![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 28 augustus 2014 om 09:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() Voor mij is het debat hier afgesloten. Als je dit nog een debat kunt noemen tenminste.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik meen van wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nogmaals voor alle duidelijkheid: een buschauffeur heeft het volle recht te vragen of iemand van zijn bus wil stappen. Hij alleen kan erover beslissen of dat op dat ogenblik al dan niet terecht is. Ga jij me de reglementen van De Lijn soms leren ? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou natuurlijk zeggen: Nu ineens heeft ze de chauffeur nog aangevallen ook, of wat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nochtans is er bij die allochtone chauffeurs de grootste circulatie van ontslagen en terug andere aanwerven. Laatst heb ik nog een leuk filmpje naar De Lijn gestuurd van een allochtone chauffeur op de nieuwe trams die met open bestuurderskabine een jong ding van Roemeense afkomst aan het versieren was. Video en gesprek keurig opgenomen terwijl hij zonder de minste schaamte vroeg naar haar tel nummer en of ze misschien na het werk samen even een drankje konden nuttigen. Allemaal wel tijdens het rijden uiteraard. Het zou me verbazen dat zijn C4 ondertussen niet klaarligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat doen hun respectievelijke echtgenoten wel denk ik in onze plaats. Of twijfelt gij soms daaraan dat moslimvrouwen verhoudingsgewijs meer van die toeken krijgen van hun man (en serieuzere toeken dan wij ooit zouden durven geven) dan wij ooit zouden durven geven aan onze madammen ? Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 28 augustus 2014 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar om te antwoorden: Nederlands is wel degelijk mijn moedertaal, en ik ben er duidelijk een heel stuk beter in dan jij, want met wat ik schreef was niks mis. 't Is niet omdat JIJ het anders zou zeggen dat het daarom fout is. Zo zeg ik ook bijvoorbeeld 'vrouw' daar waar jij zegt 'historisch wijf'. Dat wil daarom niet zeggen dat 'vrouw' fout is. Oh ja, en ik ben ook al geen West-Vlaming. Mensenkennis dat jij hebt, ongelooflijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel geloofwaardig. Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 augustus 2014 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Banneling
|
![]() Zijt ge uzelf nu aan het promoten tot hevigste moslim- en allochtonenknuffelaar van het forum of wat ? Als ge uw moslimvriendjes zou moeten herkennen en het zou hoedanook maar in hun nadeel uitvallen zwijgt ge als vermoord. Ja, het was een moslima. Dat kan aan haar kleding beoordeeld worden. Of denkt ge nu dat niet-moslims al zo gek zijn geworden om zich als een moslima te kleren ? Als uberknuffelaar acht ik u daar wel toe instaat, ja. Of nog beter: twijfelt gij er misschien nog aan dat zoiets verzwegen word door de media? Alles wat moslims maar enigszins in een slecht daglicht kan plaatsen word verzwegen, en gij denkt van niet neem ik aan. Word wakker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 28 augustus 2014 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw racistische zever doortrekken als algemene noemer voor andere forumleden is totaal van de pot gerukt. Beste prof, hebt U eigenlijk al eens afgevraagd waarom jullie moederpartij het VB gaat flirten met de kiesdrempel? Waarschijnlijk omdat uw zever de mainstream vertolkt van de gemiddelde Vlaming? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ON- & gedeeltelijk OFF-Topic:
http://www.delijn.be/images/folder_r..._tcm7-1441.pdf http://www.delijn.be/vervoerbewijzen..._inbreuken.htm http://www.delijn.be/over/veilig_op_...aatregelen.htm http://www.treintrambus.be/actueel/forums/24/588.html http://www.delijn.be/over/publicaties/index.htm http://forum.politics.be/showthread.php?t=124333 (Off-Topic) Het regelement ivm of voor de buschauffeurs vond ik niet helaas ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |