk geen Nederlands.

Ik zou natuurlijk zeggen: Nu ineens heeft ze de chauffeur nog aangevallen ook, of wat ?
Jij bent echt wel de allerlaatste die hier iemand moet aanspreken op z'n kennis van het Nederlands hoor. En achter een vraag hoort een vraagteken, zoals in: 'Zou het kunnen dat Nederlands niet je moedertaal is?' Achter 'Of wacht' moet er dan weer geen.

Maar om te antwoorden: Nederlands is wel degelijk mijn moedertaal, en ik ben er duidelijk een heel stuk beter in dan jij, want met wat ik schreef was niks mis. 't Is niet omdat JIJ het anders zou zeggen dat het daarom fout is. Zo zeg ik ook bijvoorbeeld 'vrouw' daar waar jij zegt 'historisch wijf'. Dat wil daarom niet zeggen dat 'vrouw' fout is.

Oh ja, en ik ben ook al geen West-Vlaming. Mensenkennis dat jij hebt, ongelooflijk...
Oud 28 augustus 2014, 21:48   #334
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Weet ik niet man. Maar speelt dat nu een rol ? Ik ga het niet opzoeken. Zijn het er 5 ? Geen enkele ? Elke allochtoon die daar zou werken is er in elk geval in mijn ogen een te veel. Misschien is hun IQ niet hoog genoeg ? Of enkel hoog genoeg om in Antwerpen op bussen en trams ingezet te worden ? Wie zal het zeggen. Feit blijft dat er enkel in Antwerpen (Brussel misschien ook) zoveel allochtonen tewerk gesteld zijn op het openbaar vervoer. Een zeer scheve verhouding zou ik zeggen. De bedoeling die de "De Lijn pamperaars" daarmee hebben is overduidelijk: minder ambras met al die allochtonen in Antwerpen. En dat juichen al de allochtonen pamperaars hier in deze draad toe denk ik.

Nochtans is er bij die allochtone chauffeurs de grootste circulatie van ontslagen en terug andere aanwerven. Laatst heb ik nog een leuk filmpje naar De Lijn gestuurd van een allochtone chauffeur op de nieuwe trams die met open bestuurderskabine een jong ding van Roemeense afkomst aan het versieren was. Video en gesprek keurig opgenomen terwijl hij zonder de minste schaamte vroeg naar haar tel nummer en of ze misschien na het werk samen even een drankje konden nuttigen. Allemaal wel tijdens het rijden uiteraard. Het zou me verbazen dat zijn C4 ondertussen niet klaarligt.
Je kent "de reglementen van De Lijn" maar je bent nog nooit in de Motstraat geweest?

Heel geloofwaardig.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 augustus 2014 om 21:49.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2014, 22:56   #335
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, zoals JIJ beweert te weten, op basis van de roddels van ne maat van u met geen al te goeie reputatie op het gebied van de waarheid vertellen.
Zijt ge uzelf nu aan het promoten tot hevigste moslim- en allochtonenknuffelaar van het forum of wat ? Als ge uw moslimvriendjes zou moeten herkennen en het zou hoedanook maar in hun nadeel uitvallen zwijgt ge als vermoord. Ja, het was een moslima. Dat kan aan haar kleding beoordeeld worden. Of denkt ge nu dat niet-moslims al zo gek zijn geworden om zich als een moslima te kleren ? Als uberknuffelaar acht ik u daar wel toe instaat, ja. Of nog beter: twijfelt gij er misschien nog aan dat zoiets verzwegen word door de media? Alles wat moslims maar enigszins in een slecht daglicht kan plaatsen word verzwegen, en gij denkt van niet neem ik aan. Word wakker.
Oud 28 augustus 2014, 22:58   #336
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Je kent "de reglementen van De Lijn" maar je bent nog nooit in de Motstraat geweest?
Heel geloofwaardig.
Gij zijt nog meer geloofwaardig als ge nog niet eens weet dat die reglementen (althans in de oudere stadsbussen "aangeplakt zijn")
Oud 28 augustus 2014, 23:09   #337
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
DeProf_eet, circe en Garry zijn zoals ik het hier lees, eigenlijk een groot gevaar voor de samenleving.
Zij keuren geweld goed tegen mensen, ook als daar geen enkele reden voor is.
Het is dat soort heerschap die hun vrouw geregeld toeken verkoopt en losse handjes heeft.
Misschien beste giser, hebt ge nog niet door dat het overgrote gedeelte van het forumklienteel rechtse ideeen hebben die sterk aanleunen bij die van de door jou geciteerde personen. Heb je je al afgevraagd hoe dat komt ? En heb je je al eens afgevraagd hoe het komt dat er onder mensen met jouw gedachtengang meer "opgeruimd " word dan onder mensen die jij hierboven als zgz. "gevaar voor de samenleving" catalogeerd ? Ik weet het in elk geval. Voor mij een weet en voor jouw een vraagteken, en laten we het daarbij houden want ik ben jouw en Scorpio's gezever in deze draad grondig moe. Case closed.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 28 augustus 2014 om 23:10.
Oud 29 augustus 2014, 00:07   #338
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien beste giser, hebt ge nog niet door dat het overgrote gedeelte van het forumklienteel rechtse ideeen hebben die sterk aanleunen bij die van de door jou geciteerde personen. Heb je je al afgevraagd hoe dat komt ? En heb je je al eens afgevraagd hoe het komt dat er onder mensen met jouw gedachtengang meer "opgeruimd " word dan onder mensen die jij hierboven als zgz. "gevaar voor de samenleving" catalogeerd ? Ik weet het in elk geval. Voor mij een weet en voor jouw een vraagteken, en laten we het daarbij houden want ik ben jouw en Scorpio's gezever in deze draad grondig moe. Case closed.
U bent hier in deze draad met max 4 pipo's die geweld tegen deze vrouw goedkeuren.
Uw racistische zever doortrekken als algemene noemer voor andere forumleden is totaal van de pot gerukt.

Beste prof, hebt U eigenlijk al eens afgevraagd waarom jullie moederpartij het VB gaat flirten met de kiesdrempel?
Waarschijnlijk omdat uw zever de mainstream vertolkt van de gemiddelde Vlaming?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 01:06   #339
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

ON- & gedeeltelijk OFF-Topic:
http://www.delijn.be/images/folder_r..._tcm7-1441.pdf
http://www.delijn.be/vervoerbewijzen..._inbreuken.htm
http://www.delijn.be/over/veilig_op_...aatregelen.htm
http://www.treintrambus.be/actueel/forums/24/588.html

http://www.delijn.be/over/publicaties/index.htm
http://forum.politics.be/showthread.php?t=124333 (Off-Topic)

Het regelement ivm of voor de buschauffeurs vond ik niet helaas

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2014, 07:40   #340
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij zijt nog meer geloofwaardig als ge nog niet eens weet dat die reglementen (althans in de oudere stadsbussen "aangeplakt zijn")
Ik denk niet dat de "reglementen van De Lijn" in één bus passen...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be